... are a million to one, he said.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]The chances of anything coming from Mars....
Heb je niet van die echte maffiamuziek? Ik heb daar nog een ceedee vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
We gaan zo de Middellandse zee oversteken, zwaaien nog even naar de mafia op Sicilie en landen dan in Rome.
Want alle wegen leiden naar Rome. En The Stranglers weten dat ook
Alleen rozequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Do diamonds shine on the dark side of the moon?
dik he?quote:
Whehehe alleen jammer dat Sicilie geen stad isquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je niet van die echte maffiamuziek? Ik heb daar nog een ceedee van
He wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had ik net zo goed nog een post kunnen maken he
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Gaan we zo een stukje omhoog, naar de stad van de Operette en de Prater
Ligt mooi op de route naar de stad erna
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef WickedTunes het volgende:
Je had ook Ultravox - Vienna kunnen doen
ja maar dit is Romequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef WickedTunes het volgende:
Je had ook Ultravox - Vienna kunnen doen
Ik ging de hele tijd naar boven om dingen te doen, had ik net zo goed iedere keer dat ik kwam kunnen postenquote:
Ohquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ging de hele tijd naar boven om dingen te doen, had ik net zo goed iedere keer dat ik kwam kunnen posten
Moet je dat steeds posten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ik luister nog steeds mee trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |