Eigenlijk hadden we moeten zeggen dat we Joods warenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, een jaar niet mogen boeken om een kapot glaasje
Grieks!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we moeten zeggen dat we Joods waren
50 euri p.p. ja dat is wel te doenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Februari/Maart is nu ong. 1000 a 1200.... we komen makkelijk aan de 20 man zo te horen. Das dan best te doen toch?
En dan gillen dat ze slechte nazi's zijn omdat we niet óp hun kamp mogen? Of wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we moeten zeggen dat we Joods waren
Er kunnen 22 mensen officieel in.. dus paar mensen in de woonkamerquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef iBenny het volgende:
Februari/Maart is nu ong. 1000 a 1200.... we komen makkelijk aan de 20 man zo te horen. Das dan best te doen toch?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan gillen dat ze slechte nazi's zijn omdat we niet óp hun kamp mogen? Of wat?
Je bent een lieffie dat zei ik gisteravond nog tegen Je mooie Blonde Schone...Maar ik ben heel serieus....maar ik kom sowieso....ongeacht of de wereld vergaatquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet hoor. Wij zijn natuurlijk toch allemaal van de Gooische Elite dus ik denk dat het echt wel op een Uurootje of Duuzend komt heur!
Die trappen toch altijd een glas kapot bij een of ander feest.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan gillen dat ze slechte nazi's zijn omdat we niet óp hun kamp mogen? Of wat?
Ja, of bij het vluchten. Rommelige mensen zijn het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die trappen toch altijd een glas kapot bij een of ander feest.
Ik denk dat ik niet hoef te sparen, ze geven jullie hier geld toe als ze maar een weekend van mij verlost zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
50 euri p.p. ja dat is wel te doen
Vooral omdat je nu al kan sparen ervoor
Ach schat, je hebt maanden om te sparen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bent een lieffie dat zei ik gisteravond nog tegen Je mooie Blonde Schone...Maar ik ben heel serieus....maar ik kom sowieso....ongeacht of de wereld vergaat
Ja duhhhh, maar even serieus....Bart???? Van mij hoeft die niet, ik vind hem niks toevoegen, Duz en JJH uiteraard wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
ow en wander en patje niet vergeten!
En ik vind heloef en VH ook wel leuk
50 euro is niks. Een avondje Amsterdam kost me meerquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
50 euri p.p. ja dat is wel te doen
Vooral omdat je nu al kan sparen ervoor
Neem hans mee!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet hoef te sparen, ze geven jullie hier geld toe als ze maar een weekend van mij verlost zijn
Waar zeg ik bart?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duhhhh, maar even serieus....Bart???? Van mij hoeft die niet, ik vind hem niks toevoegen, Duz en JJH uiteraard wel.
ik heb 11 euro opgemaaktquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
50 euro is niks. Een avondje Amsterdam kost me meer
die denkt dat ik geen handjes hebquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
Henk op mijn FB snapt het allemaal niet zo en raakt lichtelijk van zijn rel
we ontvoeren lutte gewoon een weekendquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Lutte nemen we dan ook gewoon mee. Ouders kunnen dan de pot op en dat Amber Alert negeren we gewoon
Als ik dit zo hoor wordt het een eitjequote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
Maar we moeten wel aan 20 slapende personen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |