Ik bedoelde gewoon dat dit niet zo'n crap werkdag was enzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En heloef maar denken dat dit de dag van zijn leven is.
Welkomquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef Quaintrelle het volgende:
Wauw, ik wou gewoon even langs wippen om te zeggen dat dit echt een super leuk concept (en geweldige muziek ook !) is.
Jammer dat ik er zo laat achter ben gekomen, maar ja.. ben ook niet zo lang lid van Fok.
Weet ik tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat dit niet zo'n crap werkdag was enzo
Allemaal tsjikkies daar man.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die doen het best goed bij het ESF
Het nummer is nou niet echt happy.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die doen het best goed bij het ESF
Dat wist ik niet!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je de LP in je bezit hebt mag je het gewoon downloaden hoor. De drager is niet interessant, je hebt betaald voor de muziek (en bijbehorende rechten).
Wat is er mis mee om dat te posten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het je dagelijks doen, soms meermaals
Wasteland telt niet mee als stad hequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Na Sarajevo zakken we nog een stukje naar de stinkstad, het afvalputje van Europa, of was het nou de bodemloze put?
Ik ben het even kwijt. Vraag maar aan The Who
Dat je misschien de indrukt wekt dat als je niets post dat je dan ook niet luistert?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om dat te posten?
Gewoon blijven meeluisteren en postenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:56 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Haha, das fijn om te horen.![]()
#668 stond nogal intimiderend. xD
Ik vind het irritant. Ik zie verder niemand heel 3x per dag posten dat ze luisteren of niet luisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om dat te posten?
Sterker nog: het is in NL op dit moment zo dat je alles mag downloaden behalev illegale software en films. Muziek mag je gewoon voor eigen gebruik hebben en delen in vriendenkring.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet!
Dan heb ik zowaar een keertje een cd legaal gedownload!(orgineel was te bekrast dat ie niet meer af te spelen was.
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |