watquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
Ja Gijpie, Mario neukte de moeder van Bruins. Vind je het gek dat 'ie het een goed ventje vond.
Bwehehequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:59 schreef Caland het volgende:
Ja Gijpie, Mario neukte de moeder van Bruins. Vind je het gek dat 'ie het een goed ventje vond.
quote:
Dan snap je t nietquote:
pic?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef Thas het volgende:
Nu Yap Yum dicht is zitten de dames maar bij VI?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kroepoekie snapt maar weinig van voetbal en humor he?
Ze kijkt ook niet erg vrolijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet ook gewoon kijken tijdens de reclames hequote:
Die ja! Oeh, begint weerquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Schaamteloos iddquote:
Ah nu de tetten.. Mijn hemel.. Nouja, verkoopt goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Betere foto van kroepoekie. Zou ze Nederlands kunnen?
Is dat niet iets voor narcisten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef Caland het volgende:
Is toch vaag, lig je te neuken zie je je eigen kop.
Zou het een Thaise shemale zijn?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ah nu de tetten.. Mijn hemel.. Nouja, verkoopt goed.
Je kan wel lekker klaarkomen op je buik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef Caland het volgende:
Is toch vaag, lig je te neuken zie je je eigen kop.
Dat vrouwtje lachte weer niet. Ze snapt gewoon geen Nederlandsquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Saekerhett het volgende:
"Zij heeft niet verstaan wat die vroeg"![]()
Zou ik nog doen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
De tattooëerder ook, denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
Hij was zeker dronken toen ze dat ding zetten.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef pberends het volgende:
Engelaar 1,75 miljoen.
Gemeentegeld olé olé
Mede daardoor dus moest de gemeente bijspringen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]..
Dat was vorig jaar ook al hoor.. Sommige mensen roepen maar iets om aandacht te krijgen
Ga je eens inlezen ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Mede daardoor dus moest de gemeente bijspringen.
Ga je hooligantje spelen?quote:
Gewoon eigenlijk niet meer op reagerenquote:
Die wil ook geen 2de keus zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Nog paar maandjes en dan halen ze Hiddink
Inderdaad, iemand moet Cruijf maar eens vertellen dat hij god niet is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Wat een Cruyff-adoratie zeg... het is gewoon een verwende ouwe lul die de alleenheerschappij wil... zo werkt het niet in een professionele organisatie... gewoon afscheid nemen en nooit meer raadplegen
Je bent de zoveelstequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef Evertjan het volgende:
wat zit er voor lekker ding links achter Gijpie
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef Evertjan het volgende:
wat zit er voor lekker ding links achter Gijpie
Inderdaad, wou het net zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
HohohDie heeft naar Gert Jacobs gekeken
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Was 'zij' in beeld? Ik vind dat ze een gifje verdient in de OP.
Aandachtshoeren. Geen aandacht aan besteden. Leuk voor het oog, niet om de OP mee te verziekenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Was 'zij' in beeld? Ik vind dat ze een gifje verdient in de OP.
Ja half. Ze stond te praten met 2 kerels.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar de reclame. Ik zeg bijna niks tijdens de uitzending, maar post in de reclame en kijk dan dus geen tvquote:
Zou het toeval zijn dat net die 5 knappe vrouwen in beeld zittenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij zet die van Egmond expres allemaal dames aan de bar valt me wel vaker op
Joh, genoeg andere websites waar je aan je gerief komt manquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kijk op dit moment niet...quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh moet ik het toelichten? Dacht dat dat niet nodig was.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede reden om op Toivonen te kotsen...
Oh daarvoor kan de tv ook uit hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede reden om op Toivonen te kotsen...
Hij zegt dat er versterking moet komen omdat er maar 2 centrale verdedigers zijn en 1 spits...quote:
HoerenAjaxquote:
Er is ook relatief weinig nieuws eigenlijk momenteel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef Jivis het volgende:
Eerste gedeelte van de aflevering was wel leuk, nu is het een beetje gezeik geworden.
Hopelijk nog een paar platte VI-grappenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef Jivis het volgende:
Eerste gedeelte van de aflevering was wel leuk, nu is het een beetje gezeik geworden.
Ik kijk al bijna anderhalf uur naar de decolleté van die rode jurk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij zet die van Egmond expres allemaal dames aan de bar valt me wel vaker op
Zo heb ik 1x heel de selectie besproken , en ja niveautje maar goed, hoe zou dat komenquote:
True that! Wat is dat een lul zegquote:
3 of 4 nieuwtjes, nou geweldigquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
Komt weer veel terecht van de 'versnelde ronde'.
Je kunt wel merken dat iedereen hier lang droog gestaan heeft hèquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Blistering het volgende:
Is er al een naam bekend van mevrouw achter v.d Gijp?
Wat een gelul zeg. Kijk maar niet meer naar dit programma want je snapt er helemaal niets van...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat iemand Genee eens genadeloos op zijn nummer zet want zijn ego past bijna niet meer achter die tafel
Oh ik deel niet geheel zijn mening, maar ik snap hem wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Kijk maar niet meer naar dit programma want je snapt er helemaal niets van...
(tenzij je niet serieus bent, wat ik hoop)
Dat. Nu heb ik deze aflevering niet gezien, maar als ik puur afga op die stunt tegen Van Hanegem kan ik het me idd wel voorstellen zo'n reactie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik deel niet geheel zijn mening, maar ik snap hem wel.
Wat snap je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik deel niet geheel zijn mening, maar ik snap hem wel.
Ik snap best dat er een beetje gespeeld wordt maar je ziet hem nu gewoon continue geforceerd grappig en bijdehand doen om mensen heel makkelijk af te kammen zoals bij Kraaij vanavond... hij heeft een extra boost gekregen door het succes van Tour du Jour en denkt nu echt serieus dat hij een belangrijke peiler van het succes is... hij overschat totaal zijn eigen rol in het geheelquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Kijk maar niet meer naar dit programma want je snapt er helemaal niets van...
(tenzij je niet serieus bent, wat ik hoop)
Er wordt alleen maar gespeeld. En dat zoeken van Kraay deed ie al jaren. Alleen verdiende Kraay het vroeger wat meer en nu was Kraay relaxed. Trouwens knap dat jij weet wat Genee denkt, maar dat is waarschijnlijk gespeeldquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap best dat er een beetje gespeeld wordt maar je ziet hem nu gewoon continue geforceerd grappig en bijdehand doen om mensen heel makkelijk af te kammen zoals bij Kraaij vanavond... hij heeft een extra boost gekregen door het succes van Tour du Jour en denkt nu echt serieus dat hij een belangrijke peiler van het succes is... hij overschat totaal zijn eigen rol in het geheel
Noemde hij jou naam ook?, dat was dan zeker in de pauzequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef pberends het volgende:
Prima showtje toch.
Hansie heeft naar mijn bericht goed geluisterd, en excuseerde zich zelfs voor zijn eerdere gedrag.
Mensen met avatar kun je niet serieus nemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef Evertjan het volgende:
wordt tijd dat JD hem weer is flink de waarheid vertelt waarom hij destijds naar Talpa is gegaan
dat dusquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef thedude0 het volgende:
Hans was goed, op deze manier mag hij gewoon 2 keer langs komen hoor.
Andersom, Hansie was relaxter en dan valt het op wat er verder nog gebeurtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:48 schreef Piles het volgende:
Genee wordt zo nog irritanter dan Hansie Hansie, en dat zegt wat
'Uitzending VI te geforceerd grappig'quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Er wordt alleen maar gespeeld. En dat zoeken van Kraay deed ie al jaren. Alleen verdiende Kraay het vroeger wat meer en nu was Kraay relaxed. Trouwens knap dat jij weet wat Genee denkt, maar dat is waarschijnlijk gespeeld
Daar was Genee wel irritant, dat was geen goede sfeer toen...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat. Nu heb ik deze aflevering niet gezien, maar als ik puur afga op die stunt tegen Van Hanegem kan ik het me idd wel voorstellen zo'n reactie.
Zegt de man die een heel seizoen lang die linkjes hier heeft zitten spammen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef pberends het volgende:
Stelletje mongolen, moeten jullie vooral in dit topic doen. Dan weet je zeker dat RTL maatregelen gaat nemen. Als jullie slim editten jullie je post en communiceer je over dit soort dingen via de PM.
Zoals jij de afgelopen 52 afleveringen vorig seizoen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:18 schreef pberends het volgende:
Stelletje mongolen, moeten jullie vooral in dit topic doen. Dan weet je zeker dat RTL maatregelen gaat nemen. Als jullie slim editten jullie je post en communiceer je over dit soort dingen via de PM.
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:27 schreef pberends het volgende:
Ik heb natuurlijk het niet over de linkjes, maar over de manier.
Maar dit bericht is gebaseerd op de mening van een stelletje mongolen, dat neem ik niet serieus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
'Uitzending VI te geforceerd grappig'
Ja. Kijk die posts boven je. Kan toch niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
En dat is een reden om iemand met 'stelletje mongolen' aan te spreken?
Bedankt voor de linkquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef pvc het volgende:
Die komen in deze xml te staan:
http://adaptive.rtl.nl/xl/VideoItem/IpadXML
Maar hij staat er nog niet op.
Mwah, Hansie heeft hem ervan langs gegeven. En bij Boskamp durft hij het al niet meer.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:53 schreef marcodej het volgende:
Wat is die Genee een misselijk ventje eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |