nee, staan allemaal op een lijstje bij elke kassaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef magneetstrip het volgende:
Haha jeetje, moet je dat allemaal uit je hoofd leren?
Ik geef me over, ik was al blij dat ik de meeste groente en fruit kendequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:45 schreef zakpatat90 het volgende:
Nu moeilijkere:
Albert Heijn mobiel 10 euro: 110
Hi: 341
enne bier vind ik vaak ook lastig:
Hertog Jan 20
Heineken: 31
Jupiler 810
Warsteiner: 431
en dan weet ik het niet meer!
Ohja kiwi's! Goeiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:55 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Ik geef me over, ik was al blij dat ik de meeste groente en fruit kendevoor beltegoed gebruikte ik altijd die kaartjes die je moet scannen (
) en bier kende ik alleen Hertog Jan, Heineken en Jupiler
de rest moest ik spieken hahah
Trouwens, we zijn de kiwi's vergeten!
532 normale kiwi
506 golden kiwi (of hoe het ook heet)
Gaat over stukjes tekst (over bijv. veiligheid, openen/sluiten winkel/hoe de kassa een beetje in elkaar zit) die je moet lezen en over hoe je in bepaalde situaties zal reageren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:19 schreef magneetstrip het volgende:
Okee is te doen denk ik! Ik denk dat het morgen wel lukt... Ik ben vooral nieuwschierig naar de toetsvragen.
We zeiden het tochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef magneetstrip het volgende:
En ik ben alweer klaar. De helft van de antwoorden van de vragen is echt onzin.
Ik had: welkom bij AH 93% kassa 100% en klantvriendelijkheid 88%
AH-medewerkerstopic [Deel 97] Waar we Harry Piekema adorerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weet iemand of als je na 19:00 werkt dit 133% is?
Onder het kopje persoonlijk en dan links in het menu mijn loonstroken oid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
haha ja ik zit er nu ook voor het eerst op.
Weet iemand waar je je loonstrook kan vinden?
Dat zal nog wel komen dan.. Even afwachten dus en anders om uitleg bij je TL vragen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:51 schreef Jeffrey_San het volgende:
ik heb het, alleen staat Mijn salarisstrook er niet tussen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
Ik kreeg vandaag een compliment van mijn SM dat ik een goeie werknemer ben.
Deed me wel iets, aangezien vanuit het kader bijna nooit complimenten worden gegeven.
Hij heeft waarschijnlijk je AH-power ontdektquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:30 schreef Etsu het volgende:
Ik kreeg vandaag een compliment van mijn SM dat ik een goeie werknemer ben.
Deed me wel iets, aangezien vanuit het kader bijna nooit complimenten worden gegeven.
ja.. het is nogal misleidend. uurloon van je vriend klopt. De uurlonen op de website moet je door 1,33 delen. ah betaalt atv,- vakantiegeld en winstuitkering meteen uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
In een vulploeg, een verkoop- of een kassateam ontvang je bruto per uur:
tot en met 15 jaar ¤ 4,08
16 jaar ¤ 4,71
17 jaar ¤ 5,37
18 jaar ¤ 6,08
19 jaar ¤ 7,10
20 jaar ¤ 8,27
21 jaar ¤ 9,63
22 jaar ¤ 11,17
23 jaar en ouder ¤ 13,03
dit staat er dus op de site maar ik ken iemand van 17 die krijgt 4,04 per uur en werkt minder dan 12 uur per week. dus wat is nou de echgte lijstje met goede bedragen?
Genoeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:17 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik had het vrijdag al
En hoeveel hebben jullie?
Nee, maar ik hoef niet tegen iedereen te vertellen hoeveel ik verdien.quote:
Dat moet, op FOK!.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet tegen iedereen te vertellen hoeveel ik verdien.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Dwyn het volgende:
Wat voor toeslagen gelden er eigenlijk als je 's nachts moet reageren op een inbraakalarm?
Dat deed iemand bij mij steeds met zijn bonuskaart. Ik werd toen gewoon heel kwaad en toen deed hij het niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef magneetstrip het volgende:
Ik maak wel nu al gekke dingen mee, een man deed zijn arm over dat plateautje voor geld heen en ging zelf zijn spullen scannen
Helemaal mee eens. Maar de Albert Heijn hier gaat binnenkort verbouwen dus misschien is dat dan ook niet meer mogelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat deed iemand bij mij steeds met zijn bonuskaart. Ik werd toen gewoon heel kwaad en toen deed hij het niet meerBaas gaf me overigens wel gelijk. Is een ruimte waar niemand hoort te komen, behalve jijzelf. Stukje eigen veiligheid etc
LOL wtf?!quote:[b]
Ik maak wel nu al gekke dingen mee, een man deed zijn arm over dat plateautje voor geld heen en ging zelf zijn spullen scannen
Ik heb vernomen dat de vergoeding voor 's nachts wakker gebeld worden aanzienlijk is; alleen weet ik niet precies hoe de regeling in elkaar zit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 02:10 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, werd om 4 uur uit mijn bed gebeld. Dan is het wel jammer dat je zo dichtbij woont.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:30 schreef Arcee het volgende:
Ter info: Slechtste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!
Ik kan het niet vinden, maar ik zie het wel verschijnen op mijn loonstrookje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:33 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de vergoeding voor 's nachts wakker gebeld worden aanzienlijk is; alleen weet ik niet precies hoe de regeling in elkaar zit.
Op plaza staat er vast meer over.
ik kan het ook niet vindenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, maar ik zie het wel verschijnen op mijn loonstrookje.
nee, tegenwoordig krijgen wij geen papieren loonstrookje meer; dit gaat nu via AH Plaza. En om op Plaza te komen moet je je inloggegevens via je leidinggevende aanvragen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:40 schreef magneetstrip het volgende:
Hoe kom ik aan een loonstrook van de AH, gewoon de eerste keer wanneer ik mijn salaris krijg? Ik wil me aanmelden voor AH plaza maar dat kan niet zonder een loonstrook-pincode.
Dinsdag moet ik weer werken dus ik zal het dan even doen, thanx!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:26 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
nee, tegenwoordig krijgen wij geen papieren loonstrookje meer; dit gaat nu via AH Plaza. En om op Plaza te komen moet je je inloggegevens via je leidinggevende aanvragen.
quote:Server Error
Access Manager WebSEAL could not complete your request due to an unexpected error.
Diagnostic Information
Method: GET
URL: /plaza_rendering/wps/myportal/ahplaza
Error Code: 0x38cf04d3
Error Text: DPWWA1235E Could not read the response status line sent by a third-party server. Possible causes: non-spec HTTP headers, connection timeout, no data returned. This is not a problem with the WebSEAL server.
Hij doet het tegenwoordig niet meer thuis bij mij... Op het werk wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef DeLuna het volgende:
Doet AH Plaza het niet meer ofzo? Ik krijg steeds een server error. Hebben meer mensen hier last van?
[..]
Handig. Ik ben maar een vakkenvuller dus ik kom niet op de computersquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij doet het tegenwoordig niet meer thuis bij mij... Op het werk wel.
Hier wel, probeer eens https://plaza.ah.nl/quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:02 schreef DeLuna het volgende:
Doet AH Plaza het niet meer ofzo? Ik krijg steeds een server error. Hebben meer mensen hier last van?
[..]
'maar' een vakkenvuller? Wees trots op je (bij)baan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Handig. Ik ben maar een vakkenvuller dus ik kom niet op de computers
Trots?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
'maar' een vakkenvuller? Wees trots op je (bij)baan.
Was meer als 'grap' bedoeld.quote:
Ook jij mag voor je plaza gebruik maken van de pc's in de winkel hoor. "maar" is het absoluut niet een ieder is even belangrijk Medewerker Verkoopklaar / Cassiere/ Kwaliteitsmedewerker/ Commercieel Medewerker/ Medewerker Verkoop / Teamleider / SM of ASM. Zonder mekaar kunnen we geen winkel runnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Handig. Ik ben maar een vakkenvuller dus ik kom niet op de computers
Zat er vorige keer bij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef tinoburg het volgende:
Het viel mij vandaag op mn loonstrook op dat de 75eur MVP er niet bij zat??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
-Joep
quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef xjoep het volgende:
Al een tijdje probeer ik op AH-plaza mijn rooster, loonstrook en dergelijke te bekijken, maar nergens zie ik een optie staan waar ik deze kan bekijken, de website lijkt dan ook bij mij redelijk 'geglitched'.
Als ik op 'mijn gegevens' klik kom ik op dezelfde pagina terecht. De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
Moet ik om een nieuw account vragen of is dit op een andere manier op te lossen?
Ik wil graag mijn loon weer kunnen zien en niet pas op mijn bankafschrift hoeven te moeten wachten
Het lukt mij niet eens om het inloggen te voltooien.. kutsite is het..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
-Joep
quote:Op zondag 4 september 2011 20:06 schreef xjoep het volgende:
Al een tijdje probeer ik op AH-plaza mijn rooster, loonstrook en dergelijke te bekijken, maar nergens zie ik een optie staan waar ik deze kan bekijken, de website lijkt dan ook bij mij redelijk 'geglitched'.
Als ik op 'mijn gegevens' klik kom ik op dezelfde pagina terecht. De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
Moet ik om een nieuw account vragen of is dit op een andere manier op te lossen?
Ik wil graag mijn loon weer kunnen zien en niet pas op mijn bankafschrift hoeven te moeten wachten
Je moet sowieso even contact opnemen met je TL of (A)SM. Die kunnen wel contact opnemen met de IT-team dat Plaza beheert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De screenshots zijn genomen via een Opera browser, maar via Chrome of FF krijg ik dezelfde pagina te zien.
-Joep
Dat geld overigens voor alle problemen met Plaza. Wij kunnen hier niets voor iemand doen.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:57 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Ik ga ontslag nemen bij ah ze lopen alleen maar te zeuren over dat ze te weinig mensen hebben hier en de kassa's hier zijn echt verrot de lades schieten naar voren ipv boven en een paar keer kreeg ik die tegen mn hand :S
Zal ik doen en toch bedankt.quote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef einschtein het volgende:
Je moet sowieso even contact opnemen met je TL of (A)SM. Die kunnen wel contact opnemen met de IT-team dat Plaza beheert.
Dat geld overigens voor alle problemen met Plaza. Wij kunnen hier niets voor iemand doen.
Het lijkt erop alsof deze website in zijn geheel niet al te stabiel is geschreven.. Hopelijk een soort alpha/beta versie?quote:Op zondag 4 september 2011 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Het lukt mij niet eens om het inloggen te voltooien.. kutsite is het..
nee ik irreteer me aan dat als ik achter de kassa zit ze daarover zeiken en de rijen lang zijn. En die kassa's hier zijn ouderwets ze gaan wel verbouwen maar heb het ook gehad met die mense die zeiken over dat ik moet kijken voor ze hoeveel iets kost omdat ze scanner al 3 jaar kapot is kut AHquote:Op zondag 4 september 2011 23:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dus je stopt, omdat ze vragen als je meer uren wilt draaien en een kassalade die soms tegen je hand aanbotst?
Maximaal 2 keer dezelfde letter, minimaal 8 tekens lang, minimaal 2 cijfers, geen gekke tekens (&@% enzo) en nog een hele waslijstquote:Op zondag 4 september 2011 23:15 schreef xmartijnxd het volgende:
Hallo,
Weet iemand waar je AH Plaza wachtwoord uit moet bestaan?
Ik kan me zo even niet meer herinneren waar het uit moet bestaan, een hoofdletter, 1/2... cijfers toch?
BVD
Hmm, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik weet nog wel dat je je wachtwoord elke 70 (?) dagen moest veranderen, wellicht heeft het daarmee te maken?quote:Op maandag 5 september 2011 00:21 schreef xmartijnxd het volgende:
Dat heb ik ook geprobeerd maar dat doet het allemaal niet, dan krijg je 1 of andere error...
en na 3 keer je wachtwoord fout intypen word je account gelijk geblokkeerd, maar dan kan je nog wel gewoon blijven proberen om in te loggen?
K, ga anders terug naar Bristol? Ben blij dat de AH niets voor je is.quote:Op zondag 4 september 2011 23:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee ik irreteer me aan dat als ik achter de kassa zit ze daarover zeiken en de rijen lang zijn. En die kassa's hier zijn ouderwets ze gaan wel verbouwen maar heb het ook gehad met die mense die zeiken over dat ik moet kijken voor ze hoeveel iets kost omdat ze scanner al 3 jaar kapot is kut AH
Ga wel naar action ofzo hoor miss dat het personeel daar minder zeikt en ze daar normalen kasdsa hebben
Volgens mij weet ik mijn wachtwoord weerquote:Op maandag 5 september 2011 00:16 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Maximaal 2 keer dezelfde letter, minimaal 8 tekens lang, minimaal 2 cijfers, geen gekke tekens (&@% enzo) en nog een hele waslijst
Kun je niet gewoon op 'wachtwoord vergeten' klikken? Je hebt als het goed is bij de aanmaak van Plaza toch 5 vragen moeten beantwoorden waarmee je, als je je wachtwoord kwijt was, weer in kan loggen? Succes in ieder geval!
Mijn wachtwoord heeft geen hoofdletter, dus dat zal dan vast niet verplicht zijn. Is het je al gelukt om in te loggen?quote:Op maandag 5 september 2011 11:39 schreef xmartijnxd het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik mijn wachtwoord weer, alleen nog 1 vraagje, is een hoofdletter ook verplicht?
Nu nog eventjes wachten tot ik weer unblocked word..
Werk je bij AH Hooigracht? Doe geen moeite, die teamleider gooit je er dan vanzelf uit, deed hij ook bij mij 'wegens te weinig ervaring' en je mag dan later terugkomen. Je krijgt wel een cadeaubon van 10 euro om het goed te maken, dat dan weer welquote:Op zondag 4 september 2011 23:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
nee ik irreteer me aan dat als ik achter de kassa zit ze daarover zeiken en de rijen lang zijn. En die kassa's hier zijn ouderwets ze gaan wel verbouwen maar heb het ook gehad met die mense die zeiken over dat ik moet kijken voor ze hoeveel iets kost omdat ze scanner al 3 jaar kapot is kut AH
Ga wel naar action ofzo hoor miss dat het personeel daar minder zeikt en ze daar normalen kasdsa hebben
ah hooigracht ja maar ah is echt kut moet je niet gaan werken =S en ze liegen over de salarisquote:Op maandag 5 september 2011 14:49 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Werk je bij AH Hooigracht? Doe geen moeite, die teamleider gooit je er dan vanzelf uit, deed hij ook bij mij 'wegens te weinig ervaring' en je mag dan later terugkomen. Je krijgt wel een cadeaubon van 10 euro om het goed te maken, dat dan weer welEn het is best een slechte winkel maar dat ligt meer aan de vakkenvullers en aan dat de manager(?) te beroerd is om de scanner en een aantal dingen bij de kassa's te repareren vanwege de aankomende verbouwing.
Ik wacht nog op reactie van de Super de Boer maar als ik daar niet terecht kan wil ik op AH Kopermolen of Bevrijdingsplein (allebei Leiden) solliciteren, dat zijn volgens mij de enige twee goede AH's in Leiden om te werken :|
quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ah hooigracht ja maar ah is echt kut moet je niet gaan werken =S en ze liegen over de salaris
wat lach je ik krijg maar 3 euro per uur 1 gaat naar de belasting ze zeiden dat ik 4,71 azu krijgenquote:
Ben je 13? Zo gedraag je je namelijk wel.quote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
wat lach je ik krijg maar 3 euro per uur 1 gaat naar de belasting ze zeiden dat ik 4,71 azu krijgen
16quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef j95 het volgende:
[..]
Ben je 13? Zo gedraag je je namelijk wel.
Als het rooster er gewoon netjes 2 weken van tevoren hangt, dan wel ja.quote:Op maandag 5 september 2011 17:19 schreef PureDemon het volgende:
pfff, ben net opgebeld dat ik 5 uur moest werken, dit wist ik niet omdat dat niet op ah plaza stond, er werd gezegd dat ah plaza eruit lag voor een tijdje... iemand ook problemen hiermee gehad? en ik kon niet werken want had andere dingen te doen, is dit dan mijn schuld?
Je rooster is altijd je eigen verantwoordelijkheid, het enige dat je TL hoort te doen is zorgen dat het rooster 2 weken tevoren fysiek aanwezig is op de aangewezen plek. Plaza is een extraatje, niet meer dan dat.quote:Op maandag 5 september 2011 17:19 schreef PureDemon het volgende:
pfff, ben net opgebeld dat ik 5 uur moest werken, dit wist ik niet omdat dat niet op ah plaza stond, er werd gezegd dat ah plaza eruit lag voor een tijdje... iemand ook problemen hiermee gehad? en ik kon niet werken want had andere dingen te doen, is dit dan mijn schuld?
AH stopt omstreden laagste prijsactiequote:Op zaterdag 10 september 2011 01:01 schreef crazygirl78 het volgende:
Hoi,
Ik heb een vraagje....
Hadden namelijk een discussie hierover, wat nu geldt of juist niet.
De bonus aanbiedingen, gelden daar nu nog steeds de regels voor dat we daar nog steeds de goedkoopste claimen te zijn en als de klant het goedkoper vindt het gratis mee mag nemen??
Ik weet dat de laagste prijs kreet is stop gezet, maar geldt dit ook voor aanbiedingen?
Nou ik hoop dat iemand de verlossende woord kan geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |