Klopt. We krijgen de 22ste weer uitbetaald.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:03 schreef crazygirl78 het volgende:
Oke ben een beetje blond, maar snap er ff geen rats ass meer van....
De uitbetaling kloppen dan nu helemaal niet meer, we hebben de 25ste loon gekregen, nu staat er ook 1 augustus snap dat dat een foutje is, maar nu word er wel weer geteld vanaf die 1 augustus tot de volgende betaling dat zou betekenen dat we dan pas over 5 weken krijgen uitbetaald

Sorryquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Klopt. We krijgen de 22ste weer uitbetaald.
Maar de OP is klakkeloos overgenomen.

Die deuren hebben wij gelukkig nog niet, zal over 2 of 3 jaar wel komen. Maar die deuren lijken me sowieso irritant... Bij diepvries kan 't nog wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:08 schreef Gemaskerde het volgende:
Soms word ik echt helemaal gek van die koelingdeuren, van de kaas e.d.
Sommige vallen hier namelijk vanzelf dicht, sta je zo het bovenste schap te vullen vallen beide deuren dicht (of in ieder geval tegen je aan) behoorlijk onhandig. Of dat je nog iets in het schap moet zetten, je draait je even om uit colli te halen, sta je met je handen vol en wilt het plaatsen is die deur weer dichtgevallen

quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die deuren hebben wij gelukkig nog niet, zal over 2 of 3 jaar wel komen. Maar die deuren lijken me sowieso irritant... Bij diepvries kan 't nog wel.
Haha is mij ook wel eens gebeurd, doet mij trouwens denken aan een keertje voor stage ging helpen bij een groot sportevenement. Ik zo bezig met zo'n grote speaker uit zo'n bestelwagen halen, komt een van die deuren keihard tegen m'n achterhoofd aan. Daar heb ik nog een tijdje last van gehadquote:

Alle teamleiders zijn gevaarlijk!quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:18 schreef j95 het volgende:
Zucht. Waarom gaan die mensen hier nooit naar hun TL ofzo.

collo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:23 schreef NACBreda93p het volgende:
Weet iemand trouwens het enkelvoud van colli? Daar had ik laatst een discussie over met iemand van de AH. Is het collus, zoals je zou verwachten als het van het latijn zou komen of is er geen enkelvoud? Of is het enkelvoud gewoon colli?

Er staat onderaan gewoon een vier cijferige code. Ander goed antwoord is er niet. Dus we weten het wel, alleen heb jij blijkbaar een ander loonstrookje als de rest.quote:

Lijkt mij wel handig maar ik hoef gelukkig nooit meer te spiegelen :p.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef UncleSam het volgende:
Zijn er medewerkers hier die gebruik maken van de zogenaamde blokhaak, zie www.blokhaak.nl

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |