C1000 heeft er 400, AH heeft er ongeveer 850, da's toch meer dan het dubbele.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:46 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom loopt deze reeks veel beter dan die van de C1000? Ik dacht dat ze ongeveer evenveel winkels hadden?
'Aight.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:01 schreef UncleSam het volgende:
[..]
C1000 heeft er 400, AH heeft er ongeveer 850, da's toch meer dan het dubbele.
Blame de iPad/touch-layout developers.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:09 schreef Gemaskerde het volgende:
Vriend, je hebt op de verkeerde manier nieuw topic geopend.
Klopt dit?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
In een vulploeg, een verkoop- of een kassateam ontvang je bruto per uur:
tot en met 15 jaar ¤ 4,08
16 jaar ¤ 4,71
17 jaar ¤ 5,37
18 jaar ¤ 6,08
19 jaar ¤ 7,10
20 jaar ¤ 8,27
21 jaar ¤ 9,63
22 jaar ¤ 11,17
23 jaar en ouder ¤ 13,03
Dat is het all-in uur loon. Wanneer je 48 uur of minder per week werkt dan krijg je dit. Anders is je uurloon anders. Kan je allemaal op plaza terugvinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:59 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Klopt dit?
Ik verdien als 18-jarige op dit moment namelijk 4,60 (zonder toeslagen) per uur, netto rond de 4,50.
.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:14 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Dat is het all-in uur loon. Wanneer je 48 uur of minder per week werkt dan krijg je dit. Anders is je uurloon anders. Kan je allemaal op plaza terugvinden.
oh? Bijzonder!quote:
Zit nog in proefperiode, wellicht heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:04 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
oh? Bijzonder!
Nouja, het klopt iig wel. Bij 18 jaar en 1 functiejaar verdien jij 4,62.
Waarom heb je geen plaza dan?
Oke, daar zal het wel aan kunnen liggen inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zit nog in proefperiode, wellicht heeft dat er mee te maken?
Ik zou het echt niet weten.
19 jaar uurloon ligt dan rond 5,50 bruto o.i.d., als ik mij niet vergis?
Of doe ik nu een te wilde gok.
Is dat met toeslagen e.d.?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:36 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Oke, daar zal het wel aan kunnen liggen inderdaad![]()
Bij 19 is het 5,34 en bij 20 is het 6,22
Nou ik weet niet hoe groot je contract is? Als je 48 uur of minder werkt dan heb je een all-in uurloon en dan klopt dat lijstje van Dark_Angelusquote:
Aha, hartstikke bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:44 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe groot je contract is? Als je 48 uur of minder werkt dan heb je een all-in uurloon en dan klopt dat lijstje van Dark_Angelus
Graag gedaanquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha, hartstikke bedankt voor de info.
Al snap ik het nog steeds niet helemaal.
Ik betaal dus eigenlijk 2 euro p/u aan belasting?
Nee is mij nog niet duidelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:20 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Nee het zit zo, elk jaar heb je recht op:
ADV 9,01%,
vakantie-uren 11,09%,
vakantietoeslag 9,61%,
winstuitkering 3,27%.
Als je 48 uur of minder per maand werkt dan krijg je dit per maand uitbetaald in plaats van 1 keer. Daarom is een all-in uurloon hoger dan het gewone uurloon. Maar uiteindelijk krijg je precies hetzelfde.
Hopelijk is het nu duidelijk?
Als jij minder dan 48 uur werkt en je bent 18 is je uurloon 6,08. Ik begrijp trouwens ook niet waarom jij 4,62 verdiend als je nog in je proefperiode zit, want 4,62 verdien je als je al 1 jaar bij de Albert Heijn werkt. Je originele uurloon is 4,57quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee is mij nog niet duidelijk
Dus naast de gewerkte uren x 4,62 moet er nog meer geld op staan? Lijkt mij niet helemaal te kloppen, dan kan je ook vrijwel niet controleren als ze alle uren uitbetaald hebben.
Het zou ook 4,57 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Als jij minder dan 48 uur werkt en je bent 18 is je uurloon 6,08. Ik begrijp trouwens ook niet waarom jij 4,62 verdiend als je nog in je proefperiode zit, want 4,62 verdien je als je al 1 jaar bij de Albert Heijn werkt. Je originele uurloon is 4,57
Ik snap er dus ook niet veel meer vanZou het gewoon even aan je teamleider vragen!
Het gaat om je contracturenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:14 schreef Jeffrey_San het volgende:
Kan het ook zo zijn dat je elke maand een ander uurloon hebt, want ik werk niet elke maand evenveel.
Dus stel ik heb in Maand 1 45 uur gewerkt (= 5,37)
en Maand 2: 50 uur (= 4,04)
zou dit kunnen?
Yes, je krijgt gewoon altijd die 5.37, en dan je all-in loon komt er dan ook bij voor die uren. Dus heb jij een contract van 12u per week krijg je de all-in, heb je hoger dan 12u p week dan word dat weer anders uitbetaald.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:29 schreef Jeffrey_San het volgende:
oh oké.
dus stel ik heb een contract van 24 uur (maand)
dan krijg ik 5,37 per uur (ook als ik meer dan 24 uur per maand heb gewerkt?)
sorry, wil het gewoon even zeker weten
Heb je de vorige pagina al bekeken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
16 jaar ¤ 4,71
17 jaar ¤ 5,37
18 jaar ¤ 6,08
19 jaar ¤ 7,10
20 jaar ¤ 8,27
21 jaar ¤ 9,63
22 jaar ¤ 11,17
23 jaar en ouder ¤ 13,03
dit staat er dus op de site maar ik ken iemand van 17 die krijgt 4,04 per uur en werkt minder dan 12 uur per week. dus wat is nou de echgte lijstje met goede bedragen?
jawel maar ik snap het nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:51 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb je de vorige pagina al bekeken?
De uurlonen die jij aangeeft, zijn die inclusief alle all-in dingen, of zonder? Want ik gok dat die vriend van je jouw zijn uurloon heeft gegeven die bovenaan zijn salarisstrook staat, waar dus niet alle toeslagen e.d. in zijn verwerkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
16 jaar ¤ 4,71
17 jaar ¤ 5,37
18 jaar ¤ 6,08
19 jaar ¤ 7,10
20 jaar ¤ 8,27
21 jaar ¤ 9,63
22 jaar ¤ 11,17
23 jaar en ouder ¤ 13,03
dit staat er dus op de site maar ik ken iemand van 17 die krijgt 4,04 per uur en werkt minder dan 12 uur per week. dus wat is nou de echgte lijstje met goede bedragen?
mijn link direct naar de handboeken werk wel, maar via daar zijn de nieuwsberichten onder "mijn werk" niet up to date...quote:web1_prd - This is the index.html for the first webserver instance for Plaza Prd.
Ligt aan plaza. Voor zover ik weet kun je er niets aan doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef AlexanderC het volgende:
waarom krijg ik het volgende bericht krijg als ik https://plaza.ah.nl/ openmaak?
[..]
mijn link direct naar de handboeken werk wel, maar via daar zijn de nieuwsberichten onder "mijn werk" niet up to date...
iemand enig idee hoe dit komt?
Ze vragen wanneer je kunt beginnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
gesolliciteerd als kassameisje, wat vragen ze als je een gesprek hebt? en wat zijn geschikte antwoorden:$?
Lol, geschikte antwoorden xD Als je bij een sollicitatiegesprek als caissiere niet de 'goede antwoorden' geeft, kun je beter bij de Bristol blijvenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
gesolliciteerd als kassameisje, wat vragen ze als je een gesprek hebt? en wat zijn geschikte antwoorden:$?
ik heb op het formulier 'vanaf heden' ingevuld ik kreeg dat vakantiebaanformulier met alleen vragen over adres leeftijd geslacht opleiding en werkervaring :Squote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ze vragen wanneer je kunt beginnen.
Verder nemen ze tegenwoordig een toets af.. Gaat vaak over hoe je met klanten om dient te gaan etc.
ja ik heb gehoord dat het sollicitatiegesprek bij ah een soort tokkietoets is en bij de bristol vragen ze hetzelfde als wat ze vragen op de ah sollicitatieformulier maar dan in een gesprek dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:07 schreef BGTes het volgende:
[..]
Lol, geschikte antwoorden xD Als je bij een sollicitatiegesprek als caissiere niet de 'goede antwoorden' geeft, kun je beter bij de Bristol blijven
Ga ergens anders dan bij de AH werken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:12 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja ik heb gehoord dat het sollicitatiegesprek bij ah een soort tokkietoets is en bij de bristol vragen ze hetzelfde als wat ze vragen op de ah sollicitatieformulier maar dan in een gesprek dus
hoezo de bristol is kut en alleen bij de ah krijg je opzondag 2x zoveel betaald dus 10 euro per uurquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ga ergens anders dan bij de AH werken.Verschrikkelijk gewoon.
Ja, en je denkt dat je vaak op een zondag zal gaan werken? Laat staan dat je volgens mij ook gewoon 200% bij de Bristol krijgt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hoezo de bristol is kut en alleen bij de ah krijg je opzondag 2x zoveel betaald dus 10 euro per uur
5 euro per uur verdienen xDquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
hoezo de bristol is kut en alleen bij de ah krijg je opzondag 2x zoveel betaald dus 10 euro per uur
bij de bristol krijg je ongeveer 3 euro per uur volgens mij zelfs minder dus 2x zoveel is ongeveer 6...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
5 euro per uur verdienen xD
En bij de Bristol krijg je op koopzondagen toch ook gewoon 200%?
ik kondagen aankruizen en heb zondag middag en avond aangekruisd plus zaterdag en de vrijdagavondquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, en je denkt dat je vaak op een zondag zal gaan werken? Laat staan dat je volgens mij ook gewoon 200% bij de Bristol krijgt.
En dan nog, je komt over als een enorme nitwit. Being straight honest here. Je kan beter bij Bristol blijven. Maar heh, as you wish.
Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
bij de bristol krijg je ongeveer 3 euro per uur volgens mij zelfs minder dus 2x zoveel is ongeveer 6...
ook zaterdagmiddag en vrijdagavond. Ik ben 16 en heb er een sterretje onder gezet dan andere avonden doordeweeks mogelijk wel kan. Ik ga namelijk naar een nieuwe school die niet in leiden is waarschijnlijk dus moet het allemaal zien te combineren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Heb je serieus alleen zaterdagavond en zondagmiddag/ avond aangekruist?
Kleine kans dat ze je dan bellen, iemand die niet eens doordeweeks na school kan.
Aha oke.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ook zaterdagmiddag en vrijdagavond. Ik ben 16 en heb er een sterretje onder gezet dan andere avonden doordeweeks mogelijk wel kan. Ik ga namelijk naar een nieuwe school die niet in leiden is waarschijnlijk dus moet het allemaal zien te combineren.
5 euro per uur en zondag 10 omdat je dan dubbel betaald wordtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha oke.
Hoeveel denk je dan te gaan verdienen bij de AH?
In jouw andere topic las ik namelijk dat je denkt 5 euro p/u gaat verdienen o.i.d.
Dan zit je er behoorlijk naast.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
5 euro per uur en zondag 10 omdat je dan dubbel betaald wordt
Nee, all-in loon.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dan zit je er behoorlijk naast.
Waarschijnlijk verdien je rond de 3,20 p/u.
ja dat ik mag geeneens 12 uur per week werken van me maquote:
Zelfde hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:10 schreef UncleSam het volgende:
Das nog niks wij beginnen elke dag om 0530. Dan staat de verswagen voor de deur.
En de bakkerij mensen gaan aan de slag om brood ed voor de opening gebakken te hebben.
Als cassiere heb je zo lang voor de openingstijd er ook niets te zoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Gelukkig heb ik aangekruisd dat ik niet sochtends kan
wow, dat is wel heel vroegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:10 schreef UncleSam het volgende:
Das nog niks wij beginnen elke dag om 0530. Dan staat de verswagen voor de deur.
En de bakkerij mensen gaan aan de slag om brood ed voor de opening gebakken te hebben.
ik heb zindag en zaterdag middag + avond gedaan + vrijdagavondquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als cassiere heb je zo lang voor de openingstijd er ook niets te zoeken.
Wanneer kun je eigenlijk wel werken?
Kassa's tellen, wisselgeld, kluis tellen, airboxen wegschieten... En om 8uur gaat de winkel open. En bij ons beginnen de eersten rond 5.30.quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef Gemaskerde het volgende:
Waarschijnlijk mag ik hier binnenkort niet meer als werknemer posten.
Ziet nog in de proeffase (vakantiemedewerker) en het ziet er naar uit dat ik geen vast contract ga krijgen begin september.quote:
een vast contract en contractverlenging zijn verschillende dingen hè.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ziet nog in de proeffase (vakantiemedewerker) en het ziet er naar uit dat ik geen vast contract ga krijgen begin september.
Zat toevallig even te twijfelen, van er klopt volgens mij iets niet aan het woord vast contract..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:54 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
een vast contract en contractverlenging zijn verschillende dingen hè.
Je moet je schoolrooster laten zien om dan te overleggen op welke tijden je kan werken. Dat werd mij verteld. Volgens mij wordt er niet echt gekeken naar de tijden die je op je sollicitatieformulier in hebt gevuld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Gelukkig heb ik aangekruisd dat ik niet sochtends kan
Dat hangt ervan af met of er tijden zijn waarop je geplaatst kan worden, je moet je schoolrooster laten zien, of heb je je misdragen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ziet nog in de proeffase (vakantiemedewerker) en het ziet er naar uit dat ik geen vast contract ga krijgen begin september.
Ik zit niet eens op schoolquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:43 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af met of er tijden zijn waarop je geplaatst kan worden, je moet je schoolrooster laten zien, of heb je je misdragen?
Ik ga maar eens op zoek waar/hoe zij te bestellen zijn. Thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:02 schreef UncleSam het volgende:
Ja daar zijn blauwe kaartjes voor. Misschien te bestellen bij FORM en dan Bestelling promotiematerialen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef AH-Hamster het volgende:
@AlexanderC:
Bestelformulier Tijdelijke Promotiematerialen
T2 Visitekaartje winkelwedstrijd
Ik ookquote:
Waarschijnlijk dat je groente (producten van AGF afdeling) met de juiste PLU-code afrekent. Zoals het verschil in kropsla en ijsbergsla, tomaat en vleestomaat, conference peren en triomphe de vienne peren etc. etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef magneetstrip het volgende:
Morgen kassatoets bij de Albert Heijn!Ik hoor nu van iemand iets met dat je verschillen in groente moet leren, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Hmm ja dat zou kunnen. Bedankt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat je groente (producten van AGF afdeling) met de juiste PLU-code afrekent. Zoals het verschil in kropsla en ijsbergsla, tomaat en vleestomaat, conference peren en triomphe de vienne peren etc. etc.
Dat is wat ik mij erbij voorstel, maar het zou ook iets anders kunnen zijnsucces!
edit: Ik heb trouwens nog nooit van een kassatoets gehoord?![]()
Ik heb ook als caissière gewerkt bij de AH, ik werd achter een conputer gezet en werd zo opgeleid. Je moest stukjes tekst lezen, en daarover vragen beantwoorden. Maak je maar niet druk, het stelt weinig voor. Alvast veel succesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef magneetstrip het volgende:
Morgen kassatoets bij de Albert Heijn!Ik hoor nu van iemand iets met dat je verschillen in groente moet leren, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat tegenwoordig is al 5 jaar hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:52 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Hmm ja dat zou kunnen. Bedankt!
Je moet tegenwoordig als je bij de AH wilt werken een aantal toetsen op de computer doen, in mijn geval voor kassa
Royal gala 444quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef zakpatat90 het volgende:
sperziebonen 421
galimeloen 14
ijsbergsla 95
krop sla 36
elstar appels 499
jonagold 498
enz xD
nee, staan allemaal op een lijstje bij elke kassaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef magneetstrip het volgende:
Haha jeetje, moet je dat allemaal uit je hoofd leren?
Ik geef me over, ik was al blij dat ik de meeste groente en fruit kendequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:45 schreef zakpatat90 het volgende:
Nu moeilijkere:
Albert Heijn mobiel 10 euro: 110
Hi: 341
enne bier vind ik vaak ook lastig:
Hertog Jan 20
Heineken: 31
Jupiler 810
Warsteiner: 431
en dan weet ik het niet meer!
Ohja kiwi's! Goeiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:55 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Ik geef me over, ik was al blij dat ik de meeste groente en fruit kendevoor beltegoed gebruikte ik altijd die kaartjes die je moet scannen (
) en bier kende ik alleen Hertog Jan, Heineken en Jupiler
de rest moest ik spieken hahah
Trouwens, we zijn de kiwi's vergeten!
532 normale kiwi
506 golden kiwi (of hoe het ook heet)
Gaat over stukjes tekst (over bijv. veiligheid, openen/sluiten winkel/hoe de kassa een beetje in elkaar zit) die je moet lezen en over hoe je in bepaalde situaties zal reageren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef magneetstrip het volgende:
Okee is te doen denk ik! Ik denk dat het morgen wel lukt... Ik ben vooral nieuwschierig naar de toetsvragen.
We zeiden het tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef magneetstrip het volgende:
En ik ben alweer klaar. De helft van de antwoorden van de vragen is echt onzin.
Ik had: welkom bij AH 93% kassa 100% en klantvriendelijkheid 88%
AH-medewerkerstopic [Deel 97] Waar we Harry Piekema adorerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weet iemand of als je na 19:00 werkt dit 133% is?
Onder het kopje persoonlijk en dan links in het menu mijn loonstroken oid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
haha ja ik zit er nu ook voor het eerst op.
Weet iemand waar je je loonstrook kan vinden?
Dat zal nog wel komen dan.. Even afwachten dus en anders om uitleg bij je TL vragen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Jeffrey_San het volgende:
ik heb het, alleen staat Mijn salarisstrook er niet tussen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
Ik kreeg vandaag een compliment van mijn SM dat ik een goeie werknemer ben.
Deed me wel iets, aangezien vanuit het kader bijna nooit complimenten worden gegeven.
Hij heeft waarschijnlijk je AH-power ontdektquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
Ik kreeg vandaag een compliment van mijn SM dat ik een goeie werknemer ben.
Deed me wel iets, aangezien vanuit het kader bijna nooit complimenten worden gegeven.
ja.. het is nogal misleidend. uurloon van je vriend klopt. De uurlonen op de website moet je door 1,33 delen. ah betaalt atv,- vakantiegeld en winstuitkering meteen uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
16 jaar ¤ 4,71
17 jaar ¤ 5,37
18 jaar ¤ 6,08
19 jaar ¤ 7,10
20 jaar ¤ 8,27
21 jaar ¤ 9,63
22 jaar ¤ 11,17
23 jaar en ouder ¤ 13,03
Genoeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:17 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik had het vrijdag al
En hoeveel hebben jullie?
Nee, maar ik hoef niet tegen iedereen te vertellen hoeveel ik verdien.quote:
Dat moet, op FOK!.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet tegen iedereen te vertellen hoeveel ik verdien.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Dwyn het volgende:
Wat voor toeslagen gelden er eigenlijk als je 's nachts moet reageren op een inbraakalarm?
Dat deed iemand bij mij steeds met zijn bonuskaart. Ik werd toen gewoon heel kwaad en toen deed hij het niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef magneetstrip het volgende:
Ik maak wel nu al gekke dingen mee, een man deed zijn arm over dat plateautje voor geld heen en ging zelf zijn spullen scannen
Helemaal mee eens. Maar de Albert Heijn hier gaat binnenkort verbouwen dus misschien is dat dan ook niet meer mogelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat deed iemand bij mij steeds met zijn bonuskaart. Ik werd toen gewoon heel kwaad en toen deed hij het niet meerBaas gaf me overigens wel gelijk. Is een ruimte waar niemand hoort te komen, behalve jijzelf. Stukje eigen veiligheid etc
LOL wtf?!quote:[b]
Ik maak wel nu al gekke dingen mee, een man deed zijn arm over dat plateautje voor geld heen en ging zelf zijn spullen scannen
Ik heb vernomen dat de vergoeding voor 's nachts wakker gebeld worden aanzienlijk is; alleen weet ik niet precies hoe de regeling in elkaar zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, werd om 4 uur uit mijn bed gebeld. Dan is het wel jammer dat je zo dichtbij woont.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:30 schreef Arcee het volgende:
Ter info: Slechtste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!
Ik kan het niet vinden, maar ik zie het wel verschijnen op mijn loonstrookje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:33 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de vergoeding voor 's nachts wakker gebeld worden aanzienlijk is; alleen weet ik niet precies hoe de regeling in elkaar zit.
Op plaza staat er vast meer over.
ik kan het ook niet vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, maar ik zie het wel verschijnen op mijn loonstrookje.
nee, tegenwoordig krijgen wij geen papieren loonstrookje meer; dit gaat nu via AH Plaza. En om op Plaza te komen moet je je inloggegevens via je leidinggevende aanvragen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:40 schreef magneetstrip het volgende:
Hoe kom ik aan een loonstrook van de AH, gewoon de eerste keer wanneer ik mijn salaris krijg? Ik wil me aanmelden voor AH plaza maar dat kan niet zonder een loonstrook-pincode.
Dinsdag moet ik weer werken dus ik zal het dan even doen, thanx!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:26 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
nee, tegenwoordig krijgen wij geen papieren loonstrookje meer; dit gaat nu via AH Plaza. En om op Plaza te komen moet je je inloggegevens via je leidinggevende aanvragen.
quote:Server Error
Access Manager WebSEAL could not complete your request due to an unexpected error.
Diagnostic Information
Method: GET
URL: /plaza_rendering/wps/myportal/ahplaza
Error Code: 0x38cf04d3
Error Text: DPWWA1235E Could not read the response status line sent by a third-party server. Possible causes: non-spec HTTP headers, connection timeout, no data returned. This is not a problem with the WebSEAL server.
Hij doet het tegenwoordig niet meer thuis bij mij... Op het werk wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef DeLuna het volgende:
Doet AH Plaza het niet meer ofzo? Ik krijg steeds een server error. Hebben meer mensen hier last van?
[..]
Handig. Ik ben maar een vakkenvuller dus ik kom niet op de computersquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij doet het tegenwoordig niet meer thuis bij mij... Op het werk wel.
Hier wel, probeer eens https://plaza.ah.nl/quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef DeLuna het volgende:
Doet AH Plaza het niet meer ofzo? Ik krijg steeds een server error. Hebben meer mensen hier last van?
[..]
'maar' een vakkenvuller? Wees trots op je (bij)baan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Handig. Ik ben maar een vakkenvuller dus ik kom niet op de computers
Trots?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
'maar' een vakkenvuller? Wees trots op je (bij)baan.
Was meer als 'grap' bedoeld.quote:
Ook jij mag voor je plaza gebruik maken van de pc's in de winkel hoor. "maar" is het absoluut niet een ieder is even belangrijk Medewerker Verkoopklaar / Cassiere/ Kwaliteitsmedewerker/ Commercieel Medewerker/ Medewerker Verkoop / Teamleider / SM of ASM. Zonder mekaar kunnen we geen winkel runnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Handig. Ik ben maar een vakkenvuller dus ik kom niet op de computers
Zat er vorige keer bij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef tinoburg het volgende:
Het viel mij vandaag op mn loonstrook op dat de 75eur MVP er niet bij zat??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
-Joep
quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef xjoep het volgende:
Al een tijdje probeer ik op AH-plaza mijn rooster, loonstrook en dergelijke te bekijken, maar nergens zie ik een optie staan waar ik deze kan bekijken, de website lijkt dan ook bij mij redelijk 'geglitched'.
Als ik op 'mijn gegevens' klik kom ik op dezelfde pagina terecht. De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
Moet ik om een nieuw account vragen of is dit op een andere manier op te lossen?
Ik wil graag mijn loon weer kunnen zien en niet pas op mijn bankafschrift hoeven te moeten wachten
Het lukt mij niet eens om het inloggen te voltooien.. kutsite is het..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
-Joep
quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef xjoep het volgende:
Al een tijdje probeer ik op AH-plaza mijn rooster, loonstrook en dergelijke te bekijken, maar nergens zie ik een optie staan waar ik deze kan bekijken, de website lijkt dan ook bij mij redelijk 'geglitched'.
Als ik op 'mijn gegevens' klik kom ik op dezelfde pagina terecht. De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
Moet ik om een nieuw account vragen of is dit op een andere manier op te lossen?
Ik wil graag mijn loon weer kunnen zien en niet pas op mijn bankafschrift hoeven te moeten wachten
Je moet sowieso even contact opnemen met je TL of (A)SM. Die kunnen wel contact opnemen met de IT-team dat Plaza beheert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
-Joep
Dat geld overigens voor alle problemen met Plaza. Wij kunnen hier niets voor iemand doen.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:57 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ik ga ontslag nemen bij ah ze lopen alleen maar te zeuren over dat ze te weinig mensen hebben hier en de kassa's hier zijn echt verrot de lades schieten naar voren ipv boven en een paar keer kreeg ik die tegen mn hand :S
Zal ik doen en toch bedankt.quote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef einschtein het volgende:
Je moet sowieso even contact opnemen met je TL of (A)SM. Die kunnen wel contact opnemen met de IT-team dat Plaza beheert.
Dat geld overigens voor alle problemen met Plaza. Wij kunnen hier niets voor iemand doen.
Het lijkt erop alsof deze website in zijn geheel niet al te stabiel is geschreven.. Hopelijk een soort alpha/beta versie?quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Het lukt mij niet eens om het inloggen te voltooien.. kutsite is het..
nee ik irreteer me aan dat als ik achter de kassa zit ze daarover zeiken en de rijen lang zijn. En die kassa's hier zijn ouderwets ze gaan wel verbouwen maar heb het ook gehad met die mense die zeiken over dat ik moet kijken voor ze hoeveel iets kost omdat ze scanner al 3 jaar kapot is kut AHquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dus je stopt, omdat ze vragen als je meer uren wilt draaien en een kassalade die soms tegen je hand aanbotst?
Maximaal 2 keer dezelfde letter, minimaal 8 tekens lang, minimaal 2 cijfers, geen gekke tekens (&@% enzo) en nog een hele waslijstquote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef xmartijnxd het volgende:
Hallo,
Weet iemand waar je AH Plaza wachtwoord uit moet bestaan?
Ik kan me zo even niet meer herinneren waar het uit moet bestaan, een hoofdletter, 1/2... cijfers toch?
BVD
Hmm, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik weet nog wel dat je je wachtwoord elke 70 (?) dagen moest veranderen, wellicht heeft het daarmee te maken?quote:Op maandag 5 september 2011 00:21 schreef xmartijnxd het volgende:
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat doet het allemaal niet, dan krijg je 1 of andere error...
en na 3 keer je wachtwoord fout intypen word je account gelijk geblokkeerd, maar dan kan je nog wel gewoon blijven proberen om in te loggen?
K, ga anders terug naar Bristol? Ben blij dat de AH niets voor je is.quote:Op zondag 4 september 2011 23:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee ik irreteer me aan dat als ik achter de kassa zit ze daarover zeiken en de rijen lang zijn. En die kassa's hier zijn ouderwets ze gaan wel verbouwen maar heb het ook gehad met die mense die zeiken over dat ik moet kijken voor ze hoeveel iets kost omdat ze scanner al 3 jaar kapot is kut AH
Ga wel naar action ofzo hoor miss dat het personeel daar minder zeikt en ze daar normalen kasdsa hebben
Volgens mij weet ik mijn wachtwoord weerquote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Maximaal 2 keer dezelfde letter, minimaal 8 tekens lang, minimaal 2 cijfers, geen gekke tekens (&@% enzo) en nog een hele waslijst
Kun je niet gewoon op 'wachtwoord vergeten' klikken? Je hebt als het goed is bij de aanmaak van Plaza toch 5 vragen moeten beantwoorden waarmee je, als je je wachtwoord kwijt was, weer in kan loggen? Succes in ieder geval!
Mijn wachtwoord heeft geen hoofdletter, dus dat zal dan vast niet verplicht zijn. Is het je al gelukt om in te loggen?quote:Op maandag 5 september 2011 11:39 schreef xmartijnxd het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik mijn wachtwoord weer, alleen nog 1 vraagje, is een hoofdletter ook verplicht?
Nu nog eventjes wachten tot ik weer unblocked word..
Werk je bij AH Hooigracht? Doe geen moeite, die teamleider gooit je er dan vanzelf uit, deed hij ook bij mij 'wegens te weinig ervaring' en je mag dan later terugkomen. Je krijgt wel een cadeaubon van 10 euro om het goed te maken, dat dan weer welquote:Op zondag 4 september 2011 23:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee ik irreteer me aan dat als ik achter de kassa zit ze daarover zeiken en de rijen lang zijn. En die kassa's hier zijn ouderwets ze gaan wel verbouwen maar heb het ook gehad met die mense die zeiken over dat ik moet kijken voor ze hoeveel iets kost omdat ze scanner al 3 jaar kapot is kut AH
Ga wel naar action ofzo hoor miss dat het personeel daar minder zeikt en ze daar normalen kasdsa hebben
ah hooigracht ja maar ah is echt kut moet je niet gaan werken =S en ze liegen over de salarisquote:Op maandag 5 september 2011 14:49 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Werk je bij AH Hooigracht? Doe geen moeite, die teamleider gooit je er dan vanzelf uit, deed hij ook bij mij 'wegens te weinig ervaring' en je mag dan later terugkomen. Je krijgt wel een cadeaubon van 10 euro om het goed te maken, dat dan weer welEn het is best een slechte winkel maar dat ligt meer aan de vakkenvullers en aan dat de manager(?) te beroerd is om de scanner en een aantal dingen bij de kassa's te repareren vanwege de aankomende verbouwing.
Ik wacht nog op reactie van de Super de Boer maar als ik daar niet terecht kan wil ik op AH Kopermolen of Bevrijdingsplein (allebei Leiden) solliciteren, dat zijn volgens mij de enige twee goede AH's in Leiden om te werken :|
quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ah hooigracht ja maar ah is echt kut moet je niet gaan werken =S en ze liegen over de salaris
wat lach je ik krijg maar 3 euro per uur 1 gaat naar de belasting ze zeiden dat ik 4,71 azu krijgenquote:
Ben je 13? Zo gedraag je je namelijk wel.quote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
wat lach je ik krijg maar 3 euro per uur 1 gaat naar de belasting ze zeiden dat ik 4,71 azu krijgen
16quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef j95 het volgende:
[..]
Ben je 13? Zo gedraag je je namelijk wel.
Als het rooster er gewoon netjes 2 weken van tevoren hangt, dan wel ja.quote:Op maandag 5 september 2011 17:19 schreef PureDemon het volgende:
pfff, ben net opgebeld dat ik 5 uur moest werken, dit wist ik niet omdat dat niet op ah plaza stond, er werd gezegd dat ah plaza eruit lag voor een tijdje... iemand ook problemen hiermee gehad? en ik kon niet werken want had andere dingen te doen, is dit dan mijn schuld?
Je rooster is altijd je eigen verantwoordelijkheid, het enige dat je TL hoort te doen is zorgen dat het rooster 2 weken tevoren fysiek aanwezig is op de aangewezen plek. Plaza is een extraatje, niet meer dan dat.quote:Op maandag 5 september 2011 17:19 schreef PureDemon het volgende:
pfff, ben net opgebeld dat ik 5 uur moest werken, dit wist ik niet omdat dat niet op ah plaza stond, er werd gezegd dat ah plaza eruit lag voor een tijdje... iemand ook problemen hiermee gehad? en ik kon niet werken want had andere dingen te doen, is dit dan mijn schuld?
AH stopt omstreden laagste prijsactiequote:Op zaterdag 10 september 2011 01:01 schreef crazygirl78 het volgende:
Hoi,
Ik heb een vraagje....
Hadden namelijk een discussie hierover, wat nu geldt of juist niet.
De bonus aanbiedingen, gelden daar nu nog steeds de regels voor dat we daar nog steeds de goedkoopste claimen te zijn en als de klant het goedkoper vindt het gratis mee mag nemen??
Ik weet dat de laagste prijs kreet is stop gezet, maar geldt dit ook voor aanbiedingen?
Nou ik hoop dat iemand de verlossende woord kan geven![]()
Die luie flikkers hebben gewoon de default error laten staan en niet eens het emailadres aangepastquote:Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, you@your.address and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 15:43 schreef AchmedJan het volgende:
Hoeveel weken komen niet op je loon? Laatste 2 weken ofzo toch?
2011-09 : VAN 15-08-2011 TOT 12-09-2011quote:Op maandag 19 september 2011 15:43 schreef AchmedJan het volgende:
Hoeveel weken komen niet op je loon? Laatste 2 weken ofzo toch?
ik vind alleen de Caissière B en Sr. Medewerker Verkoop tabel.quote:Op maandag 19 september 2011 15:13 schreef AlexanderC het volgende:
uurloon 23 jaar en ouder is toch 9,80 en geen 9,13?
of is de salaristabel hier op plaza verouderd? lijkt me sterk!
bovenste tabelquote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik vind alleen de Caissière B en Sr. Medewerker Verkoop tabel.
Uurloon voor mij (23) is 10,79. Maar dat is met 2 functiejaren en als Senior medewerker verkoop, dus dat klopt iig.
En mijn contract liep 10 september na 4.5 jaar (weer) af en is stilzwijgend (eindelijk) OT geworden
op plaza onder tab organisatie ergens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:01 schreef Silver_Shark het volgende:
waar kan je lijstje vinden met alle filiaal nummers?
probleem is ik werk niet voor ahquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:38 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
op plaza onder tab organisatie ergens.
waarom heb je dan filiaalnummers nodig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
probleem is ik werk niet voor ah
Adblocker uitzetten?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:12 schreef crazygirl78 het volgende:
Graag gedaan hoor ik dacht als ik antwoord geef moet ik het ook goed doen!
Mocht iemand die zegels krijgen en er niks mee hebben of willen dan wil ik ze wel graag hebben ;-)
uhmm mijn smilies doen het niet meer. kan het niet open klikken....
Dit stelt me echt gerustquote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef crazygirl78 het volgende:
De loonperiode van 4 weken is op 10 september gesloten de rest wat erna komt is bij de volgende betaling.
De adblocker ken ik niet vinden ;-) komt goed laat manlief er wel na kijken.
Of je leest gewoon even de OPquote:Op woensdag 21 september 2011 19:22 schreef xmartijnxd het volgende:
[..]
Dit stelt me echt gerust, en dan vanaf 10 september is het dan elke maand de 10e of heb jij een lijstje van de data? aangezien ik altijd wel 30-40 euro te kort uitbetaald word.
Je moet wel een pantalon aan he? Heb je die nietquote:Op donderdag 22 september 2011 15:22 schreef Teletext het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag, maar ik vraag me af wat ik aan moet. Ik heb kleding mee maar wat moet ik precies aan? Alleen die blauwe blouse met naambordje? Of ook dat donkerblauwe schort? (ik ben vakkenvuller)
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Je moet wel een pantalon aan he? Heb je die niet
Blouse + naamplaatjequote:Op donderdag 22 september 2011 15:26 schreef Teletext het volgende:
Heeft er nog iemand een echt antwoord? :p
"Ik heb vandaag mijn eerste werkdag, maar ik vraag me af wat ik aan moet. Ik heb kleding mee maar wat moet ik precies aan? Alleen die blauwe blouse met naambordje? Of ook dat donkerblauwe schort? (ik ben vakkenvuller) "
Moet ik nu wel of niet alleen mijn blouse aan...
Same.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:27 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Blouse + naamplaatje
(Schorten worden bij ons alleen op deli/kaas/brood/groente gedragen)
Dat je plaatje het niet doet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:19 schreef Kadooosh het volgende:
Vandaag bij mijn AH:
[ afbeelding ]
Wat valt op?
Heb je al een nieuwe AH en ben je daar al 'aangenomen'?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:25 schreef .ZilveR. het volgende:
Hoe zit die procedure voor een overplaatsing nou precies. Als je het zelf wil bedoel ik dan
Bij mij heeft het bijna 2 maanden geduurdquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:25 schreef BGTes het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe AH en ben je daar al 'aangenomen'?
Dan is het namelijk heel simpel. Je contract loopt gewoon door, je diensttijd loopt gewoon door, en zelfs je loon loopt gewoon door als je 2 weken bij de ene, en dan de volgende 2 weken bij de nieuwe werktGing bij mij thans erg soepel.
21-09-2011 16:40quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die z'n salarisstrookje niet kan zien?
Dit zijn dan wel de minimumbedragen per leeftijdscategorie..quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:57 schreef crazygirl78 het volgende:
Dit zijn de uurlonen boven de 12 uur contract.
Salaris
Alle bedragen in ¤
Leeftijd / functiejaar
werken niet alleen functies vanaf TL en hoger met normtredes en functiejaren die invloed hebben op de uurloon?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:39 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Dit zijn dan wel de minimumbedragen per leeftijdscategorie..
Nee. Cassiere B en Sr. Medewerker Verkoop ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:32 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
werken niet alleen functies vanaf TL en hoger met normtredes en functiejaren die invloed hebben op de uurloon?
ja kloptquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Cassiere B en Sr. Medewerker Verkoop ook
Dat kan. Via de website van Albert Heijn (ah.nl) kun je onder het kopje 'klantenservice' een call doen. De call ontvangt het management van de betreffende AH direct in zijn emailbox.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:52 schreef Hosselaer het volgende:
Is er ook een topic waar je als klant goede en minder goede zaken en medewerkers kunt melden?
(of kan dat ook hier?)
de uurlonen kloppen gewoon hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:04 schreef crazygirl78 het volgende:
Ik heb de uurlonen gewoon van de plaza afgehaald dus als het niet klopt mag je daarvoor AH aanspreken ;-))
Ik probeer gewoon iemand antwoord te geven op een vraag, mocht je zeker weten dat het anders is zet het er dan even neer.
Als de uurloon van 23 jaar en ouder hoger is dan zeker even posten.
Klopt idd gewoon hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:04 schreef crazygirl78 het volgende:
Ik heb de uurlonen gewoon van de plaza afgehaald dus als het niet klopt mag je daarvoor AH aanspreken ;-))
Ik probeer gewoon iemand antwoord te geven op een vraag, mocht je zeker weten dat het anders is zet het er dan even neer.
Als de uurloon van 23 jaar en ouder hoger is dan zeker even posten.
In ons filiaal worden de winkelwagentjes (en mandjes) 3x per jaar gereinigd.quote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef Teslynd het volgende:
Hier worden zo te zien de winkelwagentjes niet zo vaak schoon gemaakt, evenals de wagentjesruimte. Dat is best storend. Ik weet dat het de klanten zelf zijn, die van alles in en om de wagentjes achterlaten, maar het is echt een rotgezicht en vaak reden om een (paar) andere wagentjes te proberen.
Hebben jullie van die nieuwe blauwe winkelwagens?quote:Op zondag 25 september 2011 02:15 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
In ons filiaal worden de winkelwagentjes (en mandjes) 3x per jaar gereinigd.
Jupquote:Op maandag 26 september 2011 09:19 schreef AHTLVA het volgende:
[..]
Hebben jullie van die nieuwe blauwe winkelwagens?
Zo weinig karren intotaal?quote:Op maandag 26 september 2011 10:14 schreef einschtein het volgende:
Wij hadden altijd 3 lange rijen met winkelwagentjes, zullen er zo'n 180 ofzo zijn.
Nu nog ander halve rij over, waar die andere helft is weet niemand.
Nope, geen XL.quote:Op maandag 26 september 2011 18:16 schreef Marissaatje het volgende:
^^ Wow dat is veel. En niet eens XL?
Maar als je 3 rijen al weinig vindt...Wij hebben 1 rij winkelwagens (en dat zijn nog die ouderwetse)
20 cent de kiloquote:Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef einschtein het volgende:
Wij hebben ook nog oude karren.Maar tja, we zullen binnenkort wel (soort van?) nieuwe krijgen, als het zo doorgaat houden we geeen winkelwagen over.
Laatst wel een gemeentewerker gesnapt. Als hij winkelwagens van ons tegenkwam, bewaarde hij ze en verkocht ze later als oud ijzer.
En nog steeds traag als dikke stront in een koffiefilter.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat hele fucking Plaza is één grote grap. Ik kan godverdomme al twee weken m'n loonstrookje niet inzien. Hebben ze bij AH IT'ers aangenomen die bij de overheid hebben gewerkt ofzo? Niet te filmen, al dat gefaal.
Dat is een bug die ze al kenbaar hebben gemaakt, heel veel kunnen hun loonstrook niet bekijken. Blijft belachelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat hele fucking Plaza is één grote grap. Ik kan godverdomme al twee weken m'n loonstrookje niet inzien. Hebben ze bij AH IT'ers aangenomen die bij de overheid hebben gewerkt ofzo? Niet te filmen, al dat gefaal.
Kijk op de vorige pagina.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:39 schreef xmartijnxd het volgende:
Hallo,
Wat verdiend een 16 jarige netto per uur bij de albert heijn?
Doet het nog steeds niet hier, net wanneer ik heb overgewerkt en verwacht dat ik te weinig uren heb gekregen.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is een bug die ze al kenbaar hebben gemaakt, heel veel kunnen hun loonstrook niet bekijken. Blijft belachelijk natuurlijk.
cache leegmaken. Het zou het weer moeten doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:56 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Doet het nog steeds niet hier, net wanneer ik heb overgewerkt en verwacht dat ik te weinig uren heb gekregen.
ik welquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:40 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen jullie überhaupt inloggen op AHPlaza? Als ik inlog krijg ik een Software Error..
Ik krijg nog steeds die software error.. raar zeg..quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
ik wel
misschien met je even je cache leegmaken. Bij mij werkt dat wonderen
ik krijg sinds vandaag ook een software errorquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:50 schreef WitteHamster het volgende:
Ik krijg ook die software error, is al een tijdje zo. Vind het sowieso superslecht in elkaar zitten dat Plaza. Het is best handig om je rooster enzo te bekijken en je loonstrookjes maar het werkt zo ontzettend traag.
Misschien als je bepaalde leidinggevende capaciteiten hebt en je die in een sollicitatiegesprek kunt uiten, dan zou je misschien teamleider kunnen worden. Maar acht de kans niet te groot want zelfs dan ben je vrij jong. Ik zou zeggen: probeer het gewoon even.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef EdNoolk het volgende:
Hi,
Ik werk op dit moment bij PostNL maar dat bevalt helemaal niet, klote werk voor ¤3,95 per uur. Ik zit in een tussenjaar, heb net mijn HAVO-diploma behaald en ben dus gaan werken. Is er enige kans dat ze een baan voor mij hebben bij de AH in de buurt, als 18-jarige? En voor welke functie raden jullie mij aan om te solliciteren?
Thanks!
Solliciteer zo algemeen mogelijk. Met je leeftijd heb je de grootste kans om op de deli/kaas/broodafdeling terecht te komen, maar als je veel kan werken onder schooltijden is kassa ook mogelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef EdNoolk het volgende:
Hi,
Ik werk op dit moment bij PostNL maar dat bevalt helemaal niet, klote werk voor ¤3,95 per uur. Ik zit in een tussenjaar, heb net mijn HAVO-diploma behaald en ben dus gaan werken. Is er enige kans dat ze een baan voor mij hebben bij de AH in de buurt, als 18-jarige? En voor welke functie raden jullie mij aan om te solliciteren?
Thanks!
quote:Voorlopige winstuitkering
Als je op de laatste dag van de 12e periode én op de eerste dag van de 13e periode in dienst bent, ontvang je een voorlopige winstuitkering. De voorlopige winstuitkering bedraagt 42,5% van het periodesalaris.
Deze ontvang je bij de salarisbetaling van periode 12.
Je ontvangt deze uitkering ook indien je in de loop van het jaar met VUT of pensioen gaat of als je met onbetaald verlof bent.
In het eerste gedeelte wordt gezegd dat je einde periode 12 en begin periode 13 in dienst moet zijn om winstuitkering te mogen ontvangen. Een paar alinea's later wordt gezegd dat je minstens 3 maanden in dienst moet zijn geweest om winstuitkering te ontvangen...quote:Uit dienst
Als je tenminste 3 maanden in dienst bent geweest, ontvang je ook winstuitkering. Deze bedraagt 42,5% van het periodesalaris, en wordt berekend over de tijd die je hebt gewerkt.
Voor zover dat ik weet is dat niet mogelijk. Ik zou zeggen: doe je voorstel aan het hoofdkantoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is er een mogelijkheid om het rooster uit AH Plaza automatisch aan een iCal applicatie als Google Calendar te koppelen? (ook al is het via een omweg?)
Ik gebruik tegenwoordig alleen maar Google Calendar, mijn schoolrooster e.d. synchroniseren er ook mee, dus als bij de AH dat ook nog is gebeurd zou wel helemaal ideaal zijn. :-)
Iemand die vanaf juli bij AH werkt krijg toch ook gewoon winstuitkering?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:14 schreef Dipstaart het volgende:
Niet dat ik uit dienst ga..Maar ik kan deze twee dingen nog steeds niet met elkaar rijmen:
[..]
[..]
In het eerste gedeelte wordt gezegd dat je einde periode 12 en begin periode 13 in dienst moet zijn om winstuitkering te mogen ontvangen. Een paar alinea's later wordt gezegd dat je minstens 3 maanden in dienst moet zijn geweest om winstuitkering te ontvangen...
Je SM is een sukkel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Iemand die vanaf juli bij AH werkt krijg toch ook gewoon winstuitkering?
Volgens onze sm niet
https://icafe.e-id.nl/index.htmlquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is er een mogelijkheid om het rooster uit AH Plaza automatisch aan een iCal applicatie als Google Calendar te koppelen? (ook al is het via een omweg?)
Ik gebruik tegenwoordig alleen maar Google Calendar, mijn schoolrooster e.d. synchroniseren er ook mee, dus als bij de AH dat ook nog is gebeurd zou wel helemaal ideaal zijn. :-)
De winstuitkering is een percentage van het gemiddelde maandsalaris. Het lijkt me dat je dat over minder maanden ook krijgt, dan is het alleen dus niet zo veel...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Iemand die vanaf juli bij AH werkt krijg toch ook gewoon winstuitkering?
Volgens onze sm niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |