Genoeg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:17 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik had het vrijdag al
En hoeveel hebben jullie?
Nee, maar ik hoef niet tegen iedereen te vertellen hoeveel ik verdien.quote:
Dat moet, op FOK!.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet tegen iedereen te vertellen hoeveel ik verdien.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 15:04 schreef Dwyn het volgende:
Wat voor toeslagen gelden er eigenlijk als je 's nachts moet reageren op een inbraakalarm?
Dat deed iemand bij mij steeds met zijn bonuskaart. Ik werd toen gewoon heel kwaad en toen deed hij het niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef magneetstrip het volgende:
Ik maak wel nu al gekke dingen mee, een man deed zijn arm over dat plateautje voor geld heen en ging zelf zijn spullen scannen
Helemaal mee eens. Maar de Albert Heijn hier gaat binnenkort verbouwen dus misschien is dat dan ook niet meer mogelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat deed iemand bij mij steeds met zijn bonuskaart. Ik werd toen gewoon heel kwaad en toen deed hij het niet meerBaas gaf me overigens wel gelijk. Is een ruimte waar niemand hoort te komen, behalve jijzelf. Stukje eigen veiligheid etc
LOL wtf?!quote:[b]
Ik maak wel nu al gekke dingen mee, een man deed zijn arm over dat plateautje voor geld heen en ging zelf zijn spullen scannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |