O haha ok.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bella dat ben ik in mijn fobo maar dat is alweer een paar jaar terug toen ik nog een kort pittig kapsel
haden ik had net gezwommen dus het is een baggerfoto
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en trouwens, de TT erken ik niet als feit en wordt dan ook als zodanig behandeld, ik wens met dat soort praktijken niet geassocieerd te worden.
Bij voorbaat dank.
je vergat : kusjekroel en een tongzoenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en trouwens, de TT erken ik niet als feit en wordt dan ook als zodanig behandeld, ik wens met dat soort praktijken niet geassocieerd te worden.
Bij voorbaat dank.
En een lebber van bassie de kat!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
je vergat : kusjekroel en een tongzoen
jij gaat gewoon voor 020 deel 2 op paaldanscursus en ik denk dat wij allemaal aan je voeten liggen danquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En een lebber van bassie Jaap de kat!
Ik wil dat eigenlijk wel leren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij gaat gewoon voor 020 deel 2 op paaldanscursus en ik denk dat wij allemaal aan je voeten liggen dan
Mocht ik ooit mn zender weg gooien dan doe ik mee...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk wel leren.
Wie gaat mee op cursus?
En wie zijn paal mogen we gebruiken?
zou het best willen leren hoor, al klim ik al zo omhoog maar dat sexy kronkelen kan ik maar niet onder het knietje krijgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie gaat mee op cursus?
Ik wilde dat ook, in Scheveningen kan het had al gekekenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie gaat mee op cursus?
Goed idee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook, in Scheveningen kan het had al gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |