Dat was gaaf jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
En ik had geen aansteker, dus ik vroeg aan een paar Jamaicanen ofzo of ze er een hadden, en die hadden ze gewoon niet!
Vooroordeel -1
Een oud Amsterdams opatje wel gelukkig!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was gaaf jaOf PatriQue die in de tram opstaat voor een oud vrowtje die er een minuut later al weer uitmoet
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was gaaf jaOf PatriQue die in de tram opstaat voor een oud vrowtje die er een minuut later al weer uitmoet
Had ze nou ook geen slipje aan?quote:
Ohw jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het vele vlees was gewoon nakendquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ze nou ook geen slipje aan?![]()
nah... ja slip(je)maar zo te zien heeft ze echt niks aan toch ?
wat errug...
Ik las eerst tepels kussen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:55 schreef iBenny het volgende:
Was zo'n paal om auto's tegen te houden... zo eentje die ook naar beneden kan. Maar die had ze niet gezien waardoor ze bijna met dr toeter de tegels ging kussen
Ik ging inwendig stuk van het lachen toenquote:
Volgens mij zei ie niets maar echt zo'n bezwaard gezicht.quote:
whehehequote:Op maandag 1 augustus 2011 18:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij zei ie niets maar echt zo'n bezwaard gezicht.
Holy fackquote:Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2, het laatste deel van de speelfilmreeks over de bekende tovenaarsleerling, heeft wereldwijd meer dan een miljard dollar opgeleverd. Omgerekend is dat ruim 700 miljoen euro. Dat maakt filmproducent Warner Bros bekend.
Jouw schuldquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ze nou ook geen slipje aan?![]()
nah... ja slip(je)maar zo te zien heeft ze echt niks aan toch ?
wat errug...
Ja nu al.quote:
whahahahaquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja echt heh !![]()
kenonne![]()
Papadopoulos vroeg of dat wel legaal was in Nederland![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
een beetje wel maar ik wist niet dat ze zo gek was
"een beetje"quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
een beetje wel maar ik wist niet dat ze zo gek was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |