Dit zijn dan wel de minimumbedragen per leeftijdscategorie..quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:57 schreef crazygirl78 het volgende:
Dit zijn de uurlonen boven de 12 uur contract.
Salaris
Alle bedragen in ¤
Leeftijd / functiejaar
werken niet alleen functies vanaf TL en hoger met normtredes en functiejaren die invloed hebben op de uurloon?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:39 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Dit zijn dan wel de minimumbedragen per leeftijdscategorie..
Nee. Cassiere B en Sr. Medewerker Verkoop ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:32 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
werken niet alleen functies vanaf TL en hoger met normtredes en functiejaren die invloed hebben op de uurloon?
ja kloptquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Cassiere B en Sr. Medewerker Verkoop ook
Dat kan. Via de website van Albert Heijn (ah.nl) kun je onder het kopje 'klantenservice' een call doen. De call ontvangt het management van de betreffende AH direct in zijn emailbox.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:52 schreef Hosselaer het volgende:
Is er ook een topic waar je als klant goede en minder goede zaken en medewerkers kunt melden?
(of kan dat ook hier?)
de uurlonen kloppen gewoon hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:04 schreef crazygirl78 het volgende:
Ik heb de uurlonen gewoon van de plaza afgehaald dus als het niet klopt mag je daarvoor AH aanspreken ;-))
Ik probeer gewoon iemand antwoord te geven op een vraag, mocht je zeker weten dat het anders is zet het er dan even neer.
Als de uurloon van 23 jaar en ouder hoger is dan zeker even posten.
Klopt idd gewoon hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:04 schreef crazygirl78 het volgende:
Ik heb de uurlonen gewoon van de plaza afgehaald dus als het niet klopt mag je daarvoor AH aanspreken ;-))
Ik probeer gewoon iemand antwoord te geven op een vraag, mocht je zeker weten dat het anders is zet het er dan even neer.
Als de uurloon van 23 jaar en ouder hoger is dan zeker even posten.
In ons filiaal worden de winkelwagentjes (en mandjes) 3x per jaar gereinigd.quote:Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef Teslynd het volgende:
Hier worden zo te zien de winkelwagentjes niet zo vaak schoon gemaakt, evenals de wagentjesruimte. Dat is best storend. Ik weet dat het de klanten zelf zijn, die van alles in en om de wagentjes achterlaten, maar het is echt een rotgezicht en vaak reden om een (paar) andere wagentjes te proberen.
Hebben jullie van die nieuwe blauwe winkelwagens?quote:Op zondag 25 september 2011 02:15 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
In ons filiaal worden de winkelwagentjes (en mandjes) 3x per jaar gereinigd.
Jupquote:Op maandag 26 september 2011 09:19 schreef AHTLVA het volgende:
[..]
Hebben jullie van die nieuwe blauwe winkelwagens?
Zo weinig karren intotaal?quote:Op maandag 26 september 2011 10:14 schreef einschtein het volgende:
Wij hadden altijd 3 lange rijen met winkelwagentjes, zullen er zo'n 180 ofzo zijn.
Nu nog ander halve rij over, waar die andere helft is weet niemand.
Nope, geen XL.quote:Op maandag 26 september 2011 18:16 schreef Marissaatje het volgende:
^^ Wow dat is veel. En niet eens XL?
Maar als je 3 rijen al weinig vindt...Wij hebben 1 rij winkelwagens (en dat zijn nog die ouderwetse)
20 cent de kiloquote:Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef einschtein het volgende:
Wij hebben ook nog oude karren.Maar tja, we zullen binnenkort wel (soort van?) nieuwe krijgen, als het zo doorgaat houden we geeen winkelwagen over.
Laatst wel een gemeentewerker gesnapt. Als hij winkelwagens van ons tegenkwam, bewaarde hij ze en verkocht ze later als oud ijzer.
En nog steeds traag als dikke stront in een koffiefilter.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat hele fucking Plaza is één grote grap. Ik kan godverdomme al twee weken m'n loonstrookje niet inzien. Hebben ze bij AH IT'ers aangenomen die bij de overheid hebben gewerkt ofzo? Niet te filmen, al dat gefaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |