20 cent de kiloquote:Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef einschtein het volgende:
Wij hebben ook nog oude karren.Maar tja, we zullen binnenkort wel (soort van?) nieuwe krijgen, als het zo doorgaat houden we geeen winkelwagen over.
Laatst wel een gemeentewerker gesnapt. Als hij winkelwagens van ons tegenkwam, bewaarde hij ze en verkocht ze later als oud ijzer.
En nog steeds traag als dikke stront in een koffiefilter.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat hele fucking Plaza is één grote grap. Ik kan godverdomme al twee weken m'n loonstrookje niet inzien. Hebben ze bij AH IT'ers aangenomen die bij de overheid hebben gewerkt ofzo? Niet te filmen, al dat gefaal.
Dat is een bug die ze al kenbaar hebben gemaakt, heel veel kunnen hun loonstrook niet bekijken. Blijft belachelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat hele fucking Plaza is één grote grap. Ik kan godverdomme al twee weken m'n loonstrookje niet inzien. Hebben ze bij AH IT'ers aangenomen die bij de overheid hebben gewerkt ofzo? Niet te filmen, al dat gefaal.
Kijk op de vorige pagina.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:39 schreef xmartijnxd het volgende:
Hallo,
Wat verdiend een 16 jarige netto per uur bij de albert heijn?
Doet het nog steeds niet hier, net wanneer ik heb overgewerkt en verwacht dat ik te weinig uren heb gekregen.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is een bug die ze al kenbaar hebben gemaakt, heel veel kunnen hun loonstrook niet bekijken. Blijft belachelijk natuurlijk.
cache leegmaken. Het zou het weer moeten doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:56 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Doet het nog steeds niet hier, net wanneer ik heb overgewerkt en verwacht dat ik te weinig uren heb gekregen.
ik welquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:40 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen jullie überhaupt inloggen op AHPlaza? Als ik inlog krijg ik een Software Error..
Ik krijg nog steeds die software error.. raar zeg..quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
ik wel
misschien met je even je cache leegmaken. Bij mij werkt dat wonderen
ik krijg sinds vandaag ook een software errorquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:50 schreef WitteHamster het volgende:
Ik krijg ook die software error, is al een tijdje zo. Vind het sowieso superslecht in elkaar zitten dat Plaza. Het is best handig om je rooster enzo te bekijken en je loonstrookjes maar het werkt zo ontzettend traag.
Misschien als je bepaalde leidinggevende capaciteiten hebt en je die in een sollicitatiegesprek kunt uiten, dan zou je misschien teamleider kunnen worden. Maar acht de kans niet te groot want zelfs dan ben je vrij jong. Ik zou zeggen: probeer het gewoon even.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef EdNoolk het volgende:
Hi,
Ik werk op dit moment bij PostNL maar dat bevalt helemaal niet, klote werk voor ¤3,95 per uur. Ik zit in een tussenjaar, heb net mijn HAVO-diploma behaald en ben dus gaan werken. Is er enige kans dat ze een baan voor mij hebben bij de AH in de buurt, als 18-jarige? En voor welke functie raden jullie mij aan om te solliciteren?
Thanks!
Solliciteer zo algemeen mogelijk. Met je leeftijd heb je de grootste kans om op de deli/kaas/broodafdeling terecht te komen, maar als je veel kan werken onder schooltijden is kassa ook mogelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef EdNoolk het volgende:
Hi,
Ik werk op dit moment bij PostNL maar dat bevalt helemaal niet, klote werk voor ¤3,95 per uur. Ik zit in een tussenjaar, heb net mijn HAVO-diploma behaald en ben dus gaan werken. Is er enige kans dat ze een baan voor mij hebben bij de AH in de buurt, als 18-jarige? En voor welke functie raden jullie mij aan om te solliciteren?
Thanks!
quote:Voorlopige winstuitkering
Als je op de laatste dag van de 12e periode én op de eerste dag van de 13e periode in dienst bent, ontvang je een voorlopige winstuitkering. De voorlopige winstuitkering bedraagt 42,5% van het periodesalaris.
Deze ontvang je bij de salarisbetaling van periode 12.
Je ontvangt deze uitkering ook indien je in de loop van het jaar met VUT of pensioen gaat of als je met onbetaald verlof bent.
In het eerste gedeelte wordt gezegd dat je einde periode 12 en begin periode 13 in dienst moet zijn om winstuitkering te mogen ontvangen. Een paar alinea's later wordt gezegd dat je minstens 3 maanden in dienst moet zijn geweest om winstuitkering te ontvangen...quote:Uit dienst
Als je tenminste 3 maanden in dienst bent geweest, ontvang je ook winstuitkering. Deze bedraagt 42,5% van het periodesalaris, en wordt berekend over de tijd die je hebt gewerkt.
Voor zover dat ik weet is dat niet mogelijk. Ik zou zeggen: doe je voorstel aan het hoofdkantoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is er een mogelijkheid om het rooster uit AH Plaza automatisch aan een iCal applicatie als Google Calendar te koppelen? (ook al is het via een omweg?)
Ik gebruik tegenwoordig alleen maar Google Calendar, mijn schoolrooster e.d. synchroniseren er ook mee, dus als bij de AH dat ook nog is gebeurd zou wel helemaal ideaal zijn. :-)
Iemand die vanaf juli bij AH werkt krijg toch ook gewoon winstuitkering?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:14 schreef Dipstaart het volgende:
Niet dat ik uit dienst ga..Maar ik kan deze twee dingen nog steeds niet met elkaar rijmen:
[..]
[..]
In het eerste gedeelte wordt gezegd dat je einde periode 12 en begin periode 13 in dienst moet zijn om winstuitkering te mogen ontvangen. Een paar alinea's later wordt gezegd dat je minstens 3 maanden in dienst moet zijn geweest om winstuitkering te ontvangen...
Je SM is een sukkel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Iemand die vanaf juli bij AH werkt krijg toch ook gewoon winstuitkering?
Volgens onze sm niet
https://icafe.e-id.nl/index.htmlquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is er een mogelijkheid om het rooster uit AH Plaza automatisch aan een iCal applicatie als Google Calendar te koppelen? (ook al is het via een omweg?)
Ik gebruik tegenwoordig alleen maar Google Calendar, mijn schoolrooster e.d. synchroniseren er ook mee, dus als bij de AH dat ook nog is gebeurd zou wel helemaal ideaal zijn. :-)
De winstuitkering is een percentage van het gemiddelde maandsalaris. Het lijkt me dat je dat over minder maanden ook krijgt, dan is het alleen dus niet zo veel...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Iemand die vanaf juli bij AH werkt krijg toch ook gewoon winstuitkering?
Volgens onze sm niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |