O haha ok.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bella dat ben ik in mijn fobo maar dat is alweer een paar jaar terug toen ik nog een kort pittig kapsel
haden ik had net gezwommen dus het is een baggerfoto
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en trouwens, de TT erken ik niet als feit en wordt dan ook als zodanig behandeld, ik wens met dat soort praktijken niet geassocieerd te worden.
Bij voorbaat dank.
je vergat : kusjekroel en een tongzoenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en trouwens, de TT erken ik niet als feit en wordt dan ook als zodanig behandeld, ik wens met dat soort praktijken niet geassocieerd te worden.
Bij voorbaat dank.
En een lebber van bassie de kat!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
je vergat : kusjekroel en een tongzoen
jij gaat gewoon voor 020 deel 2 op paaldanscursus en ik denk dat wij allemaal aan je voeten liggen danquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En een lebber van bassie Jaap de kat!
Ik wil dat eigenlijk wel leren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij gaat gewoon voor 020 deel 2 op paaldanscursus en ik denk dat wij allemaal aan je voeten liggen dan
Mocht ik ooit mn zender weg gooien dan doe ik mee...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk wel leren.
Wie gaat mee op cursus?
En wie zijn paal mogen we gebruiken?
zou het best willen leren hoor, al klim ik al zo omhoog maar dat sexy kronkelen kan ik maar niet onder het knietje krijgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie gaat mee op cursus?
Ik wilde dat ook, in Scheveningen kan het had al gekekenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie gaat mee op cursus?
Goed idee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook, in Scheveningen kan het had al gekeken
quote:
ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie gaat mee op cursus?
Paaldansmeet!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Doegquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, we gaan zo nog even op visite hoor ik net![]()
Nah ik vind het best, jullie zijn een gezellig cluppie dat wilde ik nog wel even zeggen![]()
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
adiosquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah ik vind het best, jullie zijn een gezellig cluppie dat wilde ik nog wel even zeggen![]()
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Houdoequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Ik ook, met mijn conditiequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paaldansmeet!
Ik ga net zo af als Sjerrul op de paal!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Schat je hebt er ook 1 in Scheveningen, met les van Denise herselfquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.release-academ(...)HMrqoCFYiEDgodoTRvXA
Onbeperkt drank, i'm in!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.release-academ(...)HMrqoCFYiEDgodoTRvXA
ja maar dit is met onbeperkt drankquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat je hebt er ook 1 in Scheveningen, met les van Denise herself
Foto's selecteren met crtl ingedrukt en als je klaar bent selecteren op enter drukken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
Hoe krijg ik die foto's tegelijk open ipv allemaal telkens apart?
Ja en much cheaper, maar onbeperkt drank wordt weinig paalquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dit is met onbeperkt drank
Whehehehehehehe
De dropbox software voor op je bureaublad gebruiken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Foto's selecteren met crtl ingedrukt en als je klaar bent selecteren op enter drukken?
we moeten nog 2 slachtoffers vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en much cheaper, maar onbeperkt drank wordt weinig paal
Gaan we hardlopen aankomend weekend?quote:
Misschien heeft Moniqueske een lekkere Ricardo als zoon ofzo!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en much cheaper, maar onbeperkt drank wordt weinig paal
Huh? Ja, kan volgens mij welquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De dropbox software voor op je bureaublad gebruiken?
Iig. M.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten nog 2 slachtoffers vinden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien heeft Moniqueske een lekkere Ricardo als zoon ofzo!
Ja dat snappen we heus welquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou graag de foto's van de paaldansmeet in mijn PM box tegemoet zien.
Wie is M?quote:
Euh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen jij en ian niet gewoon gaan trouwen ofzo?
Dan gaan we dit op je vrijgezellenfeest doen
Die maffe vriendin van Miranquote:
owja die doet ook wel meequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh?
[..]
Die maffe vriendin van Miran
Geheid lachen, of ze valt in slaap kan ook
Tot die tijd elk jaar minstens 1 vrijgezellenfeestquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Miran, ik wil best een vrijgezellenfeest, maar de bruiloft duurt nog wel 5 jaar
Ik kan je toch ten huwelijk vragen en dat jij je dan "bedenkt" ná het vrijgezellenfeest?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
nou geeft toch niet een feestje 5 jaar van te vorenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
dat vind ik een topplanquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot die tijd elk jaar minstens 1 vrijgezellenfeest
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaaa.. die grafhoer in de tram.. val dood!
Nee schat, dat doe ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan je toch ten huwelijk vragen en dat jij je dan "bedenkt" ná het vrijgezellenfeest?
Nee ik deed het anders....en nu staan ze allemaal bij mn afbeeldingen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Foto's selecteren met crtl ingedrukt en als je klaar bent selecteren op enter drukken?
quote:
Zag hem ja.quote:
vervroegd vrijgezellenfeestjequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Zo is het, jij ook mee dat is 5quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou geeft toch niet een feestje 5 jaar van te voren
ja hoor ik ga eens gek doen, steeds zo braaf door het leven gaan is ook geen zak aanquote:
Hallo, jij hebt thuis de lol ervanquote:
Wie liep ook al weer die barmannen te hosselen tot ze met gratis drank begonnen te gooien?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor ik ga eens gek doen, steeds zo braaf door het leven gaan is ook geen zak aan
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie liep ook al weer die barmannen te hosselen tot ze met gratis drank begonnen te gooien?
[..]
Wie liep ook al weer die barmannen te hosselen tot ze met gratis drank begonnen te gooien?
Schat, ik ben bereid dit hele gebeuren te financieren.quote:
[..]
prima, zit nu al een week in utrecht, in eerste instantie zou ik op het huis passen voor twee weken, hun vakantieplannen wijzigden naar een week, en toen ik er eenmaal was, en zijn vertrokken waren kregen ze autopech, dus nu zijn ze terug en heb ik een week samen met ze in een huis gezeten, wilden ze graag, leek ze gezelligquote:
[..]
Schat, ik ben bereid dit hele gebeuren te financieren.
En als je dan thuis komt staat er zo'n paal in de woonkamer
Weet je wat een beenspieren, je krijgt je eigen Xenia Onnatopquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik ben bereid dit hele gebeuren te financieren.
En als je dan thuis komt staat er zo'n paal in de woonkamer
Die, Siepje, Mevrouw Duikerin... Hele haremquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat een beenspieren, je krijgt je eigen Xenia Onnatop
Je gaat gewoon mee, je slaat je been er even omheen en verder keil je die drank erinquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alleen als ik mn kastje kwijt ben...of als ie ingebouwd wordt( god sta me bij
)
Haha ja leuk toch.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, zit nu al een week in utrecht, in eerste instantie zou ik op het huis passen voor twee weken, hun vakantieplannen wijzigden naar een week, en toen ik er eenmaal was, en zijn vertrokken waren kregen ze autopech, dus nu zijn ze terug en heb ik een week samen met ze in een huis gezeten, wilden ze graag, leek ze gezellig
Mooi dat is 7quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil godnondejuh ook paaldansen, kut!
Ik wil ook eens sushi maken!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik was van plan om creme brulee te maken, maar m'n aansteker was leeg, ik ga nog wat proberen met een tajine, en weer eens sushi maken
Nee maar door het kastje heb ik wel alleen nog maar pijn...maar ze hebben al crisisberaadquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Laysa kastje zit echt niet in de weg hoor, je moet je benen om zo een paal slaan, niet de zijkant
Ik denk dat jij daar héél goed in zou zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil godnondejuh ook paaldansen, kut!
Ik bedoel maarquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die, Siepje, Mevrouw Duikerin... Hele harem
Nee. Gewoon nee. Ik werd misselijk van die act...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Zokunen het volgende:
Volgens HGT kunnen mannen ook paaldansen hoor
Zwabber leert ons sushi maken-meetquote:
moest je ook binnenmonds braken toen ik aan de paal hong, het weekend?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Ik werd misselijk van die act...
Okidoki!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee maar door het kastje heb ik wel alleen nog maar pijn...maar ze hebben al crisisberaad![]()
We zien wel tegen die tijd okan my ladies?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee maar door het kastje heb ik wel alleen nog maar pijn...maar ze hebben al crisisberaad![]()
We zien wel tegen die tijd okan my ladies?
sushi is echt leuk om te maken, alleen het koken van de rijst vergt wat geduld, maar voor de rest is het kleien en knutselenquote:
Ik werd spontaan zo nat als een paalquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moest je ook binnenmonds braken toen ik aan de paal hong, het weekend?
Nu heb ik zin om GoldenEye te spelen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga zometeen maar weer eens GoldenEye kijken denk ik
Dat vind ik geeneens erg, maar niet bij mij thuis, m'n vader krijgt een hartverzakking als er ineens allemaal vreemde mensen binnen komenquote:
Neuhjquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moest je ook binnenmonds braken toen ik aan de paal hong, het weekend?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga zometeen maar weer eens GoldenEye kijken denk ik
Leer je het ons?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sushi is echt leuk om te maken, alleen het koken van de rijst vergt wat geduld, maar voor de rest is het kleien en knutselen
Klinkt als een knalfeestquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Een Benny-werd-misselijk-van-die-act-meet!
Bij mij natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat vind ik geeneens erg, maar niet bij mij thuis, m'n vader krijgt een hartverzakking als er ineens allemaal vreemde mensen binnen komen
lijkt mij echt gaaf! Nee serieus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is 150 euro p.p.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
lijkt mij echt gaaf! Nee serieus.
En in Scheveningen is natuurlijk voor mij perfect
Dit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
En we doen ook weer een keer zo'n huisjemeet toch?
Daar moet ik bij zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
eg welquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Zo'n weekend? Uhuhquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ben je zeer dankbaar als het luktquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
oh, als ik in maassluis ben zal ik nog eens kijken voor dat n64 kabeltje, ik was het helemaal vergeten, de afgelopen weken waren vrij random
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is 150 euro p.p.
En die van miran 25 euro p.p.
Lekker gevarieerd ook.quote:
Nee maar serieus, ik zei dat gisteren nog in de auto, iedereen is heel anders maar het klikt toch echt wel zo verschrikkelijk goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker gevarieerd ook.
Nu die anthem nog maken en dan is het helemaal goed.
Ik krijg nog herrie van Benny!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker gevarieerd ook.
Nu die anthem nog maken en dan is het helemaal goed.
aah haha ik was zo enthousiast dat ik de rest van de posts nog niet had gelezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is 150 euro p.p.
En die van miran 25 euro p.p.
Why?quote:
Ik miste je alquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik er de volgende keer wel bij, ik had ff een kutbui zaterdag
Ik vond het echt zo jammer dat je er niet was.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zitten schelden toen ik hoorde dat je niet kwam.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Goed plan, maar liever begin volgend jaar ivm vrije dagen van mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
http://www.roompotparken.(...)low_fv22l/index.html
*bam* 20-persoonshuisje... een weekend met een leukje prijsje uitzoeken en gaan met die banaan?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
aah haha ik was zo enthousiast dat ik de rest van de posts nog niet had gelezen![]()
Maar helemaal perfect die van 25 euro!
I'm in!
voor jou maak ik speciaal een plaatsje vrij in de huiskamerquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Best dichtbij nogquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
*bam* 20-persoonshuisje... een weekend met een leukje prijsje uitzoeken en gaan met die banaan?
Prima... er staat toch nog zat op te planning toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed plan, maar liever begin volgend jaar ivm vrije dagen van mij
jah, soms heb ik even een avond waarop ik niet erg blij ben, is de volgende ochtend weer overquote:
Nogal jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... er staat toch nog zat op te planning toch?
Benny wij gaan gezellig samen treinenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... er staat toch nog zat op te planning toch?
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nogal ja
Godver ik loop leeg op jullie
20 augustus dat takkeind naar het einde van de wereld
De dichtstbijzijnde daarzo is Breda(?)quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:
Benny als je wat uit zoekt moet wel de trein voor de deur stoppen he.....
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._! Het wordt net zoiets als Frodo die de ring naar het einde van Middle Earth brengt, maar wij dan de cockring!
als we er maar met de trein kunnen komen, lopen is iets te ver wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde daarzo is Breda(?)
Eet ze !!quote:
Er rijden bussen naartoe... komt wel goed. En anders neem ik je wel op mijn rugquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als we er maar met de trein kunnen komen, lopen is iets te ver weg
Ook heel erg leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde daarzo is Breda(?)
Oh, dus daar mogen we niet meer komen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Katjeskelder
Ik heb daar een keer een voetbalweekend gehad
Ik ben er 2x geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Katjeskelder
Ik heb daar een keer een voetbalweekend gehad
Die huisjes zijn echt
zolang we zeggen dat we niet uit de botlek komen, dan is alles goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, dus daar mogen we niet meer komen?
ik lees hetquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
Henk op mijn FB snapt het allemaal niet zo en raakt lichtelijk van zijn rel
"Goeiedag, wij hadden een huisje geboekt onder de nam Duikerin? Ja? 15 manquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zolang we zeggen dat we niet uit de botlek komen, dan is alles goed
hihihi ik lees het nu netquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
Wat een doofusquote:
22 uur 49 min.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
Als ik wil gaan lopen doe ik er zo'n 7,5 uur over volgens Google Maps. 10 uur it is.
quote:
22 glazen om te brekenquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, hou dat even lekker privé zeg...
quote:
quote:Sauna traditioneel
Televisie
Vaatwasser
Wasmachine
Vrijstaand
Boxspringbedden
Stoomdouchecabine
Bruisbad
Met verdieping
Berging
Vloerverwarming in woonkamer
Serre
Hifiset / Radio met cd-speler
Eénpersoonsdekbedden en kussens aanwezig
Standaard keukeninventaris
Oven
Combi-magnetron
Koelkast met intern vriesvak
Aparte douche
Zonneligbedden
Thermostaatkranen aanwezig
Tuinmeubilair
Balkon
Tuin
Terras
Wandcontactdozen afgeschermd
Traphekje beneden
Miranda kennende, zou het zomaar kunnenquote:
Ik vind dit dus eigenlijk een beter ideequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Of zullen we weer een 6 persoonshuisjes boeken, en er met 30 ingaan?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, hou dat even lekker privé zeg...
Ik zeg doen, in februari of maartquote:
quote:
Zal ik het gaan regelen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee![]()
Ik heb de laatste keer gezegd, ik boek niet meer op mijn naam
Ivm de vorige meet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het goed, ik mag ook een jaar niet boeken he bij hoogenboom vakantieparken
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het goed, ik mag ook een jaar niet boeken he bij hoogenboom vakantieparken
ow jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja god tering wat een mafko's daarquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, een jaar niet mogen boeken om een kapot glaasje
Nou, dat denk ik niet hoor. Wij zijn natuurlijk toch allemaal van de Gooische Elite dus ik denk dat het echt wel op een Uurootje of Duuzend komt heur!quote:
Eigenlijk hadden we moeten zeggen dat we Joods warenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, een jaar niet mogen boeken om een kapot glaasje
Grieks!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we moeten zeggen dat we Joods waren
50 euri p.p. ja dat is wel te doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Februari/Maart is nu ong. 1000 a 1200.... we komen makkelijk aan de 20 man zo te horen. Das dan best te doen toch?
En dan gillen dat ze slechte nazi's zijn omdat we niet óp hun kamp mogen? Of wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we moeten zeggen dat we Joods waren
Er kunnen 22 mensen officieel in.. dus paar mensen in de woonkamerquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Februari/Maart is nu ong. 1000 a 1200.... we komen makkelijk aan de 20 man zo te horen. Das dan best te doen toch?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan gillen dat ze slechte nazi's zijn omdat we niet óp hun kamp mogen? Of wat?
Je bent een lieffie dat zei ik gisteravond nog tegen Je mooie Blonde Schone...Maar ik ben heel serieus....maar ik kom sowieso....ongeacht of de wereld vergaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet hoor. Wij zijn natuurlijk toch allemaal van de Gooische Elite dus ik denk dat het echt wel op een Uurootje of Duuzend komt heur!
Die trappen toch altijd een glas kapot bij een of ander feest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan gillen dat ze slechte nazi's zijn omdat we niet óp hun kamp mogen? Of wat?
Ja, of bij het vluchten. Rommelige mensen zijn het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die trappen toch altijd een glas kapot bij een of ander feest.
Ik denk dat ik niet hoef te sparen, ze geven jullie hier geld toe als ze maar een weekend van mij verlost zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
50 euri p.p. ja dat is wel te doen
Vooral omdat je nu al kan sparen ervoor
Ach schat, je hebt maanden om te sparen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bent een lieffie dat zei ik gisteravond nog tegen Je mooie Blonde Schone...Maar ik ben heel serieus....maar ik kom sowieso....ongeacht of de wereld vergaat
Ja duhhhh, maar even serieus....Bart???? Van mij hoeft die niet, ik vind hem niks toevoegen, Duz en JJH uiteraard wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
ow en wander en patje niet vergeten!
En ik vind heloef en VH ook wel leuk
50 euro is niks. Een avondje Amsterdam kost me meerquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
50 euri p.p. ja dat is wel te doen
Vooral omdat je nu al kan sparen ervoor
Neem hans mee!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet hoef te sparen, ze geven jullie hier geld toe als ze maar een weekend van mij verlost zijn
Waar zeg ik bart?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duhhhh, maar even serieus....Bart???? Van mij hoeft die niet, ik vind hem niks toevoegen, Duz en JJH uiteraard wel.
ik heb 11 euro opgemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
50 euro is niks. Een avondje Amsterdam kost me meer
die denkt dat ik geen handjes hebquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
we ontvoeren lutte gewoon een weekendquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Lutte nemen we dan ook gewoon mee. Ouders kunnen dan de pot op en dat Amber Alert negeren we gewoon
Als ik dit zo hoor wordt het een eitjequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Maar we moeten wel aan 20 slapende personen komen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Lutte nemen we dan ook gewoon mee. Ouders kunnen dan de pot op en dat Amber Alert negeren we gewoon
Nee schat dat was een algemene vraag?quote:
owquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schat dat was een algemene vraag?
weet niet of hij wil zal het vragen, zolang hij maar niet hoeft te koken denk ik dat hij alles best vindquote:
Wtf ik was 100 euro kwijtquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was inclusief eten 40 euro kwijt
Die shotjes waren fokking duur
In die 11 euro zat ook nog 5 euro voor de taxi...en de rest was voor het meest het piesenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was inclusief eten 40 euro kwijt
Die shotjes waren fokking duur
zodra het in zicht komt wil ik wel kontakt met Lutte haar moeder opnemen en zeggen dat ik ook een moeder ben en op haar pasquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
In die ene 2,80quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je het gek met die baco's
Hoe duur waren die krengen eigenlijk?
Ik krijg postuum nog een rolberoerte van dat bier op het eerste terras voor 3 fucking euro.quote:
Ik heb nog geshot met Triquequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je het gek met die baco's
Hoe duur waren die krengen eigenlijk?
Dat dus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb ik een biertje en een wodka Red Bull voor gekocht
Hans, heksje, Laysaquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Bella
VH
JJH
Zwabber
Benny
c_a
Ian
Pat
Rene
Patje
Wander
Vaduz
Heloef
Kally
Wie mis ik?
Teunquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Bella
VH
JJH
Zwabber
Benny
c_a
Ian
Pat
Rene
Patje
Wander
Vaduz
Heloef
Kally
Wie mis ik?
Nummer 3quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Bella
VH
JJH
Zwabber
Benny
c_a
Ian
Pat
Rene
Patje
Wander
Vaduz
Heloef
Kally
Toverheks
Laysa
Wie mis ik?
Ik wist niet of je mee wouquote:
Ik vroeg nergens om toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik heb Wodka Redbull voor 'm lopen kopen, hij zuipt ons arm!
JJH, misschien Morpheus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Bella
VH
JJH
Zwabber
Benny
c_a
Ian
Pat
Rene
Patje
Wander
Vaduz
Heloef
Kally
Wie mis ik?
oow is nie erg hoorquote:
Uhh wie is Morpeus ????quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JJH, misschien Morpheus?
Heksje natuurlijkRemlof
En wie posten er nog meer hier?
Nee, was Bella d'r schuld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vroeg nergens om toch?of ik vroeg een biertje..
ik weet t niet meer![]()
Ik wat nee!quote:
1 xquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die post hier wel eens vaker
Het maakt mij niet uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Hij is wel tof trouwens
DKquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Bella
VH
JJH
Zwabber
Benny
c_a
Ian
Pat