quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Lutte nemen we dan ook gewoon mee. Ouders kunnen dan de pot op en dat Amber Alert negeren we gewoon
Nee schat dat was een algemene vraag?quote:
owquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schat dat was een algemene vraag?
Lutte nemen we dan ook gewoon mee. Ouders kunnen dan de pot op en dat Amber Alert negeren we gewoon
weet niet of hij wil zal het vragen, zolang hij maar niet hoeft te koken denk ik dat hij alles best vindquote:
Wtf ik was 100 euro kwijtquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was inclusief eten 40 euro kwijt
Die shotjes waren fokking duur
In die 11 euro zat ook nog 5 euro voor de taxi...en de rest was voor het meest het piesenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was inclusief eten 40 euro kwijt
Die shotjes waren fokking duur
zodra het in zicht komt wil ik wel kontakt met Lutte haar moeder opnemen en zeggen dat ik ook een moeder ben en op haar pasquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
In die ene 2,80quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je het gek met die baco's
Hoe duur waren die krengen eigenlijk?
Ik krijg postuum nog een rolberoerte van dat bier op het eerste terras voor 3 fucking euro.quote:
Ik heb nog geshot met Triquequote:Op maandag 1 augustus 2011 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je het gek met die baco's
Hoe duur waren die krengen eigenlijk?
Dat dus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb ik een biertje en een wodka Red Bull voor gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |