Heuj, je ging mij en Hans toch M&M's voeren onder de douche?quote:
Is niet aan jou gericht!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam wat heb ik nou weer gedaan?
M&M's voeren onder de douche? Nee, dat is viesquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj, je ging mij en Hans toch M&M's voeren onder de douche?
go go gadget fallus?quote:
Wel gemist dat ze kots ziek is zeker??quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die heb ik niet gemist nee. Ik baal ervan dat ze midden uit een discussie stapt, maar later alles op haar gemak terug kan lezen. Dat vind ik niet netjes.
Verkeerde piquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoor wie het zegtWat wil je dan dat ik zeg
Siewosie eten onder de douche!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
M&M's voeren onder de douche? Nee, dat is vies.
Nogal ja.. Die verteld het niet na..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk zijn laatste gedachte inderdaad.
Eten onder de douche.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik slebber mijn spaghetti bolognese altijd onder douche op. Anders is 't zo'n zooitje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Siewosie eten onder de douche!
Behalve mierikswortel misschien!
siewosie?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Siewosie eten onder de douche!
Behalve mierikswortel misschien!
Je hoort het morgen, na de reclame!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Morgen gaat al m'n beddengoed in de was! Dekbed, kussens, overtrekken, alles.
Gaat dat goed komen?.
Ja maar.. we doen toch niks?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik lees niet al haar posts. Maar dan nog? Ze post hier de hele dag al zonder problemen volgens mij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel gemist dat ze kots ziek is zeker??
heb ik vandaag gedaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Morgen gaat al m'n beddengoed in de was! Dekbed, kussens, overtrekken, alles.
Gaat dat goed komen?.
Fluts. Ooits ook eens langzaam rijdend een opstijgende duif aangetikt. Die beesten zijn echt te dom voor woorden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal ja.. Die verteld het niet na..
Vanmiddag ook zo'n meeuw, neemt een aanloopje, dus ik denk "Oh, die gaat vliegen om aan de kant te gaan.." Dus ik rij door, gaat dat beest opeens stilstaan en draait zich om.. Ja.. te laat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |