voor jou maak ik speciaal een plaatsje vrij in de huiskamerquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ben ik er de volgende keer wel bij, ik had ff een kutbui zaterdag
Best dichtbij nogquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
http://www.roompotparken.(...)low_fv22l/index.html
*bam* 20-persoonshuisje... een weekend met een leukje prijsje uitzoeken en gaan met die banaan?
Prima... er staat toch nog zat op te planning toch?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed plan, maar liever begin volgend jaar ivm vrije dagen van mij
jah, soms heb ik even een avond waarop ik niet erg blij ben, is de volgende ochtend weer overquote:
Nogal jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... er staat toch nog zat op te planning toch?
Benny wij gaan gezellig samen treinenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Prima... er staat toch nog zat op te planning toch?
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nogal ja
Godver ik loop leeg op jullie
20 augustus dat takkeind naar het einde van de wereld
De dichtstbijzijnde daarzo is Breda(?)quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:
Benny als je wat uit zoekt moet wel de trein voor de deur stoppen he.....
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja._! Het wordt net zoiets als Frodo die de ring naar het einde van Middle Earth brengt, maar wij dan de cockring!
als we er maar met de trein kunnen komen, lopen is iets te ver wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde daarzo is Breda(?)
Eet ze !!quote:
Er rijden bussen naartoe... komt wel goed. En anders neem ik je wel op mijn rugquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als we er maar met de trein kunnen komen, lopen is iets te ver weg
Ook heel erg leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
http://www.roompotparken.(...)low_fv22l/index.html
*bam* 20-persoonshuisje... een weekend met een leukje prijsje uitzoeken en gaan met die banaan?
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde daarzo is Breda(?)
Oh, dus daar mogen we niet meer komen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Katjeskelder
Ik heb daar een keer een voetbalweekend gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |