Klinkt als een knalfeestquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Een Benny-werd-misselijk-van-die-act-meet!
Bij mij natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat vind ik geeneens erg, maar niet bij mij thuis, m'n vader krijgt een hartverzakking als er ineens allemaal vreemde mensen binnen komen
lijkt mij echt gaaf! Nee serieus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook, in Scheveningen kan het had al gekeken
Ja maar dat is 150 euro p.p.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
lijkt mij echt gaaf! Nee serieus.
En in Scheveningen is natuurlijk voor mij perfect
Dit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
En we doen ook weer een keer zo'n huisjemeet toch?
Daar moet ik bij zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
eg welquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Zo'n weekend? Uhuhquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
Ik ben je zeer dankbaar als het luktquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
oh, als ik in maassluis ben zal ik nog eens kijken voor dat n64 kabeltje, ik was het helemaal vergeten, de afgelopen weken waren vrij random
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is 150 euro p.p.
En die van miran 25 euro p.p.
Lekker gevarieerd ook.quote:
Nee maar serieus, ik zei dat gisteren nog in de auto, iedereen is heel anders maar het klikt toch echt wel zo verschrikkelijk goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker gevarieerd ook.
Nu die anthem nog maken en dan is het helemaal goed.
Ik krijg nog herrie van Benny!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker gevarieerd ook.
Nu die anthem nog maken en dan is het helemaal goed.
aah haha ik was zo enthousiast dat ik de rest van de posts nog niet had gelezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat is 150 euro p.p.
En die van miran 25 euro p.p.
Why?quote:
Ik miste je alquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik er de volgende keer wel bij, ik had ff een kutbui zaterdag
Ik vond het echt zo jammer dat je er niet was.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zitten schelden toen ik hoorde dat je niet kwam.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Goed plan, maar liever begin volgend jaar ivm vrije dagen van mijquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
http://www.roompotparken.(...)low_fv22l/index.html
*bam* 20-persoonshuisje... een weekend met een leukje prijsje uitzoeken en gaan met die banaan?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
aah haha ik was zo enthousiast dat ik de rest van de posts nog niet had gelezen![]()
Maar helemaal perfect die van 25 euro!
I'm in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |