Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:41 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
bij de bristol krijg je ongeveer 3 euro per uur volgens mij zelfs minder dus 2x zoveel is ongeveer 6...
ook zaterdagmiddag en vrijdagavond. Ik ben 16 en heb er een sterretje onder gezet dan andere avonden doordeweeks mogelijk wel kan. Ik ga namelijk naar een nieuwe school die niet in leiden is waarschijnlijk dus moet het allemaal zien te combineren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:45 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Heb je serieus alleen zaterdagavond en zondagmiddag/ avond aangekruist?
Kleine kans dat ze je dan bellen, iemand die niet eens doordeweeks na school kan.
Aha oke.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ook zaterdagmiddag en vrijdagavond. Ik ben 16 en heb er een sterretje onder gezet dan andere avonden doordeweeks mogelijk wel kan. Ik ga namelijk naar een nieuwe school die niet in leiden is waarschijnlijk dus moet het allemaal zien te combineren.
5 euro per uur en zondag 10 omdat je dan dubbel betaald wordtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha oke.
Hoeveel denk je dan te gaan verdienen bij de AH?
In jouw andere topic las ik namelijk dat je denkt 5 euro p/u gaat verdienen o.i.d.
Dan zit je er behoorlijk naast.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
5 euro per uur en zondag 10 omdat je dan dubbel betaald wordt
Nee, all-in loon.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dan zit je er behoorlijk naast.
Waarschijnlijk verdien je rond de 3,20 p/u.
ja dat ik mag geeneens 12 uur per week werken van me maquote:
Zelfde hierquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:10 schreef UncleSam het volgende:
Das nog niks wij beginnen elke dag om 0530. Dan staat de verswagen voor de deur.
En de bakkerij mensen gaan aan de slag om brood ed voor de opening gebakken te hebben.
Als cassiere heb je zo lang voor de openingstijd er ook niets te zoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Gelukkig heb ik aangekruisd dat ik niet sochtends kan
wow, dat is wel heel vroegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 01:10 schreef UncleSam het volgende:
Das nog niks wij beginnen elke dag om 0530. Dan staat de verswagen voor de deur.
En de bakkerij mensen gaan aan de slag om brood ed voor de opening gebakken te hebben.
ik heb zindag en zaterdag middag + avond gedaan + vrijdagavondquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als cassiere heb je zo lang voor de openingstijd er ook niets te zoeken.
Wanneer kun je eigenlijk wel werken?
Kassa's tellen, wisselgeld, kluis tellen, airboxen wegschieten... En om 8uur gaat de winkel open. En bij ons beginnen de eersten rond 5.30.quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef Gemaskerde het volgende:
Waarschijnlijk mag ik hier binnenkort niet meer als werknemer posten.
Ziet nog in de proeffase (vakantiemedewerker) en het ziet er naar uit dat ik geen vast contract ga krijgen begin september.quote:
een vast contract en contractverlenging zijn verschillende dingen hè.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ziet nog in de proeffase (vakantiemedewerker) en het ziet er naar uit dat ik geen vast contract ga krijgen begin september.
Zat toevallig even te twijfelen, van er klopt volgens mij iets niet aan het woord vast contract..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:54 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
een vast contract en contractverlenging zijn verschillende dingen hè.
Je moet je schoolrooster laten zien om dan te overleggen op welke tijden je kan werken. Dat werd mij verteld. Volgens mij wordt er niet echt gekeken naar de tijden die je op je sollicitatieformulier in hebt gevuld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:19 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Gelukkig heb ik aangekruisd dat ik niet sochtends kan
Dat hangt ervan af met of er tijden zijn waarop je geplaatst kan worden, je moet je schoolrooster laten zien, of heb je je misdragen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ziet nog in de proeffase (vakantiemedewerker) en het ziet er naar uit dat ik geen vast contract ga krijgen begin september.
Ik zit niet eens op schoolquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:43 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af met of er tijden zijn waarop je geplaatst kan worden, je moet je schoolrooster laten zien, of heb je je misdragen?
Ik ga maar eens op zoek waar/hoe zij te bestellen zijn. Thanksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:02 schreef UncleSam het volgende:
Ja daar zijn blauwe kaartjes voor. Misschien te bestellen bij FORM en dan Bestelling promotiematerialen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:35 schreef AH-Hamster het volgende:
@AlexanderC:
Bestelformulier Tijdelijke Promotiematerialen
T2 Visitekaartje winkelwedstrijd
Ik ookquote:
Waarschijnlijk dat je groente (producten van AGF afdeling) met de juiste PLU-code afrekent. Zoals het verschil in kropsla en ijsbergsla, tomaat en vleestomaat, conference peren en triomphe de vienne peren etc. etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef magneetstrip het volgende:
Morgen kassatoets bij de Albert Heijn!Ik hoor nu van iemand iets met dat je verschillen in groente moet leren, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Hmm ja dat zou kunnen. Bedankt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat je groente (producten van AGF afdeling) met de juiste PLU-code afrekent. Zoals het verschil in kropsla en ijsbergsla, tomaat en vleestomaat, conference peren en triomphe de vienne peren etc. etc.
Dat is wat ik mij erbij voorstel, maar het zou ook iets anders kunnen zijnsucces!
edit: Ik heb trouwens nog nooit van een kassatoets gehoord?![]()
Ik heb ook als caissière gewerkt bij de AH, ik werd achter een conputer gezet en werd zo opgeleid. Je moest stukjes tekst lezen, en daarover vragen beantwoorden. Maak je maar niet druk, het stelt weinig voor. Alvast veel succesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:33 schreef magneetstrip het volgende:
Morgen kassatoets bij de Albert Heijn!Ik hoor nu van iemand iets met dat je verschillen in groente moet leren, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat tegenwoordig is al 5 jaar hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:52 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Hmm ja dat zou kunnen. Bedankt!
Je moet tegenwoordig als je bij de AH wilt werken een aantal toetsen op de computer doen, in mijn geval voor kassa
Royal gala 444quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef zakpatat90 het volgende:
sperziebonen 421
galimeloen 14
ijsbergsla 95
krop sla 36
elstar appels 499
jonagold 498
enz xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |