ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk wel leren.
Wie gaat mee op cursus?
En wie zijn paal mogen we gebruiken?
Paaldansmeet!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook, in Scheveningen kan het had al gekeken
Doegquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, we gaan zo nog even op visite hoor ik net![]()
Nah ik vind het best, jullie zijn een gezellig cluppie dat wilde ik nog wel even zeggen![]()
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
adiosquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah ik vind het best, jullie zijn een gezellig cluppie dat wilde ik nog wel even zeggen![]()
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Houdoequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Ik ook, met mijn conditiequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paaldansmeet!
Ik ga net zo af als Sjerrul op de paal!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Schat je hebt er ook 1 in Scheveningen, met les van Denise herselfquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.release-academ(...)HMrqoCFYiEDgodoTRvXA
Onbeperkt drank, i'm in!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.release-academ(...)HMrqoCFYiEDgodoTRvXA
ja maar dit is met onbeperkt drankquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat je hebt er ook 1 in Scheveningen, met les van Denise herself
Foto's selecteren met crtl ingedrukt en als je klaar bent selecteren op enter drukken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
Hoe krijg ik die foto's tegelijk open ipv allemaal telkens apart?
Ja en much cheaper, maar onbeperkt drank wordt weinig paalquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dit is met onbeperkt drank
Whehehehehehehe
De dropbox software voor op je bureaublad gebruiken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Foto's selecteren met crtl ingedrukt en als je klaar bent selecteren op enter drukken?
we moeten nog 2 slachtoffers vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en much cheaper, maar onbeperkt drank wordt weinig paal
Gaan we hardlopen aankomend weekend?quote:
Misschien heeft Moniqueske een lekkere Ricardo als zoon ofzo!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en much cheaper, maar onbeperkt drank wordt weinig paal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |