je weet wat ik bedoelquote:
Fappen voor de webcamquote:
welkom, ik ben ook nieuw hier (weekje) en tevens djquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Ik ga mij wel thuis voelen hier.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef robdriessen het volgende:
Ik kom nog even kusjes halen voor het slapengaan
Dat, maar dan dik twee weken inmiddels.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
welkom, ik ben ook nieuw hier (weekje) en tevens dj
Had je al post? #ongeduldigquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HAHA TROLLSCIENCE HEEFT WEBCAMSEX MET NIJNTJE
Welterustenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef robdriessen het volgende:
AN E-MAIL TO BERLINNNNNNNNNNquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Blijven we in Duitsland en gaan we omhoog
Deze plaat had ik geskipt, maar damn, hij hoort er gewoon in, dus Blof weggeflikkerd en deze er weer inEn Aangezien de stad eerst uit 2 delen bestond mogen er ook best twee nummers over
Oost en West Berlijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Blijven we in Duitsland en gaan we omhoog
Deze plaat had ik geskipt, maar damn, hij hoort er gewoon in, dus Blof weggeflikkerd en deze er weer inEn Aangezien de stad eerst uit 2 delen bestond mogen er ook best twee nummers over
Luttequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had je al post? #ongeduldig
Oh en kusjes:![]()
![]()
Hoi~quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
welkom, ik ben ook nieuw hier (weekje) en tevens dj
Omgquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij jou moet datquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alles in een seksuele context zetten_!
Zeg, je was met mij bezig. Poten van die laptop en terug naar mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
https://www.google.com/ca(...)google.com&mode=WEEKquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:03 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Hoi~
Gaaf !
Wanneer draai jij ?
Oeh! Ja! Waar zijn mijn manieren. Vandaag ontvangen, heb er meteen visvoer van gekochtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
3 Nederlandstalige nummers vond ik wel zatquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh! Ja! Waar zijn mijn manieren. Vandaag ontvangen, heb er meteen visvoer van gekochtDank je!
He wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waarGewoon iets met een paupertje op youtube
Super, blij dat ie er is, er verdwijnt namelijk nogal eens post die ik stuurquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh! Ja! Waar zijn mijn manieren. Vandaag ontvangen, heb er meteen visvoer van gekochtDank je!
Ik weet wat je bedoelt maar ik ben het niet met je eens. Steeds: 'Ik luister nog mee hoor.., ik mute ff want ikke vind dit niet zo leuk hoorquote:
* meld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Deze is echt zó mooi.
Schuifelnummertje! Waar is JJH?.
Echt serieus waar gaat dit over?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ditisjan heeft een stream met de webcam
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Jullie zijn allemaal schatjes. Dank je wel en tot morgenquote:
Ja baas/mama/meesteresquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg, je was met mij bezig. Poten van die laptop en terug naar mij.
En dan niet eens kusjes terug strooien he, kniepertquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal schatjes. Dank je wel en tot morgen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
* JJH * schuifelt voorzichtig in de rondte met samzz in zijn armen.
Ze heeft geeneens gezegd "Ik ben nu weg!".quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaat me op de zenuwen werken. Het voelt als aandachttrekkerij.
Overigens richt ik dit nu op jouw aangezien knetter weg lijkt
Laat maarquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt serieus waar gaat dit over?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan niet eens kusjes terug strooien he, kniepert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |