Je zegt ook niet tegen een stad of ze een jongen of een meisje is.quote:
Ik doe wel een 'Naatje'quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, trouwens, ik heb geen rubber dus dat mag jij fixen
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je misschien de indrukt wekt dat als je niets post dat je dan ook niet luistert?
Editors - Munich?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Goed laten we Zuid Europa voor wat het is en gaan we weer naar het Noorden, naar Zuid Duitsland
Maar als MOD kan ik me voorstellen dat je aan de dj's wil laten weten dat je er nog wel bent en luistert. Ik vind het niet vervelend hoor, eerder leuk en teken van levenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Ik zie verder niemand heel 3x per dag posten dat ze luisteren of niet luisteren.
Zal wel iets van Falco zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ow en het is een Oostenrijker die er over zingt
We zijn heel lief, wel een beetje oversekstquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:56 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Haha, das fijn om te horen.![]()
#668 stond nogal intimiderend. xD
Knetter is geen mod.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar als MOD kan ik me voorstellen dat je aan de dj's wil laten weten dat je er nog wel bent en luistert. Ik vind het niet vervelend hoor, eerder leuk en teken van leven
quote:
Dat downloaden mag hier weet ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Sterker nog: het is in NL op dit moment zo dat je alles mag downloaden behalev illegale software en films. Muziek mag je gewoon voor eigen gebruik hebben en delen in vriendenkring.
Ik ga mij wel thuis voelen hier.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
We zijn heel lief, wel een beetje oversekst
Ok, heel kort dan. Januari: ONZ-radio. Juni: ONZ-radio krak. Juni: ontstaan X-raydio, Juli (ofzo): namechange naar Radio 49.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef Quaintrelle het volgende:
Bedankt voor het warme welkom iedereen.![]()
Gezien ik zo'n laatkomer ben, wil iemand zo vriendelijk zijn om mij in te lichten welk traject we al zijn afgereisd ?
Betaal je ook mijn MAP dan?quote:
SMOKEYYYYY BAM! LEKKER!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga voor de smokey eyes, zaterdag. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |