Hasselbeck wordt daar starter en en Locker mag een jaar leren hoe je korte passes moet gooien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:02 schreef rgras het volgende:
Tja, de Titans kunnen bijna niets anders dan betalen als ze van plan zijn om Locker te starten.
De Skins willen echt af van hun dure veteranen. Al krijgen ze er maar 5th en 6th round picks voor....weg = weg.quote:The Washington Redskins have traded Albert Haynesworth to the New England Patriots, Adam Schefter of ESPN reports. The compensation for the former NFL Defensive Player of the Year is a fifth-round pick in 2013.
Heb het soms op maandagen aanstaan, maar er iets teveel reclameonderbrekingen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:21 schreef popolon het volgende:
Zijn er mensen die eigenlijk naar de ESPN Radio stream (Mike & Mike) luisteren? Wel lekker veel NFL geouwehoer.
Mike & Mike is het enigste waar ik naar luister op de nationale ESPN. Daarna schakel ik snel over naar ESPN Milwaukee. All Packers, all day long!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:21 schreef popolon het volgende:
Zijn er mensen die eigenlijk naar de ESPN Radio stream (Mike & Mike) luisteren? Wel lekker veel NFL geouwehoer.
Er zijn natuurlijk nogal wat goede free agents op de markt. Ik had verwacht dat ze achter Asomugha zouden gaan maar het lijkt erop dat het een strijd tussen de Texans en Jets zal worden. Jonathan Joseph is natuurlijk nog op de markt dus ik verwacht dat ze daar achteraan gaan. Jonger en goedkoper.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:06 schreef popolon het volgende:
Da's teveel kaas voor mij.
NFC North is denk ik dit jaar één van de zwaarste, zo niet de zwaarste, division.
En waar blijven de Bucs? Vorig jaar 10-6, geld (cap space) zat nog en ze blijven stil.
Tja, het lukt BB tot nu toe zeer goed. Wat betreft de depth chart, hij komt gewoon achter Wilfork te staan. Daarnaast denk ik dat NE niet speciaal voor hem over gaat op een 4-3 defense.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:10 schreef Guard het volgende:
Dat is ook een beetje een broken record, "BB is de perfecte man om <insert naam van een diva here> in het gareel te houden"
Sommige spelers willen/kunnen niet in het gareel lopen, en Fat Albert is er een van. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat meneer weer praatjes krijgt of rare dingen gaat doen.
Ik mag hopen dat ie op de depthchart gewoon achter Wilfork komt te staan.
quote:No surprise here. Kolb goes to Ariz for DRC and a No. 2
Het is misschien wel veel, maar nog een jaar met John Skelton of Max Hall under center overleef ik niet.quote:Deal is done. Kolb will sign a five-year extension for over $63 million with over $20 mill (guaranteed)
quote:QB Kevin Kolb will be acquired by the Arizona Cardinals for CB Dominique Rodgers Cromartie and a 2nd round pick according to Jim Trotter at Sports Illustrated. The deal will not be completed until Friday afternoon according to various reports. *Trotter has tweeted he is not confirming the deal is done Cardinal fans are rejoicing at the fact that someone not named Anderson, Skelton, or Hall will be the starting quarterback in Arizona this year. In addition to providing stability at the QB position in Arizona, the trade may assist in the resigning of WR Larry Fitzgerald before he becomes a free agent in 2012.
Verwacht niet teveel van de Bucs. Ze zijn druk doende om de free agents binnen te houden. Davin Joseph en Jeremy Trueblood zijn belangrijk voor de O-line. Protectie voor Freeman is belangrijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:06 schreef popolon het volgende:
Da's teveel kaas voor mij.
NFC North is denk ik dit jaar één van de zwaarste, zo niet de zwaarste, division.
En waar blijven de Bucs? Vorig jaar 10-6, geld (cap space) zat nog en ze blijven stil.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Guard het volgende:
Ohw BB is echt de ideale persoon om Johnson in het gareel te houden....
Ik kan het me niet voorstellen. Ik weet ook niet of ik er blij mee ben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef BusterPosey het volgende:
Ochocinco wellicht naar de Patriots. Hij schijnt een bericht naar iemand te hebben verstuurd waarin hij notie maakt over het gegeven dat hij volgend jaar van de clam chowder (mosselsoep) gaat genieten, een lekkernij waar de Boston-regio bekend om staat.
Wen er maar aan, het is waar, 3 year deal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Ik weet ook niet of ik er blij mee ben.
Player to be named later en een undisclosed draft pick. Goede move door de Panthers. Het is lang geleden dat de Panthers een goede receiving TE hebben gehad. En een TE is a QB;s best friend, vooral voor een rookie. Olsen past gewoon niet in de offense van Mike Martz. Ik ben blij dat hij weg is. De Packers' D had altijd problemen met Olsen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:45 schreef Guard het volgende:
Olsen naar de Panthers, niet duidelijk wat de bears ervoor terugkrijgen.
Bij mij staat er gewoon 250 USD. Zal wel komen omdat ik geen auto-renewal doe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:42 schreef rgras het volgende:
Uiteraard is hij niet meer van het zelfde niveau van vroeger, maar hij is nog steeds in staat om de aandacht van de D op zich te vestigen. Dit zal hun short passing game zeker ten goede komen.
Overigens is de website van NFL Gamepass weer online. Oude abonnees betalen $240,- en voor nieuwe abonnees is er tijdelijk een speciale aanbieding van $250 / ¤175.
Dan kijk ik vanavond wel even waar ik dat kan vinden. Ik moet sowieso een nieuw CC-nummer invullen omdat ik een nieuwe heb (dankuwel Sonyquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:23 schreef rgras het volgende:
Als je vorig seizoen NFL Gamepass had kan je je t/m 2 augustus nog aanmelden voor auto-renewal.
Dit deden de Bucs dus:quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:06 schreef popolon het volgende:
.En waar blijven de Bucs? Vorig jaar 10-6, geld (cap space) zat nog en ze blijven stil.
Tja, je moet wat doen om aan die capfloor te raken......quote:New Bucs P Michael Koenen's six-year deal is worth $19.5 million, including $6.5 million guaranteed.We don't normally do separate posts for contracts, but this is like spending a ninth-round fantasy pick on your kicker. It just doesn't make a lot of sense.
Ik denk er over na. Misschien één week met illegale streams proberen. Als dat werkt doen we dat. Ik blijf een Nederlanderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef rgras het volgende:
Regular season + Playoffs komt uit op ¤210,-. Als je ook nog Game Pass in de off-season wil hebben kom je uit op zo'n ¤250,-. Valt mee.
Gisteren bijgetekendquote:
Kan me niet voorstellen dat Samuel hier blij mee is. Hij staat nu 3de op de depth chart. Zijn agent heeft al aangegeven dat het onzin zou zijn als hij als nickel corner zou worden gebruikt. Hij is te klein om safety te spelen. Lijkt me dat Samuel getrade zal worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:22 schreef DrSmoke het volgende:
Wow, Asomugha naar de Eagles. Die hebben nu dus Nnamdi, DRC en Samuel. Best sick.
Sanchez iets meer hot dogs eten dan want dat wordt gooien met Holmes en Plax.quote:
Vick is super entertainment maar de kans dat ie tot aan de superbowl heel blijft en geen INT bug krijgt is vrij klein..quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:29 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Eagles. Met een pure passer zoals Manning, Rivers, Brees of Rodgers zou ik ze meteen opschrijven voor de Superbowl. Met Vick kan ik dit niet.
Nee nog niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:24 schreef BusterPosey het volgende:
Is inmiddels duidelijk of DeSean Jackson een verbeterd contract krijgt?
Eagles games worden erg leuk. En ze spelen ook nog tegen de AFC East. Mooie wedstrijden. Ik verwacht ook wel dat ze de NFC East pakken, maar in de playoffs zijn er teams die te goed zijn om zich te laten foppen door de trucs van Vick. Uiteindelijk is het een scharrelaar. Niet in een playbook te vangen. Leuk voor de higlights.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Vick is super entertainment maar de kans dat ie tot aan de superbowl heel blijft en geen INT bug krijgt is vrij klein..
Maar ik ga denk ik wel veel Eagles games meepakken. Vick en DeSean Jackson zijn top entertainment.
Dat wordt bidden dat Vick heel blijft tijdens de play-offs, anders mag play-off beest Vince Young de meubelen reddenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:09 schreef popolon het volgende:
The Eagles gaan echt all-in, Ronnie Brown nu ook in Philly.
Ik heb ook zo mijn twijfels. In het ideale scenario kunnen ze Vick na 11/12 speelronden wat rust gunnen en sparen voor de play-offs, zodat Vince Young de laatste reguliere wedstrijden kan spelen. Maar eigenlijk zie ik ze dat ideale scenario niet met twee vingers in de neus bewerkstelligen.quote:
De namen die je noemt zijn op Bright en Colombo verder niet zo heel indrukwekkend. Williams en Barber zijn bruikbare spelers, maar ook wel te vervangen. Romo is terug van blessure, Bryant is een jaar verder en Felix Jones/Tashard Choice zijn een goede tandem op running back. En ze hebben Tyron Smith gedraft. Die kan vanaf dag 1 starten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:03 schreef kidkash19 het volgende:
Dallas? Met het verlies van Roy Williams, Troy Bergeron, Marion Barber, Robert Brewster, Marc Colombo, Travis Bright and Kelvin Smith. Stephen Bowen en geen toevoegingen zie ik het niet gebeuren.
Romo zal nog verschrikkelijk roestig zijn (en is geen SB-QB), nee die zie ik geen playoffs halen.
Giants haalden vorig jaar de playoffs niet en hebben niks toegevoegd en verliezen Osi straks
Nieuwe defensive coordinator is ook niet positief met deze korte voorbereidingsperiode. Ik denk dat we veel dezelfde teams in de play-offs zullen zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:03 schreef kidkash19 het volgende:
Dallas? Met het verlies van Roy Williams, Troy Bergeron, Marion Barber, Robert Brewster, Marc Colombo, Travis Bright and Kelvin Smith. Stephen Bowen en geen toevoegingen zie ik het niet gebeuren.
Romo zal nog verschrikkelijk roestig zijn (en is geen SB-QB), nee die zie ik geen playoffs halen.
Giants haalden vorig jaar de playoffs niet en hebben niks toegevoegd en verliezen Osi straks
Slecht nieuws voor de Raiders, die ongetwijfeld een zwaar seizoen gaan krijgen. Offense-wise komt er denk ik te veel druk op McFadden te liggen, die daardoor waarschijnlijk veel spotlight defense tegemoet zal mogen zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:
TE Zach Miller heeft gisteren bij Seattle getekend (5 jaar, 34 miljoen, 17 miljoen guaranteed).
Wel makkelijk dat infinite money van Paul Allen. Ik hoop wel dat ze Carlson weer eens goed gaan inzetten, maar die zal nu wel exit gaan of ze moeten heel veel 2-TE sets gebruiken.
Zoiets heb ik ook gelezen. Ik denk dat we dit jaar sowieso de Chargers wel weer zien in de playoffs en dat Seattle en Chicago er niet bij zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef Guard het volgende:
Las vandaag een tweet van NFL dat er de afgelopen 15 jaar ieder jaar minstens 5 teams de playoffs haalden die het jaar ervoor niet bij waren.
Fairley en Suh maken gehakt van Cutler. Dat wordt knallen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Waarom Chicago niet? Is het heel stom als ik geloof in CutlerDie man gooit bommen! Harde defense, hopelijk wat beter werk van de O-line en ik zie de Bears best op herhaling gaan naar de play offs.
Het is al gezegd maar die O-line is gewoon te zwak.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Waarom Chicago niet? Is het heel stom als ik geloof in CutlerDie man gooit bommen! Harde defense, hopelijk wat beter werk van de O-line en ik zie de Bears best op herhaling gaan naar de play offs.
Ze deden schijnbaar al ongeveer 50-50. Tenminste dat zeggen veel tv-analisten, was mij nooit echt opgevallen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:20 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wat maken jullie trouwens van het verhaal dat de Pats naar een 4-3 zouden gaan met Haynesworth? Schijnbaar zien de trainingen er wel zo uit. Ben benieuwd
Tja, wat is stom? Ik vind Cutler een goede QB maar als ik achtersta in de 4th quarter met nog maar 2 minuten te spelen dan is Jay Cutler niet de QB die ik zou willen hebben om m'n team te leiden. De OL is nog steeds zwak, zwakker zelfs dan vorig jaar. Een ervaren center vervang je niet zomaar. Carimi is een rookie dus je moet maar zien hoe hij het doet. Ik denk wel dat Roy Williams de offense zal helpen. Meer dan Barber. Ik zie Barber op dat langzame veld in Chicago geen potten breken. Williams kent de Mike Martz offense dus die zal geen aanpassingsproblemen hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Teams met een hele goede running game en teams met goede TE's gaan de Eagles nog problemen opleveren. De LB's zijn namelijk nog steeds dé zwakke plek van hun defense. Hun CB's kunnen namelijk niet elke receiver dekken. Ik moet wel lachen als ik lees dat de Eagles nu de beste secondary in de NFL hebben. Volgens mij horen ook je safties tot een secondary en zo geweldig zijn de safties in Phillie niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:05 schreef DaMayan het volgende:
Ik ga trouwens wel lachen als de Eagles er opeens compleet niets bakken
Geef Rice, BMW, Miller en Carlson een decent QB en ze maken gehakt van de Eaglesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Teams met een hele goede running game en teams met goede TE's gaan de Eagles nog problemen opleveren. De LB's zijn namelijk nog steeds dé zwakke plek van hun defense. Hun CB's kunnen namelijk niet elke receiver dekken. Ik moet wel lachen als ik lees dat de Eagles nu de beste secondary in de NFL hebben. Volgens mij horen ook je safties tot een secondary en zo geweldig zijn de safties in Phillie niet.
Uiteindelijk zal het spel van Vick bepalen hoe ver de Eagles komen. Ik denk dat defenses beter voorbereid zijn op Vick dan vorig jaar. Je zag laat in het seizoen dat teams beter voorbereird waren en véél meer blitzten. Vick heeft daar nog steeds veel moeite mee.
Denk wel dat ze de Play-offs halen, maar SB is misschien een brug te ver. Ik vind het ook veels te vroeg om nu al over de SuperBowl te praten. Het is al lastig genoeg om divisie-winnaars aan te wijzenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:21 schreef kidkash19 het volgende:
Ik bedoel maar, iedereen zet de Eagles al in de SB maar ik moet het nog zien, ze hebben 3 goede DBs, jippiekajee....nu de rest nog
Preseason is nog niet eens begonnen. Daar kan ook nog van alles gebeuren (blessures).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Denk wel dat ze de Play-offs halen, maar SB is misschien een brug te ver. Ik vind het ook veels te vroeg om nu al over de SuperBowl te praten. Het is al lastig genoeg om divisie-winnaars aan te wijzen
Ik denk dat de Bucs zeker weer kunnen verrassen. Als ik kijk naar hoe hun team opgebouwd is dan herken ik daar veel in hoe Thompson het huidige Packers team heeft opgebouwd: goed draften, goed scouten bij de undrafted free agents, niet blind geld smijten aan dure FA's en vooral niet veel geld uitgeven aan oudere spelers. De Bucs en Pack zijn twee van de jongste teams in de NFL.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:44 schreef kidkash19 het volgende:
Misschien ook omdat ik fan ben maar ik denk dat de Bucs kunnen verrassen.
- Freeman is een hele goede QB en kan de stap maken naar elite status in een jaar of 2
- RB positie is goed gevuld met Blount/Graham, talent Lumpkin en mede Rookie vanuit USC Bradford
- WR zitten ook erg solide in elkaar, Mike Williams is een beest en Benn is zowaar nog beter in potentie, Stroughter is een solide 3e WR en daarachter zit nog een beetje talent
- Kellen Winslow is voor het eerst in jaren gezond aan het begin vh seizoen en zal vast gaan profiteren van de goede running game en de WR aan de buitenkant + de toevoeging van Luke Stocker geeft TB meer formatie mogelijkheden
Op Defense is het wat lastiger te zeggen
- Dline zal een stuk sterker zijn dan vorig jaar met Bowers (die heel goed eruitziet op camp) en Clayborn op de buitenkanten en een McCoy in het midden die zijn 2e jaar in gaat.
- Linebackers zijn denk ik de zwakke schakel, Ruud zal opzich niet zo gemist worden met Foster en McKenzie, OLB zullen Black, Watson en/of Hayes zijn
- DB zit qua diepte opzich wel goed met Talib, Barber en erachter Biggers en Lewis en Safeties Grimm en Jones met erachter Lynch en Black (en misschien Tanard Jackson)
Ach ze hebben eigenlijk punter voor een kicker geruild met Atlanta. ATL heeft de oude van Bucs. Ze weten van elkaar hoe goed die waren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:04 schreef SteveBudin het volgende:
Die punter van de Bucs schijnt ook heel goed te zijn anders zou hij nooit zoveel geld krijgen.
@Terreros; Ik was op zoek naar value voor wat investeringen.
Euro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:22 schreef Terreros85 het volgende:
NFL game pass is op dit moment 174 dollar. Dat is 'slechts' 121 euro. Ik overweeg het. Geen gezeik meer met streams.
Je hebt een DVI-> HDMI-verloopstekker nodig* en dan nog een stekkertje voor je geluid anders moet je het met je laptopspeakers doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:51 schreef Rahl het volgende:
Kan elke willekeurige laptop met een kabeltje aan de tv gehangen worden?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:36 schreef DjMark het volgende:
nee 174 euro, hij rekent het nu standaard om voor je...
quote:If news of Miami Dolphins fans’ chants for Kyle Orton(notes) and the media running wild with rumors about Brett Favre(notes) didn’t make it clear that these are desperate times in Miami, here’s one tidbit that should seal the issue.
Begint de ellende nu al?quote:Lions' Leshoure out for the season with a torn Achilles.
Schijnt dat de spelers zelf gezegd hebben dat ze Orton als QB willen. Dat hij ze een betere kans geeft om te winnen dan Tebow. Orton heeft tot nu toe ook een veel betere indruk gemaakt dan Tebow tijdens de practices. Fox heeft ook een voorkeur voor ervaren spelers. Ik denk dat Tebow het nog héél moeilijk gaat krijgen in Denver,quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef Maravilla het volgende:
He bah, voorlopig is Orton de starting qb op het depth chart van Denver. Tebow.
Ja het zat er aan te komen na de berichten afgelopen week. Had alleen hoop dat Orton gelijk bij opening van trades na de lockout naar Miami zou gaan, dan was waarschijnlijk Tebow starter geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Schijnt dat de spelers zelf gezegd hebben dat ze Orton als QB willen. Dat hij ze een betere kans geeft om te winnen dan Tebow. Orton heeft tot nu toe ook een veel betere indruk gemaakt dan Tebow tijdens de practices. Fox heeft ook een voorkeur voor ervaren spelers. Ik denk dat Tebow het nog héél moeilijk gaat krijgen in Denver,
Oh, ik dacht morgen pas. Weet je toevallig zo of en hoe laat er iets van op ESPN te zien is?quote:
1. Je kan als je de regular season pass neemt tot 6 januari alle wedstrijden bekijken van 2009, 2010 en 2011. Als je ook nog de playoffs wil ben je ¤35,- extra kwijt en kan je tot ongeveer begin februari alle wedstrijden t/m 2009 terugkijken. Daarnaast heb je ook nog een off-season pass (¤40,- / ¤50,- ofzo waarin je tot het begin van het nieuwe seizoen toegang hebt toch de archives en NFL Network.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef appelvla het volgende:
Ik ben ook aan het overwegen om een NFL Gamepass aan te schaffen (alleen voor de pats), hoef ik tenminste niet meer te klote met die streams. Maar ik had er enkele vragen over die jullie vast wel kunnen beantwoorden:
1. Is het mogelijk om een wedstrijd volledig terug te kijken? Bijvoorbeeld als de wedstrijd op zondag is, op woensdag bekijken.
2. Is het alleen maar mogelijk om met een creditcard te betalen?
Creditcard moet ik anders speciaal daarvoor aanvragen haha, maar dat is het zeker waard!
Vanavond eerste pre-season game vs jags, ben erg benieuwd naar alle rookies
Je kunt elk moment terug kijken zelfs wedstrijden uit 2009 en 2010. CC weet ik niet meestal kun je ook wel met Paypal betalenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:48 schreef appelvla het volgende:
Ik ben ook aan het overwegen om een NFL Gamepass aan te schaffen (alleen voor de pats), hoef ik tenminste niet meer te klote met die streams. Maar ik had er enkele vragen over die jullie vast wel kunnen beantwoorden:
1. Is het mogelijk om een wedstrijd volledig terug te kijken? Bijvoorbeeld als de wedstrijd op zondag is, op woensdag bekijken.
2. Is het alleen maar mogelijk om met een creditcard te betalen?
Creditcard moet ik anders speciaal daarvoor aanvragen haha, maar dat is het zeker waard!
Vanavond eerste pre-season game vs jags, ben erg benieuwd naar alle rookies
Ze praten elkaar allemaal na en het is makkelijk om Tebow te bashen omdat hij geen standaard NFL-ready QB is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:17 schreef kidkash19 het volgende:
Commentaar bij de Denver game sloeg nergens op, Tebow kan serieus gewoon niks goeds doen terwijl hij gewoon degelijk heeft gespeeld.
Completed pass? Behind the Receiver!
Rent de bal voor 12 yards? Hij had 16 kunnen halen!
Haalt een 1st down? Houdt de bal te lang vast
Dallas speler geblesseerd? Tebow zn schuld omdat hij de play levend houdt!
Als Vick scrambled en een play maakt is het schitterend, als Tebow hetzelfde doet is het " Non-Prototypical" en ziet hij het veld niet goed genoeg
Commentaar was van de vaste Dallas commentatoren, dus enige vorm van objectiviteit was ver te zoeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:24 schreef popolon het volgende:
Ik heb die game niet gezien maar ik hoor en lees eigenlijk alleen maar positieve Tebow verhalen hoor. Ja het is geen in the pocket QB maar kan wel degelijk plays maken.
Tja, het is maar van welke kant je het bekijkt. McDaniels zag het enorm in hem zitten, Fox duidelijk minder. John Elway zegt de ene keer dat hij het wel in hem ziet zitten en de andere keer laat hij doorschemeren enorm gecharmeerd te zijn van Luck. Ik vind het wel opvallend dat iemand als Brandon Lloyd aangeeft liever met Orton te willen spelen op dit moment dan Tebow.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:24 schreef popolon het volgende:
Ik heb die game niet gezien maar ik hoor en lees eigenlijk alleen maar positieve Tebow verhalen hoor. Ja het is geen in the pocket QB maar kan wel degelijk plays maken.
Wat de sitiuatie nog problematischer maakt is dat een groot aantal Broncos spelers (en met name de veteranen) aangegeven hebben dat ze op dit moment Orton als QB willen. Dat hij ze de beste kans op winnen geeft. Dan maak je het management wel heel moeilijk. Je moet namelijk ook de rust in de locker room bewaren. Je kunt wel zeggen "we starten Tebow want hij is the Face of the Franchise" maar als Orton dagelijks op de practices beter is dan Tebow dan maak je je als trainingsstaf natuurlijk ook ongeloofwaardig. Die starting plek moet je verdienen en niet zomaar krijgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:41 schreef kidkash19 het volgende:
Sowieso is de QB situatie bij Denver een zooitje. Je hebt Orton, die ze in het begin willen traden en dat lukt bijna maar toch niet. Orton is gewoon een degelijke QB met geen bijzondere skills en een probleem in de red zone.
Dan heb je Tebow, de publiekslieveling en je 1st round draft pick. Zou eigenlijk de starter worden maar toch maar niet na de trade die niet doorging, is een ruwe diamant en niemand is zeker of het wel een NFL QB word. Maakt wel plays en weet hoe hij moet winnen. Doet verder niks fout en is de man die het meest onder een vergrootglas ligt van ALLE NFL spelers
Daaronder heb je Quinn, die voor mij meer is dan een 3rd stringer maar ook niet echt een starter is. Ideale situatie had geweest dat Tebow je starter was, een veteraan je #2 en Quinn je #3 klaarstomend voor de toekomst (over een jaar of 2) dat dat je #1 en 2 zijn
Preseason Popo, niet overmoedig wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:13 schreef popolon het volgende:
Deeeeeeetroit. Stafford laat zich heel even zien: 6/7, 2 TD's.
Maar goed, de Bengals zijn dan ook wel het slechtste team in de NFL dit jaar.
Kan wel zijn maar er is geen enkel team dat dat ook naar buiten gaat uitstralen. Je kunt als team aan het begin van het seizoen niet zeggen "het word toch niks dus we geven al die jonkies een kans". Dat is geen topsportklimaat. Dan blijven de fans weg en zit je met een groep veteranen die snel exit willen. Elke team begint het seizoen op nul. Niemand had verwacht dat Kansas en Oakland het zo goed zouden doen vorig jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:13 schreef Terreros85 het volgende:
Ik snap die hele ophef in Denver ook niet zo. Ze gaan dit seizoen de superbowl niet winnen. Ze gaan ook de AFC West niet winnen. Als ze eerlijk naar zichzelf kijken, weten ze dat ook wel. Kyle Orton is een prima qb, maar je wint er geen prijzen mee. Tebow is de man voor de toekomst. Waarom dan niet alles op Tebow zetten. Hij traint hard en zal je nooit in de steek laten. Geef hem een kans en trade Orton. Probeer een 2nd rounder voor hem te krijgen. Die zijn altijd welkom.
0-16 eindigen en dan Luck draften zodat die daar kan wegrotten. Geweldige owner met visie daarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:18 schreef Terreros85 het volgende:
Wat zijn ze eigenlijk van plan in Cincinnati. Dalton starten vanaf week 1? Dan wordt het een heel lang seizoen in Cincy
Natuurlijk, je moet er elk jaar voor gaan. Maar de term rebuilden zal niemand in Denver vreemd in de oren klinken. En wat kun je dan gebruiken? Draftpicks. Orton heeft een prima seizoen gedraaid vorig jaar en teams willen zo'n speler. Dus waarom niet traden en een free agent qb binnen brengen in de trant van Jeff Garcia/Kerry Collins. Zulke spelers kennen hun plaats.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:46 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar er is geen enkel team dat dat ook naar buiten gaat uitstralen. Je kunt als team aan het begin van het seizoen niet zeggen "het word toch niks dus we geven al die jonkies een kans". Dat is geen topsportklimaat. Dan blijven de fans weg en zit je met een groep veteranen die snel exit willen. Elke team begint het seizoen op nul. Niemand had verwacht dat Kansas en Oakland het zo goed zouden doen vorig jaar.
Tijdens het seizoen kun je je doelstelling aanpassen en zeggen "we doen dit jaar niet mee dus we geven andere jongens een kans". Maar niet meteen aan het begin van het seizoen. Dan kun je net zo goed je reserves opstellen, 0-16 gaan en voor de #1 pick gaan.
Daarom is het ook niet vreemd dat Orton het seizoen begint. Ik verwacht niet dat hij het seizoen afmaakt. Maar op dit moment denken zowel de coach als zijn medespelers dat hij degene is die de QB moet zijn. Tebow zit pas in zijn tweede jaar en moet nu alweer een nieuw offense leren. Combineer je dat met de korte tijd die ze hebben om zich voor te bereiden op het seizoen en dan is het niet vreemd dat de Broncos liever een veteraan willen. Daarom gaan de Vikes voor McNabb en niet Ponder. Voor jonge QB's is deze lockout het ergste wat kon gebeuren voor hun ontwikkeling. Dit jaar hoef je van hen weinig te verwachten.
Rotterdam Trojansquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:59 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
@kidkash: Waar speel jij ook alweer? Tweede divisie? Dan zie ik je misschien vanaf februari
Heet Tampa dit niet precies 2 jaar geleden ingezet? Alle veteranen weggedaan en gaan bouwen vanuit de draft? Kijk eens wat ze dat tot nu toe oplevert. Vergeten we ook de Packers trouwens niet? Patriots?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:46 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar er is geen enkel team dat dat ook naar buiten gaat uitstralen. Je kunt als team aan het begin van het seizoen niet zeggen "het word toch niks dus we geven al die jonkies een kans". Dat is geen topsportklimaat. Dan blijven de fans weg en zit je met een groep veteranen die snel exit willen. Elke team begint het seizoen op nul. Niemand had verwacht dat Kansas en Oakland het zo goed zouden doen vorig jaar.
Tijdens het seizoen kun je je doelstelling aanpassen en zeggen "we doen dit jaar niet mee dus we geven andere jongens een kans". Maar niet meteen aan het begin van het seizoen. Dan kun je net zo goed je reserves opstellen, 0-16 gaan en voor de #1 pick gaan.
Daarom is het ook niet vreemd dat Orton het seizoen begint. Ik verwacht niet dat hij het seizoen afmaakt. Maar op dit moment denken zowel de coach als zijn medespelers dat hij degene is die de QB moet zijn. Tebow zit pas in zijn tweede jaar en moet nu alweer een nieuw offense leren. Combineer je dat met de korte tijd die ze hebben om zich voor te bereiden op het seizoen en dan is het niet vreemd dat de Broncos liever een veteraan willen. Daarom gaan de Vikes voor McNabb en niet Ponder. Voor jonge QB's is deze lockout het ergste wat kon gebeuren voor hun ontwikkeling. Dit jaar hoef je van hen weinig te verwachten.
In Seattle zijn ook met dat proces bezig en in het 1e jaar hebben ze gewoon de play-offs gehaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Heet Tampa dit niet precies 2 jaar geleden ingezet? Alle veteranen weggedaan en gaan bouwen vanuit de draft? Kijk eens wat ze dat tot nu toe oplevert. Vergeten we ook de Packers trouwens niet? Patriots?
Soms moet je juist zoiets doen als organistie, Denver doet al een tijdje niet mee. Gooi je oude rotten eruit en bouw voor de toekomst, neem voor lief dat je een jaar of 2 minder zal presteren. Bouw vanuit de draft, kijk hoe ver je komt en trek dan Free Agents aan die je over de heuvel kunnen helpen naar de SB (Zie Tampa in 2002)
In het reguliere seizoen beginnen er (NL tijd) op zondag altijd wedstrijden om 19.00u en om (omstreeks) 22.00u. Daarna nog een nachtelijke wedstrijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:39 schreef Kirov het volgende:
Op welke Nederlandse tijd spelen ze meestal? Vind het wel leuk om af en toe een wedstrijdje mee te pakken
Doordeweeks zijn er wedstrijden in de nachtelijke uren.quote:
18:00 en 21:30 wel, late wedstrijden doen ze niet zo heel vaak omdat ze dan MLB of NHL uitzenden.quote:
Volgens mij mis ik ze steedsquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ben ik de enige die pre season games kijkt? Solder, die 1st round tackle van de Pats, deed het naar mijn leken-oog-mening behoorlijk goed! Verder ook onder de indruk van SUUUUUUUUUUUUUUUUH en leuke dingen gezien van allerlei teamsZin in!
Ik heb helaas nog weinig kunnen zien...quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ben ik de enige die pre season games kijkt? Solder, die 1st round tackle van de Pats, deed het naar mijn leken-oog-mening behoorlijk goed! Verder ook onder de indruk van SUUUUUUUUUUUUUUUUH en leuke dingen gezien van allerlei teamsZin in!
Die nachtwedstrijden zijn zo laat, althans, voor pre-season wedstrijden die nergens om gaan. Vanmiddag wel naar NFL Yearbook zitten kijken. Leuk om er weer in te komen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik kijk vooral highlights en ik lees de keynotes van mensen die het wel volgen. Volgende week zal ik wel wat wedstrijden kijken (alleen de drives van de starting QB (eventueel back-up als er een QB-battle is) en 1st team defense), 3rd string hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dat zijn 3 compleet andere situaties. Tampa had het jaar daarvoor een 38-jarige QB. Dan is het logisch dat je een jonge QB de kans geeft. De Pats zijn een aantal jaar geleden begonnen met rebuilden maar de belangrijkste positie bleef hetzelfde: Brady als QB. Thompson kon alleen rebuilden door het besluit van Favre.Een andere reden waarom een hoop veteranen op defense weg moesten is omdat 2 jaar geleden men van een 4-3 naar een 3-4 defense switchte. Die jongens waren te duur om te houden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Heet Tampa dit niet precies 2 jaar geleden ingezet? Alle veteranen weggedaan en gaan bouwen vanuit de draft? Kijk eens wat ze dat tot nu toe oplevert. Vergeten we ook de Packers trouwens niet? Patriots?
Soms moet je juist zoiets doen als organistie, Denver doet al een tijdje niet mee. Gooi je oude rotten eruit en bouw voor de toekomst, neem voor lief dat je een jaar of 2 minder zal presteren. Bouw vanuit de draft, kijk hoe ver je komt en trek dan Free Agents aan die je over de heuvel kunnen helpen naar de SB (Zie Tampa in 2002)
Nee. Favre nam het besluit en daarna werd Rodgers eerste QB. Toen hij daarna terug wilde komen werd hem verteld dat hij moest knokken om eerste QB te worden en dat wilde hij niet.Hij verwachtte dat men hem gewoon eerste QB zou maken. Toen vroeg hij om een trade want hij stond nog onder contract bij de Packers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef kidkash19 het volgende:
Orton geen zwakke plek? Nummers zeggen niet alles, hoe was hij in de redzone? De grootste klacht bij de Bronco fans is dat hij mooie nummers neerzet maar het niet kan afmaken als het moet. Ik bedoel een QB met zoveel yards zou toch wat meer games moeten winnen ook of niet?
Orton is een degelijke QB maar geen winnaar, hij is niet DE reden maar wel 1 van de redenen.
McDaniels was duidelijk geen HC daarom zou de nieuwe HC gewoon op de reset knop moeten drukken.
Vergeten we Chris Simms en Luke McCown trouwens voor het gemak bij de Bucs? Duidelijk dat ze erachter kwamen dat die niet de toekomst waren en toen Josh Johnson draften en het jaar erna Freeman. Volgens mij nam Favre niet het besluit maar was het standpunt simpelweg dat ze doorgingen met Rodgers en dat Favre maar backup zou zijn of moest opzouten
quote:Everyone knew time was short for Aaron Maybin to revive his fledgling NFL career in Buffalo's 2011 training camp. The time may have proven to be shorter than anyone anticipated. Maybin was waived by the Bills on Monday, two days after the team's first preseason contest.
Bills head coach Chan Gailey had said time and again that Maybin had to get stronger, play more consistently and be more productive. Gailey's commentary on the pass rushing linebacker often ended with "he has a long way to go."
Gailey inherited Maybin as a player who was taken in the first round of the 2009 NFL draft, a year prior to Gailey's arrival. From the time he was a rookie getting on the field for measurable playing time proved difficult as evidence by his 24 career tackles in 27 games.
Dus namen de Packers de eindbeslissing terwijl ze makkelijk Favre met open armen hadden kunnen verwelkomen en hem weer starter kunnen maken. Ze waren Favre zat met elk jaar hetzelfde gezeik en kozen voor de jongere QB toen de mogelijkheid zich aangaf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:21 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Nee. Favre nam het besluit en daarna werd Rodgers eerste QB. Toen hij daarna terug wilde komen werd hem verteld dat hij moest knokken om eerste QB te worden en dat wilde hij niet.Hij verwachtte dat men hem gewoon eerste QB zou maken. Toen vroeg hij om een trade want hij stond nog onder contract bij de Packers.
Tuurlijk helpt het niet als je D en Run Game zo slecht is maar Orton staat bekend erom dat hij wedstrijden waar het close is niet kan afsluiten, dat heeft hij nooit gekund. Nummers en stats zijn leuk maar het gaat om de W's op het veld. In de redzone precies hetzelfde, deze 1e game was het hetzelfde liedje die paar plays die hij heeft gedaan en hij heeft elke down in de redzone mogen gooien (leek mij een soort test van Fox) eindresultaat was een FGquote:Orton's red zone offense? Weet je hoe vaak McDaniels hem liet gooien op first and goal? 6(!) keer. Op second and goal mocht hij in totaal 5(!) keer gooien. Dat is dus in totaal slechts 11 keer. 6 keer resulteerde dat in een TD. Aaron Rodgers gooide op first/second and goal al maar liefst 25 keer. Weet je hoeveel TD's? 6. Brees gooide 18 keer op first/second and goal en 5 keer resulteerde dat in een TD. Het is dus onzin dat Orton choked in de redzone. McDaniels had hele vreemde playcalling in de redzone. Hij bleef maar de bal aan de RB geven en dat resulteerde vaak in niks. Hij had Orton juist vaker moeten laten gooien in de redzone. Op third down and goal mocht Orton helemaal nauwelijks gooien.
Hoeveel games win je als je laatste bent in points allowed, total defense, run defense en sacks? En je bent één van de slechtse running teams in de NFL? Héél weinig. Joe Montana had vorig jaar met dat elftal nog geen 6 games kunnen winnen.
[..]quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dus namen de Packers de eindbeslissing terwijl ze makkelijk Favre met open armen hadden kunnen verwelkomen en hem weer starter kunnen maken. Ze waren Favre zat met elk jaar hetzelfde gezeik en kozen voor de jongere QB toen de mogelijkheid zich aangaf.
Stats zeggen soms zeker genoeg. De nummers van vorig jaar bewijzen gewoon dat het onzin is dat Orton in de redzone geen goede QB is. Dus ik snap nog steeds niet waarom je bijft praten over de redzone offense onder Orton. Je enigste argument om dat te onderbouwen is één drive in de preseason. De enigste reden waarom de redzone offense vorig jaar haperte is de playcalling onder McDaniels. De cijfers liegen niet: Orton's QB rating en TD% op first/second goal is hoger dan Brees en Rodgers. Sorry, soms zeggen cijfers wel genoeg.quote:Tuurlijk helpt het niet als je D en Run Game zo slecht is maar Orton staat bekend erom dat hij wedstrijden waar het close is niet kan afsluiten, dat heeft hij nooit gekund. Nummers en stats zijn leuk maar het gaat om de W's op het veld. In de redzone precies hetzelfde, deze 1e game was het hetzelfde liedje die paar plays die hij heeft gedaan en hij heeft elke down in de redzone mogen gooien (leek mij een soort test van Fox) eindresultaat was een FG
Ik zeg nog steeds dat ze nu wel weten wat ze hebben aan Orton, een degelijke niet boeiende QB die je er niet doorheen slaat als het echt moet. Geef Tebow EN Quinn een kans om met de #1's te spelen en evalueer dan eens want het verschil in Oliners is enorm.
Grappige is wel dat je de rungame aankaart, nu zeg ik niet dat Tebow een waanzinnige QB is maar je zou wel je rungame kunnen versterken met hem erin (iets wat in de redzone zou kunnen helpen ook want daar heeft hij zn geld verdient bij Florida)
Je kan het dus van 2 kanten bekijken, jij ziet het als een beslissing van Favre, ik zie het als beslissing van het bestuur en de coaches om hoe dan ook verder te gaan met een jonkiequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:12 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
[..]
Favre was degene die die eindbeslissing nam. Hij had de strijd aan kunnen gaan met Rodgers. De reden waarom men niet hem zomaar de starting job gaf is dat men na het retiren van Favre Rodgers had beloofd de starting QB te worden. Dat was de enigste reden. Het had niks te maken met willen verjongen of zijn eeuwige gezeik. Toen Favre terugkeerde was het Rodgers die aangaf de strijd aan te willen gaan met Favre, McCarthy zei zelf dat als Favre beter was hij de starting QB zou worden. Favre weigerde.
[..]
Vertel mij niks over hoe moeilijk het is om te winnen met een team, ik heb een dramatijd van 4 jaar achter de rug qua prestaties in Football en dat komt mede door een zware blessure op de QB positie. Ik zeg alleen dat Orton een degelijke QB is maar absoluut geen winnaar en geen clutch QB en met dit team zal Denver niks bijzonders winnen. De Defense is niet sterk genoeg om wedstrijden te dragen en Orton is niet goed genoeg om een wedstrijd naar zijn hand te zetten. Zet je een jonkie erin dan geef je in ieder geval aan dat je dit jaar niks verwacht, hoe kut dat ook is, maar dat je investeert in de toekomst. Meerdere teams hebben dit gedaan de afgelopen jaren en de resultaten zijn soms goed en soms ook slecht, anders heb je altijd nog Andrew Luck volgend jaarquote:Stats zeggen soms zeker genoeg. De nummers van vorig jaar bewijzen gewoon dat het onzin is dat Orton in de redzone geen goede QB is. Dus ik snap nog steeds niet waarom je bijft praten over de redzone offense onder Orton. Je enigste argument om dat te onderbouwen is één drive in de preseason. De enigste reden waarom de redzone offense vorig jaar haperte is de playcalling onder McDaniels. De cijfers liegen niet: Orton's QB rating en TD% op first/second goal is hoger dan Brees en Rodgers. Sorry, soms zeggen cijfers wel genoeg.
Rodgers gooide en rende in 2008 voor maar liefst 32 TD's. De Packers wonnen 6 games. Zo moeilijk is het om games te winnen als je totaal geen defense hebt. Wins is een team effort.
Het is net wat Bruschi gisteren op ESPN zei: de spelers werken dagelijks met Orton, Tebow en Quinn en kiezen voor Orton. Die zien dagelijks wat wij niet zien. Dat kan en mag je als coaching staff niet negeren. De beste speler moet spelen en het is toch wel erg vreemd dat de fans vinden dat dat Tebow is en de eigen spelers en coaching staff vinden dat dat Orton is. Dan neig ik toch de kant te kiezen van degenen die dagelijks met hen trainen.
Wat moet Orton anders? Niet spelen is ook niet goed voor zijn verdere carriere en waarschijnlijk vindt men hem beter dan de tweede man. Alleen Orten denkt nu waarschijnlijk voornamelijk aan zichzelf en aan het team in de tweede.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:44 schreef kidkash19 het volgende:
Ik snap gewoon niet dat je als Front Office een QB wilt traden, dat bijna voorelkaar hebt alleen die QB had wat salariseisen waardoor de trade niet doorgaat en je diezelfde QB nu als starter neerzet. Ik vind het erg professioneel van Orton dat hij gewoon doorgaat zonder te zeuren maar ik vind het een hele vreemde situatie. Het geeft wat vreemde signalen af
Nou ja ik zou wel wat divas weten die de kont in de krib zouden gooien hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Wat moet Orton anders? Niet spelen is ook niet goed voor zijn verdere carriere en waarschijnlijk vindt men hem beter dan de tweede man. Alleen Orten denkt nu waarschijnlijk voornamelijk aan zichzelf en aan het team in de tweede.
Wade Philips is ook een hele goede DC, alleen een hele slechte HCquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Iemand de Houston - NY Jets game gezien? Het is natuurlijk pre season, maar Houston's defense lijkt toch stappen te hebben genomen
Jets speelden ook niet met hun sterkste OL. Maar het ziet er wel beter uit dan vorig jaar (al is daar natuurlijk niet veel voor nodig).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Iemand de Houston - NY Jets game gezien? Het is natuurlijk pre season, maar Houston's defense lijkt toch stappen te hebben genomen
Interessant interview met Vick na afloop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:28 schreef popolon het volgende:
Steelers looking good. Cotchery is ook een prima aanvulling.
Hij zal sowieso als back-up starten, hij mist een belangrijk gedeelte van pre-season met het team. Dus dan maken die eerste paar wedstrijden niet zo veel uit, vergeleken met wat hij zou krijgen als hij niet toegelaten zou worden tot de supplemental draft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Maar andere teams denk ik wel, zeker gezien ze hem niet zien als NFL kaliber QB. Dit helpt zijn zaak niet
Playcalling van de Steelers in de eerste helft was bijna perfect. Heel veel 3 WR-sets waardoor de Eagles in hun nickel package moesten. Ze gingen bewust achter de 2 zwakke plekken aan: de LB's en de safety. Casey Matthews was echt rampzalig en Allen liet zien waarom QB's dit jaar waarschijnlijk vaak zijn kant op zullen gooien. De Eagles hadden geen run D en de Steelers hadden belachelijk lang de bal. De Eagles hadden met al dat geld toch wel één ervaren goede LB kunnen halen of niet soms? Vick liet ook maar meteen een aantal van zijn zwakke punten zien: het herkennen van de blitz en altijd maar proberen om voor die HR te gaan. Hij gooide gewoon 4 tot 5 keer in double/tripple coverage.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:28 schreef popolon het volgende:
Steelers looking good. Cotchery is ook een prima aanvulling.
Achja vorig jaar rende DeSean gewoon 3 a 4 keer per game langs de double coverage en pakte alsnog de bal. Daarom was ook het zo'n goede combo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:23 schreef The_Playmaker het volgende:
Playcalling van de Steelers in de eerste helft was bijna perfect. Heel veel 3 WR-sets waardoor de Eagles in hun nickel package moesten. Ze gingen bewust achter de 2 zwakke plekken aan: de LB's en de safety. Casey Matthews was echt rampzalig en Allen liet zien waarom QB's dit jaar waarschijnlijk vaak zijn kant op zullen gooien. De Eagles hadden geen run D en de Steelers hadden belachelijk lang de bal. De Eagles hadden met al dat geld toch wel één ervaren goede LB kunnen halen of niet soms? Vick liet ook maar meteen een aantal van zijn zwakke punten zien: het herkennen van de blitz en altijd maar proberen om voor die HR te gaan. Hij gooide gewoon 4 tot 5 keer in double/tripple coverage.
Klopt. Gisteren forceerde Vick veel en zag je gewoon dat hij soms niet sterk is in het lezen van de defense. Hij ziet soms niet dat er double coverage is en kijkt niet waar de safety is. Vooral als hij onder druk staat van de defense maakt hij deze fout. Dan wil hij nog wel eens een "Brett Favre-worp" maken, oftewel voor de big play gaan ipv gewoon de bal weggooien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Achja vorig jaar rende DeSean gewoon 3 a 4 keer per game langs de double coverage en pakte alsnog de bal. Daarom was ook het zo'n goede combo.
Leek net alsof DeSean dat niet meer kon... Moet weer even wat trainen die jongen.
Als die combo niet meer lukt is de Eagles O helemaal niets boeiends meer.
Rams @ Packers. Qua historie en sfeer moet je gewoon een wedstrijd in Lambeau Field bezoeken. Football is een religie in Wisonsin. Voor de wedstrijd lekker de Packers Hall of Fame bezoeken en op de foto met de diverse Super Bowls. Plus Packers-Rams word een leuke wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef zeebeschuit het volgende:
NFL Fans help me een handje aub
Ben komende 2 maanden in US om wat college football (ducks) games te bezoeken etc. Maar in het weekend van 15-16 oktober zit ik aan oostkust. Nu wil ik daar een nfl game bezoeken maar mijn kennis van NFL is erg slecht. Welke van bovenstaande matches is leukste om te bezoeken (vooral qua sfeer, niveau maakt me minder uit). Eventueel een die te combineren valt met http://espn.go.com/college-football/schedule/_/week/7 een van die games op zaterdag. Iemand met goede geografische kennis die een leuke combi ziet of anders gewoon een losse NFL game alleen? Dank!
[ afbeelding ]
Waar aan de oostkust zit je precies? Als je in de buurt van Boston bent, zou ik inderdaad naar Dallas - New England gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef zeebeschuit het volgende:
NFL Fans help me een handje aub
Ben komende 2 maanden in US om wat college football (ducks) games te bezoeken etc. Maar in het weekend van 15-16 oktober zit ik aan oostkust. Nu wil ik daar een nfl game bezoeken maar mijn kennis van NFL is erg slecht. Welke van bovenstaande matches is leukste om te bezoeken (vooral qua sfeer, niveau maakt me minder uit). Eventueel een die te combineren valt met http://espn.go.com/college-football/schedule/_/week/7 een van die games op zaterdag. Iemand met goede geografische kennis die een leuke combi ziet of anders gewoon een losse NFL game alleen? Dank!
[ afbeelding ]
Ongelooflijk. Hoe dom kun je als rookie zijn. Je gaat toch geen ruzie zoeken met iemand die er zo uitziet:quote:Kansas City Chiefs first round wide receiver Jonathan Baldwin was mysteriously missing from Chiefs practice on Wednesday.
A radio report in Kansas City hinted there may be more to the story, but we passed on mentioning it until more information came out. Well, it’s out now. If Nick Wright of 610 radio in Kansas City is right, the story is a doozy.
Wright reports that Baldwin will likely miss the rest of the preseason after injuring his wrist during a locker room scuffle with teammate Thomas Jones. Baldwin’s work ethic has reportedly been an issue.
“He’s as advertised,” a source tells Wright. “Diva, spoiled, doesn’t wanna listen. Can run a Go and a Slant, and doesn’t wanna work.”
Ik hoop het wel voor ze. Maar de Defense ziet er nog steeds erg slecht uit...quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:19 schreef Guard het volgende:
Texans zien er goed uit, dit jaar dan eindelijk een keer play-offs?
quote:Police interviewed witnesses and looked for suspects Sunday after two men were shot and wounded following a San Francisco 49ers-Oakland Raiders preseason game, while the NFL and the mayors of the two cities jointly called for an end to "intimidation" and acts of violence at sporting events.
Saturday night's shooting in the parking lot at Candlestick Park evoked memories of another recent disturbing act of postgame violence involving two rival California pro sports teams -- the near-fatal beating this spring of a San Francisco Giants fan outside Dodger Stadium.
In Saturday's attacks, a 24-year-old man, who reportedly was wearing a "F--- the Niners" T-shirt, remained hospitalized in serious condition Sunday after being shot several times in the stomach. He managed to stumble to Candlestick Park stadium security for help despite the severe injuries, police said.
A second victim, a 20-year-old man, was treated for less serious wounds in a separate shooting, also after the game.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:48 schreef zjroentje het volgende:
Pryor naar de Raiders voor een 3rd (!) round pick in de supplemental draft.
Ik las gisteren dat sommige volgers in de pers duidelijke signalen zagen dat Quinn momenteel een stapje voor heeft op Tebow als het gaat om de backup-positie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Guard het volgende:
Fox heeft Orton, zoals verwacht, als starter benoemd.
Tebow mag nu met Quinn gaan uitmaken wie de backup wordt.
Yep. Volgens de schrijvende pers in Colorado is Quinn op dit moment de backup QB. Hij kreeg ook veel snaps in de tweede preseason game en deed het zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat sommige volgers in de pers duidelijke signalen zagen dat Quinn momenteel een stapje voor heeft op Tebow als het gaat om de backup-positie.
quote:Some members of the Broncos organization tell Mike Silver of Yahoo! Sports that Tim Tebow is the fourth-best QB in training camp.
"If everything was totally equal, and this were a competition based only on performance at this camp, Tebow would probably be the fourth-string guy," one source said. "Kyle [Orton] is far and away the best, and Tebow's way behind [Brady] Quinn, too. And I'm telling you, Adam Weber is flat-out better right now." Added another Broncos exec, "Forget about how [Tebow] delivers the ball, or how accurate it is. First he has to know where to go with it." Team officials are now relieved that the Dolphins opted against meeting Denver's third-round asking price on Orton.
De Dolphins zijn ook relieved, die hebben Orton niet nodig en dit scheelt ze weer een pick.quote:
Waarom zouden ze dan moeilijk doen? Als de Colts Quinn willen moeten ze een prijs betalen, en de Broncos kunnen vragen wat willen, heeft niets te maken met de positie van Quinn op de deptchart. Colts hebben een probleem, Broncos niet, die zullen wel 3 qb's houden. Tebow zal daarbij zijn, maar dat zal meer met zijn hoge prijs te maken hebben dan met zijn fantastische spel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef kidkash19 het volgende:
Of het is een groot smokescreen gezien de problemen in Indianapolis met Manning, er waren geruchten dat ze interesse hadden in Quinn.
Je weet het nooit in de NFL
Waarom zou je speeltijd voor je #2 QB opgeven, om je #3 in de etalage te zetten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Een #2 QB heeft meer waarde dan een #3 natuurlijk. Als Quinn minder speeltijd krijgt om zichzelf te laten zien dan is hij voor de ander minder waard natuurlijk.
Je kan als organisatie niet een 3e ronde vragen voor een #3 QB die amper gespeeld heeft, iets wat makkelijker gaat als het een #2 QB is die het heeft laten zien.
Het is en blijft de NFL waar er smerige spelletjes gespeeld worden met spelers
Wat voor worst?twitter:ChrisJohnson28 twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 20:30:07Flying out to Nashville tonight to meet with Joel and the GM in the morning to see which way were going. Could get better or worst reageer retweet
Fox en Elway waren idd nog niet bij de Broncos toen Tebow werd gedraft dus ze hebben beide geen "verplichtingen" om hem te starten. Vooral Elway heeft nogal wat te zeggen bij de Broncos en die heeft vaker in zijn uitspraken laten weten niet de grootste Tebow-fan te zijn. En Joe Ellis is slim genoeg om hun niet Tebow door de strot te douwen en daarmee Fox en Elway tegen zich te krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:28 schreef SteveBudin het volgende:
Tebow verpersoonlijkt de erfenis van McDaniels en dat werkt nu tegen hem. Dat neemt niet weg dat hij nog steeds een project is.
Hij is geen fan om Tebow nu al te starten. Dat heeft hij toch vaak genoeg aangegeven? Dat bedoel ik met geen Tebow-fan. Ik heb het er niet over dat hij hem persoonlijk niet moet. Elway werkt dagelijks met hem en zegt zelf dat hij nog geen starter kan zijn. Dezelfde Elway heeft trouwens aangegeven dat als het aan hem ligt de Broncos er alles aan doen om Andrew Luck te draften.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:49 schreef kidkash19 het volgende:
En daarom stond Elway meerdere malen na de training te werken met Tebow? Omdat hij geen Tebow fan is?
Fox is een coach die leunt op veteranen en die heel moeilijk los laat kijk maar naar hoe lang hij Delhomme heeft laten staan. Hij kiest nu gewoon de veilige weg, neemt niet weg dat ik het nog steeds vreemd vind dat ze Orton als trade hebben aangeboden bij de Dolphins. Het is een beetje verhaal met 2 gezichten nu
Of ze hebben geen vertrouwen in de terugkeer van Manning. Of ze hebben geen vertrouwen in Painter. Ik denk allebei. Al lijkt het me wel lastig om een complete offense te leren in een paar weken.quote:INDIANAPOLIS -- No Brett Favre? No problem: The Colts are bringing another veteran quarterback out of retirement, hoping Kerry Collins will be a solid backup plan in case Peyton Manning isn't healed by the regular season.
Colts owner Jim Irsay tweeted Wednesday: "We have agreed to terms with Kerry Collins...more details to come." The team officially announced the move shortly after.
Het is inderdaad maar de vraag of Manning de season opening gaat halen. Zou zonde zijn voor zijn consecutive start streak. Houdt Favre in elk geval voorlopig nog dat record vast.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Of ze hebben geen vertrouwen in de terugkeer van Manning. Of ze hebben geen vertrouwen in Painter. Ik denk allebei. Al lijkt het me wel lastig om een complete offense te leren in een paar weken.
Gaaf!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef zjroentje het volgende:
Afgelopen week naar Vikings @ Seahawks geweest. Ge-wel-dig!
Super kaarten kunnen regelen buiten het stadion. Aan het loket alleen nog maar nok van het stadion te krijgen en voor dezelfde prijs kaartjes in een hoek eerste ring gekocht met zicht op het Hawks Nest en downtown Seattle. Wedstrijd was een beetje matig (had ook niet meer verwacht). Sfeer was super vond ik voor een preseason wedstrijd. Ruim 65.000 toeschouwers en wat een lawaai zeg.Kan me goed voorstellen dat dit stadion bovenaan staat met het aantal false starts.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:TBO_Buccaneers TBO Buccaneers
Roy: MLB Mason Foster fined $20,000 for blowing up Chad Ochocinco. Foster says fine won't alter the way he plays.
F! You NFL...dat was een cleane hit als een hit maar clean kan zijn, ga maar vlaggetjes dragen dan. Heel veel respect naar Chad toe dat hij zn woord houdtquote:@ochocinco Chad Ochocinco
@nflcommish Dad no disrespect but I don't agree with @mason_foster fine n I'll be reimbursing him personally.Please feel free to contact me
Volgens mij staat ie dat al? Ik krijg 'm automagisch door altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef BusterPosey het volgende:
PS> Kan er voor dit topic misschien een serie aangemaakt worden, zodat het direct in 'mijn actieve topics' blijft staan?
Heb ik al eens gevraagd in FB: [SPT] Feedback enzulksquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef BusterPosey het volgende:
PS> Kan er voor dit topic misschien een serie aangemaakt worden, zodat het direct in 'mijn actieve topics' blijft staan?
Ik heb het in dat topic nogmaals gevraagd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb ik al eens gevraagd in FB: [SPT] Feedback enzulks
Nog geen reactie tot op heden...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef popolon het volgende:
Done. Maar iedereen kan er een reeks van maken.Gewoon topic ID van een oude reeks invoeren onderaan.
Veel is afhankelijk van Stafford die elk jaar wel wat games mist en de secondary is nog steeds matig/slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef popolon het volgende:
Ja da's nooit een goed teken als de Lions het goed doen in preseason.
Patriots defense kreeg nauwelijks druk op Stafford. Dat was vorig jaar al een probleem voor de Pats defense, hun pass-rush. Nou deden Haynesworth, Spikes en Ellis niet mee maar degenen die wel speelden maakten weinig indruk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:26 schreef Moonlighter het volgende:
Lions zien er goed uit. Patriots defense not so much!!
Nee dat is niet leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef popolon het volgende:
Ja da's nooit een goed teken als de Lions het goed doen in preseason.
Maar goed, Stafford has got to stay healthy. 12/14, 2 TD'sPats laten zelfs Brady veel langer staan dan ik had verwacht. 12/22.
Maar goed, 34-10 Lions, een NE spanking is altijd leuk.![]()
Brady had gezegd dat Ocho vrijwel vanaf nul moest beginnen omdat alle teams waar hij gespeeld had een nummer voor een play gebruikten en de Pats gebruiken een woord voor een play, dus hij moet opnieuw alles leren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het meest opvallende was hoe onzichtbaar Ocho Cinco was. Brady gooide nauwelijks naar zijn richting en ging af en toe flink tekeer tegen hem aan de zijlijn.
Is minder lastig dan je denkt, ik denk dat de audible rules lastiger zijn dan dat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Brady had gezegd dat Ocho vrijwel vanaf nul moest beginnen omdat alle teams waar hij gespeeld had een nummer voor een play gebruikten en de Pats gebruiken een woord voor een play, dus hij moet opnieuw alles leren.
Hmm.. klinkt interessant on zoiets eens te zien, zou je 't willen uploaden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Is minder lastig dan je denkt, ik denk dat de audible rules lastiger zijn dan dat.
Ik heb ergens nog het 2007 playbook van de Patriots liggen, die had ik uit mn hoofd geleerd tot de hoogte dat ik een x een play hoorde op de TV en ik precies wist wat ze gingen doen. Kwestie van concepten leren en stampen.
Audible / blitz rules zijn een stap verder dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |