Adblocker uitzetten?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:12 schreef crazygirl78 het volgende:
Graag gedaan hoor ik dacht als ik antwoord geef moet ik het ook goed doen!
Mocht iemand die zegels krijgen en er niks mee hebben of willen dan wil ik ze wel graag hebben ;-)
uhmm mijn smilies doen het niet meer. kan het niet open klikken....
Dit stelt me echt gerustquote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef crazygirl78 het volgende:
De loonperiode van 4 weken is op 10 september gesloten de rest wat erna komt is bij de volgende betaling.
De adblocker ken ik niet vinden ;-) komt goed laat manlief er wel na kijken.
Of je leest gewoon even de OPquote:Op woensdag 21 september 2011 19:22 schreef xmartijnxd het volgende:
[..]
Dit stelt me echt gerust, en dan vanaf 10 september is het dan elke maand de 10e of heb jij een lijstje van de data? aangezien ik altijd wel 30-40 euro te kort uitbetaald word.
Je moet wel een pantalon aan he? Heb je die nietquote:Op donderdag 22 september 2011 15:22 schreef Teletext het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag, maar ik vraag me af wat ik aan moet. Ik heb kleding mee maar wat moet ik precies aan? Alleen die blauwe blouse met naambordje? Of ook dat donkerblauwe schort? (ik ben vakkenvuller)
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:23 schreef j95 het volgende:
[..]
Je moet wel een pantalon aan he? Heb je die niet
Blouse + naamplaatjequote:Op donderdag 22 september 2011 15:26 schreef Teletext het volgende:
Heeft er nog iemand een echt antwoord? :p
"Ik heb vandaag mijn eerste werkdag, maar ik vraag me af wat ik aan moet. Ik heb kleding mee maar wat moet ik precies aan? Alleen die blauwe blouse met naambordje? Of ook dat donkerblauwe schort? (ik ben vakkenvuller) "
Moet ik nu wel of niet alleen mijn blouse aan...
Same.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:27 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Blouse + naamplaatje
(Schorten worden bij ons alleen op deli/kaas/brood/groente gedragen)
Dat je plaatje het niet doet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:19 schreef Kadooosh het volgende:
Vandaag bij mijn AH:
[ afbeelding ]
Wat valt op?
Heb je al een nieuwe AH en ben je daar al 'aangenomen'?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:25 schreef .ZilveR. het volgende:
Hoe zit die procedure voor een overplaatsing nou precies. Als je het zelf wil bedoel ik dan
Bij mij heeft het bijna 2 maanden geduurdquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:25 schreef BGTes het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe AH en ben je daar al 'aangenomen'?
Dan is het namelijk heel simpel. Je contract loopt gewoon door, je diensttijd loopt gewoon door, en zelfs je loon loopt gewoon door als je 2 weken bij de ene, en dan de volgende 2 weken bij de nieuwe werktGing bij mij thans erg soepel.
21-09-2011 16:40quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die z'n salarisstrookje niet kan zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |