abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101200192
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 17:30 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

:D
Ja, werd om 4 uur uit mijn bed gebeld. Dan is het wel jammer dat je zo dichtbij woont. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101211123
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:10 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ja, werd om 4 uur uit mijn bed gebeld. Dan is het wel jammer dat je zo dichtbij woont.
Ik heb vernomen dat de vergoeding voor 's nachts wakker gebeld worden aanzienlijk is; alleen weet ik niet precies hoe de regeling in elkaar zit.

Op plaza staat er vast meer over.
Nosce te ipsum.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:30:47 #153
862 Arcee
Look closer
pi_101219564
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:48:03 #154
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_101220103
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_101220170
Wie heeft die belachelijke extensie over Piekema neergezet want dat kan je niet menen! :(
die man is nep en een onzettende irritante lul eerste klas en zet autochtone nederlanders als dik en dom neer.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101223541
Hoe kom ik aan een loonstrook van de AH, gewoon de eerste keer wanneer ik mijn salaris krijg? Ik wil me aanmelden voor AH plaza maar dat kan niet zonder een loonstrook-pincode.
pi_101249313
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:33 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Ik heb vernomen dat de vergoeding voor 's nachts wakker gebeld worden aanzienlijk is; alleen weet ik niet precies hoe de regeling in elkaar zit.

Op plaza staat er vast meer over.
Ik kan het niet vinden, maar ik zie het wel verschijnen op mijn loonstrookje. ;)
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_101252907
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:18 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik kan het niet vinden, maar ik zie het wel verschijnen op mijn loonstrookje. ;)
ik kan het ook niet vinden :P
Nosce te ipsum.
pi_101252942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:40 schreef magneetstrip het volgende:
Hoe kom ik aan een loonstrook van de AH, gewoon de eerste keer wanneer ik mijn salaris krijg? Ik wil me aanmelden voor AH plaza maar dat kan niet zonder een loonstrook-pincode.
nee, tegenwoordig krijgen wij geen papieren loonstrookje meer; dit gaat nu via AH Plaza. En om op Plaza te komen moet je je inloggegevens via je leidinggevende aanvragen. :)
Nosce te ipsum.
pi_101266840
Pfff ik heb lamme armen zeg! :P 5 uur lang op dezelfde kassa scannen :P
pi_101267125
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 14:26 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

nee, tegenwoordig krijgen wij geen papieren loonstrookje meer; dit gaat nu via AH Plaza. En om op Plaza te komen moet je je inloggegevens via je leidinggevende aanvragen. :)
Dinsdag moet ik weer werken dus ik zal het dan even doen, thanx! :)
  Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:02:14 #162
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101268767
Doet AH Plaza het niet meer ofzo? Ik krijg steeds een server error. Hebben meer mensen hier last van?

quote:
Server Error

Access Manager WebSEAL could not complete your request due to an unexpected error.

Diagnostic Information
Method: GET
URL: /plaza_rendering/wps/myportal/ahplaza
Error Code: 0x38cf04d3
Error Text: DPWWA1235E Could not read the response status line sent by a third-party server. Possible causes: non-spec HTTP headers, connection timeout, no data returned. This is not a problem with the WebSEAL server.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_101269294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef DeLuna het volgende:
Doet AH Plaza het niet meer ofzo? Ik krijg steeds een server error. Hebben meer mensen hier last van?

[..]

Hij doet het tegenwoordig niet meer thuis bij mij... Op het werk wel. :?
  Redactie Sport zaterdag 27 augustus 2011 @ 22:22:13 #164
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_101269560
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hij doet het tegenwoordig niet meer thuis bij mij... Op het werk wel. :?
Handig. Ik ben maar een vakkenvuller dus ik kom niet op de computers :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_101271111
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Hier wel, probeer eens https://plaza.ah.nl/
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:10:45 #166
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_101271147
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef DeLuna het volgende:

[..]

'maar' een vakkenvuller? Wees trots op je (bij)baan.
pi_101273098
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 23:10 schreef Gemaskerde het volgende:

[..]

'maar' een vakkenvuller? Wees trots op je (bij)baan.
Trots? :{w
  zondag 28 augustus 2011 @ 01:18:57 #168
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_101275690
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 00:08 schreef j95 het volgende:

[..]

Trots? :{w
Was meer als 'grap' bedoeld.
Al zijn er veel erge banen dan vakkenvuller.
Verdient wel oke in vergelijking met andere 'bij'banen in deze regio.
pi_101277259
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ook jij mag voor je plaza gebruik maken van de pc's in de winkel hoor. "maar" is het absoluut niet een ieder is even belangrijk Medewerker Verkoopklaar / Cassiere/ Kwaliteitsmedewerker/ Commercieel Medewerker/ Medewerker Verkoop / Teamleider / SM of ASM. Zonder mekaar kunnen we geen winkel runnen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_101353505
Het viel mij vandaag op mn loonstrook op dat de 75eur MVP er niet bij zat??
pi_101353829
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef tinoburg het volgende:
Het viel mij vandaag op mn loonstrook op dat de 75eur MVP er niet bij zat??
Zat er vorige keer bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2011 23:04:24 ]
pi_101500138
Ik ben nu al weg bij de AH, terwijl ik er nog geen maand geleden was aangenomen :') Ik deed de opleiding tot cassiere en de cassieres die me opleidden waren heel aardig en hielpen me goed. Maarre dit was er dus gebeurd...

Donderdag 2de dag opleiding, dinsdag mag ik weer 2 uur komen werken.
Dinsdag word ik gebeld met dat het niet doorgaat en ik donderdag mijn rooster moet bespreken
Woensdag word ik gebeld met of ik 3 uur kan werken, heb ik gedaan (andere teamleider)
Donderdag hoor ik dat ik te weinig ervaring heb met werken in een winkel om in een drukke winkel als de AH te kunnen werken, ik mag best over een tijdje terugkomen als ik dan meer ervaring heb en heb als goedmaker een 10 euro cadeaubon gekregen.

Wat een opleiding, in plaats van dat de teamleider met je bespreekt waar je aan moet werken word je gewoon alsnog afgewezen :S Ik ga nu gewoon bij een andere winkel werken en misschien over een tijdje solliciteren bij een andere AH, denk niet dat ik bij deze nog terug kom.
  zondag 4 september 2011 @ 13:53:43 #173
346489 crazygirl78
zo gek als een deur...
pi_101552132
Hoi

Ik was gister even bij de vrachtwagen van de hamsterweken wezen kijken..... :o
Nu hadden ze oranje T-shirts van hamsteren aan vond die best grappig (keer wat anders als die blauwe jasjes) nu bedacht ik me dan waarom hebben we die niet aan tijdens de hamsterweken in de winkel? -O-

Het was ontiegelijk rustig ze stonden er met (denk ik) de verkeerde spullen en te weinig reclame gemaakt. En stonden ze op de verkeerde plaats. |:(

Ook vond ik er te weinig actie ernaast bijvoorbeeld iets leuks voor de kids, je moet klanten aantrekken dus, zou ik er een bingo iets aan plakken, loten verkopen en dan de non-food dingen verloten (brengt dat ook weer geld op) en dan een boodschappen pakket van ah merken of zo weet ik het je kunt genoeg verzinnen.
Maar om nou met 29 graden in de volle zon te staan en dan nog met een volle vrachtwagen te vertrekken en weinig omzet is ook geen goed bedacht plan.

Heeft iemand er gestaan als verkoper bij die Hamstertour?

Greetzzzz
dag niet gelachen? dan was weer een klote dag!
Soms zit een mee, vaak zit het tegen!
Verbeter de wereld, begin bij de politiek!
pi_101564480
Hallo,

Weet iemand waar je AH Plaza wachtwoord uit moet bestaan?
Ik kan me zo even niet meer herinneren waar het uit moet bestaan, een hoofdletter, 1/2... cijfers toch?

BVD
pi_101564812
Al een tijdje probeer ik op AH-plaza mijn rooster, loonstrook en dergelijke te bekijken, maar nergens zie ik een optie staan waar ik deze kan bekijken, de website lijkt dan ook bij mij redelijk 'geglitched'.
Als ik op 'mijn gegevens' klik kom ik op dezelfde pagina terecht. De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
Moet ik om een nieuw account vragen of is dit op een andere manier op te lossen?
Ik wil graag mijn loon weer kunnen zien en niet pas op mijn bankafschrift hoeven te moeten wachten :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.

-Joep
pi_101566112
quote:
15s.gif Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef xjoep het volgende:
Al een tijdje probeer ik op AH-plaza mijn rooster, loonstrook en dergelijke te bekijken, maar nergens zie ik een optie staan waar ik deze kan bekijken, de website lijkt dan ook bij mij redelijk 'geglitched'.
Als ik op 'mijn gegevens' klik kom ik op dezelfde pagina terecht. De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
Moet ik om een nieuw account vragen of is dit op een andere manier op te lossen?
Ik wil graag mijn loon weer kunnen zien en niet pas op mijn bankafschrift hoeven te moeten wachten :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.

-Joep
Het lukt mij niet eens om het inloggen te voltooien.. kutsite is het..
pi_101573030
quote:
15s.gif Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef xjoep het volgende:
SPOILER

-Joep
Je moet sowieso even contact opnemen met je TL of (A)SM. Die kunnen wel contact opnemen met de IT-team dat Plaza beheert.

Dat geld overigens voor alle problemen met Plaza. Wij kunnen hier niets voor iemand doen.
  zondag 4 september 2011 @ 22:57:00 #178
351438 DolfijntjesLove
Haan33 is een beest
pi_101575214
Ik ga ontslag nemen bij ah ze lopen alleen maar te zeuren over dat ze te weinig mensen hebben hier en de kassa's hier zijn echt verrot de lades schieten naar voren ipv boven en een paar keer kreeg ik die tegen mn hand :S
heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
  zondag 4 september 2011 @ 23:07:53 #179
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_101575823
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:57 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ik ga ontslag nemen bij ah ze lopen alleen maar te zeuren over dat ze te weinig mensen hebben hier en de kassa's hier zijn echt verrot de lades schieten naar voren ipv boven en een paar keer kreeg ik die tegen mn hand :S
:')
Dus je stopt, omdat ze vragen als je meer uren wilt draaien en een kassalade die soms tegen je hand aanbotst?
pi_101576206
Hallo,

Weet iemand waar je AH Plaza wachtwoord uit moet bestaan?
Ik kan me zo even niet meer herinneren waar het uit moet bestaan, een hoofdletter, 1/2... cijfers toch?

BVD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')