O haha ok.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bella dat ben ik in mijn fobo maar dat is alweer een paar jaar terug toen ik nog een kort pittig kapsel
haden ik had net gezwommen dus het is een baggerfoto
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en trouwens, de TT erken ik niet als feit en wordt dan ook als zodanig behandeld, ik wens met dat soort praktijken niet geassocieerd te worden.
Bij voorbaat dank.
je vergat : kusjekroel en een tongzoenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en trouwens, de TT erken ik niet als feit en wordt dan ook als zodanig behandeld, ik wens met dat soort praktijken niet geassocieerd te worden.
Bij voorbaat dank.
En een lebber van bassie de kat!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
je vergat : kusjekroel en een tongzoen
jij gaat gewoon voor 020 deel 2 op paaldanscursus en ik denk dat wij allemaal aan je voeten liggen danquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En een lebber van bassie Jaap de kat!
Ik wil dat eigenlijk wel leren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij gaat gewoon voor 020 deel 2 op paaldanscursus en ik denk dat wij allemaal aan je voeten liggen dan
Mocht ik ooit mn zender weg gooien dan doe ik mee...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk wel leren.
Wie gaat mee op cursus?
En wie zijn paal mogen we gebruiken?
zou het best willen leren hoor, al klim ik al zo omhoog maar dat sexy kronkelen kan ik maar niet onder het knietje krijgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie gaat mee op cursus?
Ik wilde dat ook, in Scheveningen kan het had al gekekenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie gaat mee op cursus?
Goed idee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook, in Scheveningen kan het had al gekeken
quote:
ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wie gaat mee op cursus?
Paaldansmeet!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook, in Scheveningen kan het had al gekeken
Doegquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten, we gaan zo nog even op visite hoor ik net![]()
Nah ik vind het best, jullie zijn een gezellig cluppie dat wilde ik nog wel even zeggen![]()
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
adiosquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah ik vind het best, jullie zijn een gezellig cluppie dat wilde ik nog wel even zeggen![]()
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Houdoequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Ik ook, met mijn conditiequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Paaldansmeet!
Ik ga net zo af als Sjerrul op de paal!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Houwen zo !
Nah... weg is nu...![]()
Doeiiiiiiiiiiiiiii
Schat je hebt er ook 1 in Scheveningen, met les van Denise herselfquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.release-academ(...)HMrqoCFYiEDgodoTRvXA
Onbeperkt drank, i'm in!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.release-academ(...)HMrqoCFYiEDgodoTRvXA
ja maar dit is met onbeperkt drankquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat je hebt er ook 1 in Scheveningen, met les van Denise herself
Foto's selecteren met crtl ingedrukt en als je klaar bent selecteren op enter drukken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
Hoe krijg ik die foto's tegelijk open ipv allemaal telkens apart?
Ja en much cheaper, maar onbeperkt drank wordt weinig paalquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dit is met onbeperkt drank
Whehehehehehehe
De dropbox software voor op je bureaublad gebruiken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Foto's selecteren met crtl ingedrukt en als je klaar bent selecteren op enter drukken?
we moeten nog 2 slachtoffers vindenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en much cheaper, maar onbeperkt drank wordt weinig paal
Gaan we hardlopen aankomend weekend?quote:
Misschien heeft Moniqueske een lekkere Ricardo als zoon ofzo!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en much cheaper, maar onbeperkt drank wordt weinig paal
Huh? Ja, kan volgens mij welquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De dropbox software voor op je bureaublad gebruiken?
Iig. M.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we moeten nog 2 slachtoffers vinden
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien heeft Moniqueske een lekkere Ricardo als zoon ofzo!
Ja dat snappen we heus welquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik zou graag de foto's van de paaldansmeet in mijn PM box tegemoet zien.
Wie is M?quote:
Euh?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen jij en ian niet gewoon gaan trouwen ofzo?
Dan gaan we dit op je vrijgezellenfeest doen
Die maffe vriendin van Miranquote:
owja die doet ook wel meequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh?
[..]
Die maffe vriendin van Miran
Geheid lachen, of ze valt in slaap kan ook
Tot die tijd elk jaar minstens 1 vrijgezellenfeestquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Miran, ik wil best een vrijgezellenfeest, maar de bruiloft duurt nog wel 5 jaar
Ik kan je toch ten huwelijk vragen en dat jij je dan "bedenkt" ná het vrijgezellenfeest?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
nou geeft toch niet een feestje 5 jaar van te vorenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
dat vind ik een topplanquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tot die tijd elk jaar minstens 1 vrijgezellenfeest
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohjaaa.. die grafhoer in de tram.. val dood!
Nee schat, dat doe ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan je toch ten huwelijk vragen en dat jij je dan "bedenkt" ná het vrijgezellenfeest?
Nee ik deed het anders....en nu staan ze allemaal bij mn afbeeldingen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Foto's selecteren met crtl ingedrukt en als je klaar bent selecteren op enter drukken?
quote:
Zag hem ja.quote:
vervroegd vrijgezellenfeestjequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |