Huh? Ja, kan volgens mij welquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De dropbox software voor op je bureaublad gebruiken?
Iig. M.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten nog 2 slachtoffers vinden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien heeft Moniqueske een lekkere Ricardo als zoon ofzo!
Ja dat snappen we heus welquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou graag de foto's van de paaldansmeet in mijn PM box tegemoet zien.
Wie is M?quote:
Euh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen jij en ian niet gewoon gaan trouwen ofzo?
Dan gaan we dit op je vrijgezellenfeest doen
Die maffe vriendin van Miranquote:
owja die doet ook wel meequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh?
[..]
Die maffe vriendin van Miran
Geheid lachen, of ze valt in slaap kan ook
Tot die tijd elk jaar minstens 1 vrijgezellenfeestquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Miran, ik wil best een vrijgezellenfeest, maar de bruiloft duurt nog wel 5 jaar
Ik kan je toch ten huwelijk vragen en dat jij je dan "bedenkt" ná het vrijgezellenfeest?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
nou geeft toch niet een feestje 5 jaar van te vorenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
dat vind ik een topplanquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot die tijd elk jaar minstens 1 vrijgezellenfeest
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaaa.. die grafhoer in de tram.. val dood!
Nee schat, dat doe ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan je toch ten huwelijk vragen en dat jij je dan "bedenkt" ná het vrijgezellenfeest?
Nee ik deed het anders....en nu staan ze allemaal bij mn afbeeldingen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Foto's selecteren met crtl ingedrukt en als je klaar bent selecteren op enter drukken?
quote:
Zag hem ja.quote:
vervroegd vrijgezellenfeestjequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Zo is het, jij ook mee dat is 5quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou geeft toch niet een feestje 5 jaar van te voren
ja hoor ik ga eens gek doen, steeds zo braaf door het leven gaan is ook geen zak aanquote:
Hallo, jij hebt thuis de lol ervanquote:
Wie liep ook al weer die barmannen te hosselen tot ze met gratis drank begonnen te gooien?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor ik ga eens gek doen, steeds zo braaf door het leven gaan is ook geen zak aan
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie liep ook al weer die barmannen te hosselen tot ze met gratis drank begonnen te gooien?
[..]
Wie liep ook al weer die barmannen te hosselen tot ze met gratis drank begonnen te gooien?
Schat, ik ben bereid dit hele gebeuren te financieren.quote:
[..]
prima, zit nu al een week in utrecht, in eerste instantie zou ik op het huis passen voor twee weken, hun vakantieplannen wijzigden naar een week, en toen ik er eenmaal was, en zijn vertrokken waren kregen ze autopech, dus nu zijn ze terug en heb ik een week samen met ze in een huis gezeten, wilden ze graag, leek ze gezelligquote:
[..]
Schat, ik ben bereid dit hele gebeuren te financieren.
En als je dan thuis komt staat er zo'n paal in de woonkamer
Weet je wat een beenspieren, je krijgt je eigen Xenia Onnatopquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, ik ben bereid dit hele gebeuren te financieren.
En als je dan thuis komt staat er zo'n paal in de woonkamer
Die, Siepje, Mevrouw Duikerin... Hele haremquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je wat een beenspieren, je krijgt je eigen Xenia Onnatop
Je gaat gewoon mee, je slaat je been er even omheen en verder keil je die drank erinquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alleen als ik mn kastje kwijt ben...of als ie ingebouwd wordt( god sta me bij
)
Haha ja leuk toch.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
prima, zit nu al een week in utrecht, in eerste instantie zou ik op het huis passen voor twee weken, hun vakantieplannen wijzigden naar een week, en toen ik er eenmaal was, en zijn vertrokken waren kregen ze autopech, dus nu zijn ze terug en heb ik een week samen met ze in een huis gezeten, wilden ze graag, leek ze gezellig
Mooi dat is 7quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil godnondejuh ook paaldansen, kut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |