Omgquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HAHA TROLLSCIENCE HEEFT WEBCAMSEX MET NIJNTJE
Bij jou moet datquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alles in een seksuele context zetten_!
Zeg, je was met mij bezig. Poten van die laptop en terug naar mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HAHA TROLLSCIENCE HEEFT WEBCAMSEX MET NIJNTJE
https://www.google.com/ca(...)google.com&mode=WEEKquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:03 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Hoi~
Gaaf !
Wanneer draai jij ?
Oeh! Ja! Waar zijn mijn manieren. Vandaag ontvangen, heb er meteen visvoer van gekochtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had je al post? #ongeduldig
Oh en kusjes:![]()
![]()
3 Nederlandstalige nummers vond ik wel zatquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh! Ja! Waar zijn mijn manieren. Vandaag ontvangen, heb er meteen visvoer van gekochtDank je!
He wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waarGewoon iets met een paupertje op youtube
Super, blij dat ie er is, er verdwijnt namelijk nogal eens post die ik stuurquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh! Ja! Waar zijn mijn manieren. Vandaag ontvangen, heb er meteen visvoer van gekochtDank je!
Ik weet wat je bedoelt maar ik ben het niet met je eens. Steeds: 'Ik luister nog mee hoor.., ik mute ff want ikke vind dit niet zo leuk hoorquote:
* meld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Deze is echt zó mooi.
Schuifelnummertje! Waar is JJH?.
Echt serieus waar gaat dit over?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ditisjan heeft een stream met de webcam
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had je al post? #ongeduldig
Oh en kusjes:![]()
![]()
Jullie zijn allemaal schatjes. Dank je wel en tot morgenquote:
Ja baas/mama/meesteresquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg, je was met mij bezig. Poten van die laptop en terug naar mij.
En dan niet eens kusjes terug strooien he, kniepertquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal schatjes. Dank je wel en tot morgen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
* JJH * schuifelt voorzichtig in de rondte met samzz in zijn armen.
Ze heeft geeneens gezegd "Ik ben nu weg!".quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaat me op de zenuwen werken. Het voelt als aandachttrekkerij.
Overigens richt ik dit nu op jouw aangezien knetter weg lijkt
Laat maarquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt serieus waar gaat dit over?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan niet eens kusjes terug strooien he, kniepert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |