Denk je nou echt dat wij dit kunnen weten? Soms hoor je niets, soms wel, soms duurt het even.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:46 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een sollicitatieformulier ingevuld dus ik vraag me af wanneer ik hoor of ik een gesprek krijg of niet.
6 weken bij mij dus, maar ik zou als je haast heb anders zelf na een week of 2 even bellen/langs gaan om te vragen. Zulke dingen komen soms gewoon op de stapel te liggen als ze niet echt op zoek zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:46 schreef Burnedgamer het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een sollicitatieformulier ingevuld dus ik vraag me af wanneer ik hoor of ik een gesprek krijg of niet.
Nog niets van gemerkt?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik vind de joker actie nu al niet meer leuk.
Ik ook niet :pquote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef Diconnected het volgende:
Bweh. Gaan ze massaal plakken op de boulognes.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik weet het toch ook nietquote:
Dat zal een fanchise zijn dan inderdaad, die betalen uit wanneer ze zelf willen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik weet het toch ook niet
Volgens mij is het een franchise i.i.g.
Was de eerste betaling.
Aha, dat verklaard een hoop.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef bigbass het volgende:
[..]
Dat zal een fanchise zijn dan inderdaad, die betalen uit wanneer ze zelf willen volgens mij.
Precies op tijd (en genoeg hoop ik) voor de herinrichting van mijn kamerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:39 schreef bigbass het volgende:
[..]
Precies op tijd (en genoeg hoop ik) voor mijn vakantie
Mijn TL zei dat het door de joker actie komt.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:22 schreef UncleSam het volgende:
Nog meer mensen die problemen hebben met het verlengen van acties in Dasa? Ik moet nu maandag ochtend een voor een alle varianten Lipton thee, Bonne Mamam en Cup a soup een lokale prijs instellen omdat verlengen niet mogelijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |