Ik wil ook eens sushi maken!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik was van plan om creme brulee te maken, maar m'n aansteker was leeg, ik ga nog wat proberen met een tajine, en weer eens sushi maken
Nee maar door het kastje heb ik wel alleen nog maar pijn...maar ze hebben al crisisberaadquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
Laysa kastje zit echt niet in de weg hoor, je moet je benen om zo een paal slaan, niet de zijkant
Ik denk dat jij daar héél goed in zou zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
ik wil godnondejuh ook paaldansen, kut!
Ik bedoel maarquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die, Siepje, Mevrouw Duikerin... Hele harem
Nee. Gewoon nee. Ik werd misselijk van die act...quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Zokunen het volgende:
Volgens HGT kunnen mannen ook paaldansen hoor
Zwabber leert ons sushi maken-meetquote:
moest je ook binnenmonds braken toen ik aan de paal hong, het weekend?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Ik werd misselijk van die act...
Okidoki!quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee maar door het kastje heb ik wel alleen nog maar pijn...maar ze hebben al crisisberaad![]()
We zien wel tegen die tijd okan my ladies?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee maar door het kastje heb ik wel alleen nog maar pijn...maar ze hebben al crisisberaad![]()
We zien wel tegen die tijd okan my ladies?
sushi is echt leuk om te maken, alleen het koken van de rijst vergt wat geduld, maar voor de rest is het kleien en knutselenquote:
Ik werd spontaan zo nat als een paalquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moest je ook binnenmonds braken toen ik aan de paal hong, het weekend?
Nu heb ik zin om GoldenEye te spelen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga zometeen maar weer eens GoldenEye kijken denk ik
Dat vind ik geeneens erg, maar niet bij mij thuis, m'n vader krijgt een hartverzakking als er ineens allemaal vreemde mensen binnen komenquote:
Neuhjquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
moest je ook binnenmonds braken toen ik aan de paal hong, het weekend?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga zometeen maar weer eens GoldenEye kijken denk ik
Leer je het ons?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sushi is echt leuk om te maken, alleen het koken van de rijst vergt wat geduld, maar voor de rest is het kleien en knutselen
Klinkt als een knalfeestquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Een Benny-werd-misselijk-van-die-act-meet!
Bij mij natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat vind ik geeneens erg, maar niet bij mij thuis, m'n vader krijgt een hartverzakking als er ineens allemaal vreemde mensen binnen komen
lijkt mij echt gaaf! Nee serieus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook, in Scheveningen kan het had al gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |