Je leeft nogquote:Op zondag 26 april 2009 00:06 schreef Sloppy het volgende:
lach me dood als denver weer voor een RB gaat
Straks mogen ze gewoon 7x achter elkaar pickenquote:Op zondag 26 april 2009 00:12 schreef Moonlighter het volgende:
lol browns willen graag 6th rounders hebben
Die Lions fan ging gelijk zittenquote:
Ze hebben nog picks genoegquote:Op zondag 26 april 2009 00:20 schreef Moonlighter het volgende:
future pro bowler, maar de lions hadden heel wat andere needs
Ja, daar hadden ze nog wel wat 6e rondes voor kunnen pakkenquote:Op zondag 26 april 2009 00:25 schreef Moonlighter het volgende:
hahaha hadden ze nog wel 3 keer kunnen downtraden
Ik hoop voor Harvin dat hij niet in hetzelfde zwarte gat valt waarin vele WR's die bij Florida gespeeld hebben vallen zodra ze in de NFL spelen.quote:Op zondag 26 april 2009 00:30 schreef Sloppy het volgende:
Harvin = DOM
Wells krijgt altijd last van zijn voet op turf en de Colts spelen op turf.quote:
wat heb je tegen wells, ik denk dat hij best een hele goede RB kan worden in de NFL,quote:Op zondag 26 april 2009 01:12 schreef Moonlighter het volgende:
geen flauw idee wie de cardinals nemen. als het maar niet wells is!
zal best, maar niet voor de cardinals.quote:Op zondag 26 april 2009 01:16 schreef Sloppy het volgende:
[..]
wat heb je tegen wells, ik denk dat hij best een hele goede RB kan worden in de NFL,
Laat hem nog even vallen tot #5quote:
wat een deal voor de seahawks. Denver geeft dus een 1st round pick op voor een undersized corner?quote:Op zondag 26 april 2009 01:51 schreef PirE het volgende:
Seahawks krijgen de nr.1 pick van de Broncos van volgend jaar![]()
![]()
. Met een beetje mazzel is dat een toppick in een veel betere draft
Ja en als ik Denver zo bezig zie kan dat weleens een hele hoge pick worden, hopelijk zitten er geen voorwaarden aan, anders is het welkom Sam Bradfordquote:Op zondag 26 april 2009 01:53 schreef Sloppy het volgende:
[..]
wat een deal voor de seahawks. Denver geeft dus een 1st round pick op voor een undersized corner?
ach jah, ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Het lijkt wat veel, een first rounder opgeven voor een second rounder (maar als rasoptimist ga ik er toch wel van uit dat de laatste pick in de first round van de 2010 draft isquote:Op zondag 26 april 2009 13:44 schreef Moonlighter het volgende:
volgend jaar weer geen first rounder voor de panthers guard
Je kunt een draftclass pas na drie jaar op zijn vroegst evalueren, eens kijken hoeveel er dan nog bij Pats zijn van deze draft class en daadwerkelijk iets bijdragen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:57 schreef Sloppy het volgende:
Je kunt alles vinden van de pats, maar ze beheersen het draften tot in perfectie.
Ziet er heel gaaf uit allemaalquote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef PirE het volgende:
[..]
http://ncaafootball.easports.com/home.action
NCAA 10![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zag ik in TMQ van deze week staan, dat nieuwe stadion in NY is echt huge...
wow... hoeveel mensen kunnen erin?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zag ik in TMQ van deze week staan, dat nieuwe stadion in NY is echt huge...
quote:
Niet zo heel veel meer dan het huige meadowlands (80.000 en een beetje), beetje teleurstellend eigenlijk...quote:The future home of the Giants and Jets will have a seating capacity of 82,500.
quote:The Arizona Cardinals honored running back Edgerrin James' request to be released Tuesday and cut two other players who had significant roles in the team's run to Super Bowl XLIII.
While the move to cut James was anticipated, the release of cornerback Rod Hood and defensive end/linebacker Travis LaBoy was not.
The moves clear salary-cap space for the Cardinals, who want to sign new deals with linebacker Karlos Dansby, safety Adrian Wilson and, eventually, unhappy wide receiver Anquan Boldin.
James, Hood and LaBoy were scheduled to make $10 million combined next season, but because of the $7.5 million signing bonus given to LaBoy a year ago, the Cardinals' cap savings will be several million dollars less than what the three would have earned. Still, it gives spending room to a franchise that had been just below the salary ceiling.
Gaan we weer.quote:The Minnesota Vikings haven't discussed the possibility of pursuing veteran quarterback Brett Favre. Yet.
Speaking on the first day of his team's rookie minicamp, coach Brad Childress said there hasn't been time to discuss the New York Jets' decision to release Favre. The move made Favre a free agent, raising speculation he was considering a return to the game despite releasing a statement in which he said his plans were to remain retired "at this time."
"We talk about everything," Childress said. "So yeah, I'm sure we'll talk about that."
Kan deze ook weer van stalquote:
quote:Mint condition? Not really
Lions season-ticket holder Todd Taylor , who commutes from Chicago to attend Lions home games, and his buddy Jim Allen from Royal Oak were stoked when Taylor won a replica Kevin Smith jersey during the Lions' draft party at Ford Field.
But something was strange about the No. 34 jersey.
The Smith name on the back looked bulky. So they cut it off and were shocked to see the name Jones underneath.
It appears the Lions repurposed some old Kevin Jones jerseys, turning them into Smith jerseys and gave them away to season-ticket holders.
"It was kind of a punch in the stomach," Allen said.
"Coupled with the frustration of the draft, here is yet another piece of fire thrown in."
Komkommertijd in Nederland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |