abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:45:53 #251
346489 crazygirl78
zo gek als een deur...
pi_102332846
Nu alle extra's meteen in je loon!

Bij Albert Heijn vind je een parttime baan die meer dan goed betaalt. Heb je een contract tot en met 12 uur per week? Dan zitten vanaf nu ADV, vakantiegeld, vakantiedagen én winstuitkering direct bij je salaris. Dus dat is hoog.

In een vulploeg, een verkoop- of een kassateam ontvang je bruto per uur:

tot en met 15 jaar ¤ 4,08
16 jaar ¤ 4,71
17 jaar ¤ 5,37
18 jaar ¤ 6,08
19 jaar ¤ 7,10
20 jaar ¤ 8,27
21 jaar ¤ 9,63
22 jaar ¤ 11,17
23 jaar en ouder ¤ 13,03

LET OP: DIT IS UURLOON ALS JE 12 UUR OF MINDER WERKT!
dag niet gelachen? dan was weer een klote dag!
Soms zit een mee, vaak zit het tegen!
Verbeter de wereld, begin bij de politiek!
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:57:42 #252
346489 crazygirl78
zo gek als een deur...
pi_102333121
Dit zijn de uurlonen boven de 12 uur contract.

Salaris

Alle bedragen in ¤

Leeftijd / functiejaar

Per periode

Per uur

13,14 en 15 jaar ¤3,07

16 jaar ¤3,54

17 jaar ¤4,04

18 jaar ¤4,57

18/1 jaar ¤4,62

19 jaar ¤5,34

20 jaar ¤6,22

21 jaar ¤7,24

22 jaar ¤8,40

23 jaar en ouder ¤9,80
pi_102334203
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:57 schreef crazygirl78 het volgende:
Dit zijn de uurlonen boven de 12 uur contract.

Salaris

Alle bedragen in ¤

Leeftijd / functiejaar

Dit zijn dan wel de minimumbedragen per leeftijdscategorie..
pi_102336886
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:39 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Dit zijn dan wel de minimumbedragen per leeftijdscategorie..
werken niet alleen functies vanaf TL en hoger met normtredes en functiejaren die invloed hebben op de uurloon?
Nosce te ipsum.
pi_102336937
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:32 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

werken niet alleen functies vanaf TL en hoger met normtredes en functiejaren die invloed hebben op de uurloon?
Nee. Cassiere B en Sr. Medewerker Verkoop ook
pi_102336970
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 18:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Nee. Cassiere B en Sr. Medewerker Verkoop ook
ja klopt
Nosce te ipsum.
pi_102337274
Iets wat ik altijd al opvallend heb gevonden is dat de functies Caissière A / Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker qua functiewaardering in functiegroep A van het CAO zitten waaronder Aankomend Verkoopmedewerker, Vulploegmedewerker en Aankomend Kassamedewerker vallen.
Je zou denken dat het in functiegroep B valt (Verkoopmedewerker, Kassamedewerker) :X maar dat is blijkbaar niet zo; waarom dit zo is is mij onduidelijk, maar zeer waarschijnlijk gewoon om loonkosten te drukken nietwaar?

Ook opmerkelijk is dat er een groot gapend gat zit tussen de functie TL (functiegroep D) en Medewerker Verkoopklaar (functiegroep A). Dat viel mij op.

[ Bericht 2% gewijzigd door AlexanderC op 24-09-2011 22:58:05 ]
Nosce te ipsum.
pi_102342353
Is er ook een topic waar je als klant goede en minder goede zaken en medewerkers kunt melden?
(of kan dat ook hier?)
  zaterdag 24 september 2011 @ 22:04:25 #259
346489 crazygirl78
zo gek als een deur...
pi_102342758
Ik heb de uurlonen gewoon van de plaza afgehaald dus als het niet klopt mag je daarvoor AH aanspreken ;-))

Ik probeer gewoon iemand antwoord te geven op een vraag, mocht je zeker weten dat het anders is zet het er dan even neer.

Als de uurloon van 23 jaar en ouder hoger is dan zeker even posten.
pi_102345239
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:52 schreef Hosselaer het volgende:
Is er ook een topic waar je als klant goede en minder goede zaken en medewerkers kunt melden?
(of kan dat ook hier?)
Dat kan. Via de website van Albert Heijn (ah.nl) kun je onder het kopje 'klantenservice' een call doen. De call ontvangt het management van de betreffende AH direct in zijn emailbox.

De website is op dit moment niet bereikbaar vanwege een storing.

Hier neerzetten kan ook, dan hebben wij een gespreksonderwerp :P

[ Bericht 14% gewijzigd door AlexanderC op 24-09-2011 23:04:14 ]
Nosce te ipsum.
pi_102345603
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:04 schreef crazygirl78 het volgende:
Ik heb de uurlonen gewoon van de plaza afgehaald dus als het niet klopt mag je daarvoor AH aanspreken ;-))

Ik probeer gewoon iemand antwoord te geven op een vraag, mocht je zeker weten dat het anders is zet het er dan even neer.

de uurlonen kloppen gewoon hoor :P
Nosce te ipsum.
pi_102350539
Hier worden zo te zien de winkelwagentjes niet zo vaak schoon gemaakt, evenals de wagentjesruimte. Dat is best storend. Ik weet dat het de klanten zelf zijn, die van alles in en om de wagentjes achterlaten, maar het is echt een rotgezicht en vaak reden om een (paar) andere wagentjes te proberen.
pi_102351281
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 22:04 schreef crazygirl78 het volgende:

Klopt idd gewoon hoor ;) Kijk maar in de CAO http://www.werkenindesupe(...)er_upload/VGLCAO.pdf (pagina 53). Wat ik alleen wilde zeggen is dat het ook nog afhangt van je aantal dienstjaren en de functiegroep waarin je valt :)
pi_102351332
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 01:30 schreef Teslynd het volgende:
Hier worden zo te zien de winkelwagentjes niet zo vaak schoon gemaakt, evenals de wagentjesruimte. Dat is best storend. Ik weet dat het de klanten zelf zijn, die van alles in en om de wagentjes achterlaten, maar het is echt een rotgezicht en vaak reden om een (paar) andere wagentjes te proberen.
In ons filiaal worden de winkelwagentjes (en mandjes) 3x per jaar gereinigd.
pi_102389620
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 02:15 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

In ons filiaal worden de winkelwagentjes (en mandjes) 3x per jaar gereinigd.
Hebben jullie van die nieuwe blauwe winkelwagens?
pi_102390569
Wij hadden altijd 3 lange rijen met winkelwagentjes, zullen er zo'n 180 ofzo zijn.

Nu nog ander halve rij over, waar die andere helft is weet niemand. :P
pi_102391593
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:19 schreef AHTLVA het volgende:

[..]

Hebben jullie van die nieuwe blauwe winkelwagens?
Jup :)
  maandag 26 september 2011 @ 15:37:11 #268
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102400098
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 10:14 schreef einschtein het volgende:
Wij hadden altijd 3 lange rijen met winkelwagentjes, zullen er zo'n 180 ofzo zijn.

Nu nog ander halve rij over, waar die andere helft is weet niemand. :P
Zo weinig karren intotaal?
Wij hebben hier 4 plekken speciaal voor karren.
Naast de deur twee lange rijen, een stukje verder weer twee lange rijen en op twee plekken op de parkplaats zo'n lange soort 'planten'kas waar drie lange rijen karren staan. En nee het is geen AH XL.
10 rijen dus.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_102406170
^^ Wow dat is veel. En niet eens XL? :o

Maar als je 3 rijen al weinig vindt...Wij hebben 1 rij winkelwagens (en dat zijn nog die ouderwetse) :')
  maandag 26 september 2011 @ 19:53:31 #270
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102410098
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 18:16 schreef Marissaatje het volgende:
^^ Wow dat is veel. En niet eens XL? :o

Maar als je 3 rijen al weinig vindt...Wij hebben 1 rij winkelwagens (en dat zijn nog die ouderwetse) :')
Nope, geen XL.

Wellicht verschilt het met de lengte van de rijen. Hoelang is die rij bij jullie dan?
pi_102422643
Wij hebben ook nog oude karren. :P Maar tja, we zullen binnenkort wel (soort van?) nieuwe krijgen, als het zo doorgaat houden we geeen winkelwagen over.

Laatst wel een gemeentewerker gesnapt. Als hij winkelwagens van ons tegenkwam, bewaarde hij ze en verkocht ze later als oud ijzer. :')
pi_102481839
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 23:40 schreef einschtein het volgende:
Wij hebben ook nog oude karren. :P Maar tja, we zullen binnenkort wel (soort van?) nieuwe krijgen, als het zo doorgaat houden we geeen winkelwagen over.

Laatst wel een gemeentewerker gesnapt. Als hij winkelwagens van ons tegenkwam, bewaarde hij ze en verkocht ze later als oud ijzer. :')
20 cent de kilo :7
pi_102484113
Dat hele fucking Plaza is één grote grap. Ik kan godverdomme al twee weken m'n loonstrookje niet inzien. Hebben ze bij AH IT'ers aangenomen die bij de overheid hebben gewerkt ofzo? Niet te filmen, al dat gefaal.
pi_102484748
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat hele fucking Plaza is één grote grap. Ik kan godverdomme al twee weken m'n loonstrookje niet inzien. Hebben ze bij AH IT'ers aangenomen die bij de overheid hebben gewerkt ofzo? Niet te filmen, al dat gefaal.
En nog steeds traag als dikke stront in een koffiefilter.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_102495153
Ik heb weer lekker iets te klagen, de regel bij ons is dat je vrijvragen minimaal 3 weken van te voren moet doen. Nou sta ik opeens al ingeplant over 4 weken net op een dag dat ik niet kan en vrij wilde vragen. Nu vraag ik netjes of hier iets geregeld kan worden, zeggen ze dat ik maar vervanging moet regelen (dat is bij onze ah helaas haast onmogelijk op een zaterdag omdat dat ronduit een kutdag is om te werken). Ik ga ze morgen maar eens duidelijk maken dat ze me maar vrij geven en dat ik anders toch niet kom (:
pi_102498426
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat is een bug die ze al kenbaar hebben gemaakt, heel veel kunnen hun loonstrook niet bekijken. Blijft belachelijk natuurlijk. :P
pi_102523432
Hallo,

Wat verdiend een 16 jarige netto per uur bij de albert heijn?
pi_102524349
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:39 schreef xmartijnxd het volgende:
Hallo,

Wat verdiend een 16 jarige netto per uur bij de albert heijn?
Kijk op de vorige pagina. :+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 29 september 2011 @ 20:07:49 #279
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_102524695
quote:
17s.gif Op donderdag 29 september 2011 20:00 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Kijk op de vorige pagina. :+
Tss, je zegt niet eens hallo tegen hem terug.
pi_102576840
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:42 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat is een bug die ze al kenbaar hebben gemaakt, heel veel kunnen hun loonstrook niet bekijken. Blijft belachelijk natuurlijk. :P
Doet het nog steeds niet hier, net wanneer ik heb overgewerkt en verwacht dat ik te weinig uren heb gekregen.
pi_102580232
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 09:56 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Doet het nog steeds niet hier, net wanneer ik heb overgewerkt en verwacht dat ik te weinig uren heb gekregen.
cache leegmaken. Het zou het weer moeten doen.
Nosce te ipsum.
pi_102617387
Kunnen jullie überhaupt inloggen op AHPlaza? Als ik inlog krijg ik een Software Error..
pi_102617559
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:40 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen jullie überhaupt inloggen op AHPlaza? Als ik inlog krijg ik een Software Error..
ik wel

misschien met je even je cache leegmaken. Bij mij werkt dat wonderen :P
Nosce te ipsum.
pi_102617955
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 17:45 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

ik wel

misschien met je even je cache leegmaken. Bij mij werkt dat wonderen :P
Ik krijg nog steeds die software error.. raar zeg..
pi_102621678
Ik krijg ook die software error, is al een tijdje zo. Vind het sowieso superslecht in elkaar zitten dat Plaza. Het is best handig om je rooster enzo te bekijken en je loonstrookjes maar het werkt zo ontzettend traag.
pi_102625219
Ruim 800 miljoen winst hebben en dan niet eens een fatsoenlijk systeem op kunnen zetten: bravo, alleen Ahold lukt dat...
pi_102625636
nog 3 werkdagen en dan ben ik weg bij AH.
Nosce te ipsum.
pi_102631156
Ik heb gelukkig voor toepassingen nog altijd de ouderwetse manier. Want het is echt erg als je als ASM even al je systemen wil controleren. Werkt allemaal veel en veel te traag. Zouden ze toch beter moeten kunnen dacht ik.
Misschien wat minder ICT out-sourcen.....
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_102659848
Hi,

Ik werk op dit moment bij PostNL maar dat bevalt helemaal niet, klote werk voor ¤3,95 per uur. Ik zit in een tussenjaar, heb net mijn HAVO-diploma behaald en ben dus gaan werken. Is er enige kans dat ze een baan voor mij hebben bij de AH in de buurt, als 18-jarige? En voor welke functie raden jullie mij aan om te solliciteren?

Thanks!
pi_102659936
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 19:50 schreef WitteHamster het volgende:
Ik krijg ook die software error, is al een tijdje zo. Vind het sowieso superslecht in elkaar zitten dat Plaza. Het is best handig om je rooster enzo te bekijken en je loonstrookjes maar het werkt zo ontzettend traag.
ik krijg sinds vandaag ook een software error

cache leegmaken helpt inderdaad niet
Nosce te ipsum.
pi_102660952
De verantwoordelijke van de IT afdeling van het hoofdkantoor zou voor dat schijt Plaza echt ontslagen moeten worden.
pi_102661745
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef EdNoolk het volgende:
Hi,

Ik werk op dit moment bij PostNL maar dat bevalt helemaal niet, klote werk voor ¤3,95 per uur. Ik zit in een tussenjaar, heb net mijn HAVO-diploma behaald en ben dus gaan werken. Is er enige kans dat ze een baan voor mij hebben bij de AH in de buurt, als 18-jarige? En voor welke functie raden jullie mij aan om te solliciteren?

Thanks!
Misschien als je bepaalde leidinggevende capaciteiten hebt en je die in een sollicitatiegesprek kunt uiten, dan zou je misschien teamleider kunnen worden. Maar acht de kans niet te groot want zelfs dan ben je vrij jong. Ik zou zeggen: probeer het gewoon even.
pi_102664866
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef EdNoolk het volgende:
Hi,

Thanks!
Solliciteer zo algemeen mogelijk. Met je leeftijd heb je de grootste kans om op de deli/kaas/broodafdeling terecht te komen, maar als je veel kan werken onder schooltijden is kassa ook mogelijk.
pi_102718850
Niet dat ik uit dienst ga.. :) Maar ik kan deze twee dingen nog steeds niet met elkaar rijmen:

quote:
Voorlopige winstuitkering

Als je op de laatste dag van de 12e periode én op de eerste dag van de 13e periode in dienst bent, ontvang je een voorlopige winstuitkering. De voorlopige winstuitkering bedraagt 42,5% van het periodesalaris.

Deze ontvang je bij de salarisbetaling van periode 12.

Je ontvangt deze uitkering ook indien je in de loop van het jaar met VUT of pensioen gaat of als je met onbetaald verlof bent.
quote:
Uit dienst

Als je tenminste 3 maanden in dienst bent geweest, ontvang je ook winstuitkering. Deze bedraagt 42,5% van het periodesalaris, en wordt berekend over de tijd die je hebt gewerkt.
In het eerste gedeelte wordt gezegd dat je einde periode 12 en begin periode 13 in dienst moet zijn om winstuitkering te mogen ontvangen. Een paar alinea's later wordt gezegd dat je minstens 3 maanden in dienst moet zijn geweest om winstuitkering te ontvangen...
pi_102742573
Is er een mogelijkheid om het rooster uit AH Plaza automatisch aan een iCal applicatie als Google Calendar te koppelen? (ook al is het via een omweg?)

Ik gebruik tegenwoordig alleen maar Google Calendar, mijn schoolrooster e.d. synchroniseren er ook mee, dus als bij de AH dat ook nog is gebeurd zou wel helemaal ideaal zijn. :-)
pi_102744172
quote:
5s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is er een mogelijkheid om het rooster uit AH Plaza automatisch aan een iCal applicatie als Google Calendar te koppelen? (ook al is het via een omweg?)

Ik gebruik tegenwoordig alleen maar Google Calendar, mijn schoolrooster e.d. synchroniseren er ook mee, dus als bij de AH dat ook nog is gebeurd zou wel helemaal ideaal zijn. :-)
Voor zover dat ik weet is dat niet mogelijk. Ik zou zeggen: doe je voorstel aan het hoofdkantoor ^O^
Nosce te ipsum.
pi_102747973
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:14 schreef Dipstaart het volgende:
Niet dat ik uit dienst ga.. :) Maar ik kan deze twee dingen nog steeds niet met elkaar rijmen:

[..]

[..]

In het eerste gedeelte wordt gezegd dat je einde periode 12 en begin periode 13 in dienst moet zijn om winstuitkering te mogen ontvangen. Een paar alinea's later wordt gezegd dat je minstens 3 maanden in dienst moet zijn geweest om winstuitkering te ontvangen...
Iemand die vanaf juli bij AH werkt krijg toch ook gewoon winstuitkering?
Volgens onze sm niet :')
pi_102766009
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Je SM is een sukkel.
Ja en dus?
pi_102769892
quote:
5s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:31 schreef Twisted_Logic het volgende:

https://icafe.e-id.nl/index.html

Voeg hem daar ff aan toe. Wil jij dat niet doen, zeg het dan ff. Dan doe ik het.
pi_102783367
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 20:43 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

De winstuitkering is een percentage van het gemiddelde maandsalaris. Het lijkt me dat je dat over minder maanden ook krijgt, dan is het alleen dus niet zo veel...

Bij een all-inner is het deels een direct percentage van het maandsalaris en dan nog een toevoeging in februari, wat dan weer een percentage over het gemiddelde maandsalaris is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')