Als je de LP in je bezit hebt mag je het gewoon downloaden hoor. De drager is niet interessant, je hebt betaald voor de muziek (en bijbehorende rechten).quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat niet te downloaden kopen dan?
Lekker!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was het eten? Vertel alles!
Dat kind heeft HEL doorstaan, geloof me.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
BabehAlles was goed in Hoofddorp?
Ik had m ooit opgenomen van de radio op bandjequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, want kraakjes in de plaat.
Anders misschien wel.
Jep, was leuk! Weer een dag leuk voorbijquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
BabehAlles was goed in Hoofddorp?
En heloef maar denken dat dit de dag van zijn leven is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jep, was leuk! Weer een dag leuk voorbij
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is zeg maar nog toegankelijk nummer dat soms in the ether wordt gedraaid...
Oh, en vroeger dacht ik altijd dat ze in dit nummer zongen: "Ohhhh pianoooo!!"![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
Ik dacht vroeger trouwens altijd dat ze Piano zongen.
Hoezo laat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef Quaintrelle het volgende:
Wauw, ik wou gewoon even langs wippen om te zeggen dat dit echt een super leuk concept (en geweldige muziek ook !) is.
Jammer dat ik er zo laat achter ben gekomen, maar ja.. ben ook niet zo lang lid van Fok.
Welkom!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef Quaintrelle het volgende:
Wauw, ik wou gewoon even langs wippen om te zeggen dat dit echt een super leuk concept (en geweldige muziek ook !) is.
Jammer dat ik er zo laat achter ben gekomen, maar ja.. ben ook niet zo lang lid van Fok.
Je mag best blijven hangenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef Quaintrelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |