Ik zie alleen maar smurfenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:24 schreef PatriQue89 het volgende:
OP RTL4 is nu een vrouw die BELLATRIX HEET!
Lap, net gemist!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
iets over yoga op een surfboard!
Editie NLquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:30 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
even hoor, echt wordt helemaal misselijk van die domme doos van RTL nieuws die magreet wat een sufkut krijg echt een grafhekel aan die griet elke dag doet ze zo dom
rot op hoor, zeker omdat ze ook daar in verwegistan woond echt vind haar zo gemaakt en dom over komenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Editie NL
EN ik hou van margreet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:31 schreef Bellatrix het volgende:
Nooooooh Kally check de beschrijving onder dit liedje!
Welk cafe? Want ik moet er ooit heen!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is dat cafe waar ik het over had
Podium, waar al die bandjes kwamen, dat was voorheen de Quibusquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welk cafe? Want ik moet er ooit heen!
Take me there!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Podium, waar al die bandjes kwamen, dat was voorheen de Quibus
Goed planquote:
Ja dat was leuk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zoektoch naar een internetcafe was wel grappig
Toerist in eigen land FTW
Dat ging nog maar net goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat was leuk.
En ik nog tegen die paal._!
Je liep er tegen aan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat was leuk.
stond je weer tegen een paal aan te rijdenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat was leuk.
Ja.quote:
2x toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat was leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |