Huh? Ja, kan volgens mij welquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De dropbox software voor op je bureaublad gebruiken?
Iig. M.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten nog 2 slachtoffers vinden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien heeft Moniqueske een lekkere Ricardo als zoon ofzo!
Ja dat snappen we heus welquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou graag de foto's van de paaldansmeet in mijn PM box tegemoet zien.
Wie is M?quote:
Euh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen jij en ian niet gewoon gaan trouwen ofzo?
Dan gaan we dit op je vrijgezellenfeest doen
Die maffe vriendin van Miranquote:
owja die doet ook wel meequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh?
[..]
Die maffe vriendin van Miran
Geheid lachen, of ze valt in slaap kan ook
Tot die tijd elk jaar minstens 1 vrijgezellenfeestquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Miran, ik wil best een vrijgezellenfeest, maar de bruiloft duurt nog wel 5 jaar
Ik kan je toch ten huwelijk vragen en dat jij je dan "bedenkt" ná het vrijgezellenfeest?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
nou geeft toch niet een feestje 5 jaar van te vorenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
dat vind ik een topplanquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot die tijd elk jaar minstens 1 vrijgezellenfeest
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaaa.. die grafhoer in de tram.. val dood!
Nee schat, dat doe ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan je toch ten huwelijk vragen en dat jij je dan "bedenkt" ná het vrijgezellenfeest?
Nee ik deed het anders....en nu staan ze allemaal bij mn afbeeldingen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Foto's selecteren met crtl ingedrukt en als je klaar bent selecteren op enter drukken?
quote:
Zag hem ja.quote:
vervroegd vrijgezellenfeestjequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |