jup, kon ookniets verlengen. schijnt idd door de jokeractie te komen. eventueel kun je een lokale prijs maken om toch het artikel met korting aan te biedenquote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef UncleSam het volgende:
Nog meer mensen die problemen hebben met het verlengen van acties in Dasa? Ik moet nu maandag ochtend een voor een alle varianten Lipton thee, Bonne Mamam en Cup a soup een lokale prijs instellen omdat verlengen niet mogelijk was
Jep, hier ook.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef UncleSam het volgende:
Nog meer mensen die problemen hebben met het verlengen van acties in Dasa? Ik moet nu maandag ochtend een voor een alle varianten Lipton thee, Bonne Mamam en Cup a soup een lokale prijs instellen omdat verlengen niet mogelijk was
Jupsquote:
Wij blijven vooral met Non-Food producten zitten.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie ook altijd zoveel actierestanten over, waar je dan een half jaar mee blijft zitten?
Wij hebben bijna nooit veel over. En anders raken we dat binnen 1 a 2 week wel kwijt.quote:Op maandag 25 juli 2011 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie ook altijd zoveel actierestanten over, waar je dan een half jaar mee blijft zitten?
Op tijd uitsluiten die handel, dan voorkom je veel actierestanten!quote:Op maandag 25 juli 2011 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
De personeelskorting (MVP) komt eens per kwartaal bij het salaris erbij, zie OP.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:39 schreef xmartijnxd het volgende:
Hoi even een vraagje, vandaag salaris gekregen wat overigens wel aardig klopt.
Maar ik heb mijn personeelskorting niet ontvangen?
Dit krijg je toch bij je salaris uitbetaald? Of krijg je dat een dag later ofzo appart gestort?
En nog een vraagje, ik wou dus even op mijn loonstrookje kijken op ah.plaza over de personeelskorting maar ik ben dus mijn wachtwoord vergeten omdat er zoveel rare tekens in moeten.. weet iemand toevallig waar het wachtwoord uit moet bestaan?
Overigens werkt het wachtwoord vergeten knopje ook niet, dan krijg je een error.
Alvast bedankt,
Werk je al lang bij de AH? Want als je er net werkt is het mogelijk dat je niet genoeg hebt gekocht met je pas en dan krijg je geen personeelskorting omdat ze alleen 75 euro uitbetalen. Dat laatste zou ik gewoon aan je TL vragenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:39 schreef xmartijnxd het volgende:
Hoi even een vraagje, vandaag salaris gekregen wat overigens wel aardig klopt.
Maar ik heb mijn personeelskorting niet ontvangen?
Dit krijg je toch bij je salaris uitbetaald? Of krijg je dat een dag later ofzo appart gestort?
En nog een vraagje, ik wou dus even op mijn loonstrookje kijken op ah.plaza over de personeelskorting maar ik ben dus mijn wachtwoord vergeten omdat er zoveel rare tekens in moeten.. weet iemand toevallig waar het wachtwoord uit moet bestaan?
Overigens werkt het wachtwoord vergeten knopje ook niet, dan krijg je een error.
Alvast bedankt,
Huh.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:41 schreef j95 het volgende:
[..]
Werk je al lang bij de AH? Want als je er net werkt is het mogelijk dat je niet genoeg hebt gekocht met je pas en dan krijg je geen personeelskorting omdat ze alleen 75 euro uitbetalen. Dat laatste zou ik gewoon aan je TL vragen
750 euro in twee maanden? Dat is best fors, of heb je een huge gezin? En je (a) sm bijt toch niet? Desnoods ga je naar je Teamleider die helpt je wel.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:46 schreef xmartijnxd het volgende:
Ik werk nu 2 maanden bij de Albert Heijn, en mijn ouders opgetrommeld flink inkopen te doen bij de Albert Heijn om de 750 euro te halen
En vandaag zou personeelskorting toch worden uitbetaald?
bron: http://zakelijk.infonu.nl(...)betalingen-2011.html
En ik ga liever niet naar mijn (a)sm voor een vergeten wachtwoord
Je wachtwoord heb je zelf verzonnen dus het lijkt me niet dat iemand je hiermee kan helpen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:50 schreef xmartijnxd het volgende:
Over de personeelskorting ga ik in ieder geval naar de (a)sm, ook voor het vergeten wachtwoord maar mocht iemand weten waar het wachtwoord uit bestaat zou dat toch weer schelen
Ik vraag toch ook waar je wachtwoord uit moet bestaan .. niet wat mijn wachtwoord isquote:Op maandag 25 juli 2011 23:53 schreef j95 het volgende:
[..]
Je wachtwoord heb je zelf verzonnen dus het lijkt me niet dat iemand je hiermee kan helpen.
Uit cijfers en letters, maar wat heb je daaraan? Dan weet je je wachtwoord toch nog niet?quote:Op maandag 25 juli 2011 23:55 schreef xmartijnxd het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook waar je wachtwoord uit moet bestaan .. niet wat mijn wachtwoord is
Waarschijnlijk wel aangezien ik mijn wachtwoord precies heb aangepast aan waar het uit moet bestaan.. aangezien het aan allemaal belachelijke eisen moet voldoenquote:Op maandag 25 juli 2011 23:55 schreef j95 het volgende:
[..]
Uit cijfers en letters, maar wat heb je daaraan? Dan weet je je wachtwoord toch nog niet?
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:57 schreef xmartijnxd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel aangezien ik mijn wachtwoord precies heb aangepast aan waar het uit moet bestaan.. aangezien het aan allemaal belachelijke eisen moet voldoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |