abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100944056
Heinz Field zou ik wel een keer naar toe willen, kan je meteen twee keer in dat weekend naartoe gaan, eerst de Panthers op zaterdag (vs Utah), en op zondag de Steelers. Ik denk dat dat mijn eerste keus zou zijn.

Hou @ Baltimore lijkt me een mooie matchup, kun je ook naar Clemson @ Maryland
Phi@ Was lijkt me ook niet verkeerd, divisional rivalry, FedEx is een van de grootste stadions in de NFL, en ook dichtbij een intressante stad.
New Meadowlands lijkt me ook mooi, met als grootste pluspunt NY :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_100944514
Zojuist besloten: Chicago vs MIN is 't geworden (ook omdat het een van weinige steden is die ik nooit bezocht heb). 290 dollar armer (voor 200-level only :') ) dus hopen op aardig potje. Tijdstip is wel handig en makkelijk reizen vanaf daar de volgende ochtend richting nyc. Is dan wel niet te combineren met college game maar vanwege reisgemak hier toch maar voor gekozen. Hopelijk als de NBA-lockout niet doorgaat nog wel te combineren met een bulls-game.

Dank voor de tips!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:33:30 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_100944774
Prima keus, Soldier Field is geweldig. Ik vind Chicago sowieso leuker/mooier dan NYC. 'Beklim' dan ook de Sears Tower, geweldig uitzicht over downtown en Lake Michigan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_100946064
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef zeebeschuit het volgende:
NFL Fans help me een handje aub :)
Ben komende 2 maanden in US om wat college football (ducks) games te bezoeken etc. Maar in het weekend van 15-16 oktober zit ik aan oostkust. Nu wil ik daar een nfl game bezoeken maar mijn kennis van NFL is erg slecht. Welke van bovenstaande matches is leukste om te bezoeken (vooral qua sfeer, niveau maakt me minder uit). Eventueel een die te combineren valt met http://espn.go.com/college-football/schedule/_/week/7 een van die games op zaterdag. Iemand met goede geografische kennis die een leuke combi ziet of anders gewoon een losse NFL game alleen? Dank!

[ afbeelding ]
Rams @ Packers. Qua historie en sfeer moet je gewoon een wedstrijd in Lambeau Field bezoeken. Football is een religie in Wisonsin. Voor de wedstrijd lekker de Packers Hall of Fame bezoeken en op de foto met de diverse Super Bowls. Plus Packers-Rams word een leuke wedstrijd.
pi_100946359
seabiscuit, ik ken je reisschema niet, maar misschien kun je op zaterdag naar Illinois gaan, even osu uitjouwen :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:56:40 #231
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_100947710
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef zeebeschuit het volgende:
NFL Fans help me een handje aub :)
Ben komende 2 maanden in US om wat college football (ducks) games te bezoeken etc. Maar in het weekend van 15-16 oktober zit ik aan oostkust. Nu wil ik daar een nfl game bezoeken maar mijn kennis van NFL is erg slecht. Welke van bovenstaande matches is leukste om te bezoeken (vooral qua sfeer, niveau maakt me minder uit). Eventueel een die te combineren valt met http://espn.go.com/college-football/schedule/_/week/7 een van die games op zaterdag. Iemand met goede geografische kennis die een leuke combi ziet of anders gewoon een losse NFL game alleen? Dank!

[ afbeelding ]
Waar aan de oostkust zit je precies? Als je in de buurt van Boston bent, zou ik inderdaad naar Dallas - New England gaan.
Washington - Philidelphia kan ook een mooi alternatief zijn als je iets zuidelijker zit.

Green Bay lijkt me een beetje ver weg van de oostkust, maar het klopt wat kidkash zegt over de historie. Chicago - Minnesota (Soldier Field) zou ook op mijn lijstje staan.

-Edit- Zag pas na mijn eigen post dat je al een besluit hebt gemaakt. Een goed besluit overigens!
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_100950106
quote:
Kansas City Chiefs first round wide receiver Jonathan Baldwin was mysteriously missing from Chiefs practice on Wednesday.

A radio report in Kansas City hinted there may be more to the story, but we passed on mentioning it until more information came out. Well, it’s out now. If Nick Wright of 610 radio in Kansas City is right, the story is a doozy.

Wright reports that Baldwin will likely miss the rest of the preseason after injuring his wrist during a locker room scuffle with teammate Thomas Jones. Baldwin’s work ethic has reportedly been an issue.

“He’s as advertised,” a source tells Wright. “Diva, spoiled, doesn’t wanna listen. Can run a Go and a Slant, and doesn’t wanna work.”
Ongelooflijk. Hoe dom kun je als rookie zijn. Je gaat toch geen ruzie zoeken met iemand die er zo uitziet:

:D
pi_100950405
Beefcake!!!

Meer mensen die de Pats al ingetekend hebben voor de Superbowl? Goddamn wat waren ze dominant in de eerste helft. Brady maakte het zóó gemakkelijk, Solder prima op LT en de D-line is ongeveer 120139 keer dreigender dan vorig jaar!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:43:36 #234
67174 Dos37
Come on Twente
pi_100954021
Wtf kreeg net een link door op Twitter met tickets voor NFL in Londen, die begonnen bij 900 dollar. Zijn dat echt de goedkoopste of zit ik bij de VIP paketten te kijken.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_100954108
dat zijn de hospitality packages, 'regular' tix komen in sept pas
pi_100964920
Lol, zie nu net dat de seahawks morgen thuis spelen tegen de vikings. En wij komen morgen aan in seattle. :D
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:58:42 #237
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_101006679
Bucs sign John McCargo - http://www.buccaneers.com(...)76-b011-2d80de49d7e8

Hmmm alweer een failed 1rd pick die een nieuwe team heeft. Volgens mij speelde hij in Buffalo als 5-technique ipv een 4-3 DT en hij was vaak injured.
Geen idee wat je ervan moet verwachten.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_101008728
Net de preseason game gekeken van de Pack tegen de Cardinals. Defense deed het goed ondanks dat Matthews niet speelde. Cardinals first team offense scoorde slechts 6 punten in de eerste helft. Offense begon stroef maar toen men no-huddle begon te spelen kwam het ritme er snel weer in. Je kon meteen zien wat een wapen Finley toch kan zijn. Die blessure van Ryan Willams zag er echt niet goed uit en het verbaast me dan ook niet dat hij out for the year is. Zonde voor zo'n rookie. :{

Colt McCoy zag er trouwens weer scherp uit dit weekend. Die is aan een goede preseason bezig. En Tebow nu zelfs 3rd string QB bij de Broncos.
pi_101009554
Texans zien er goed uit, dit jaar dan eindelijk een keer play-offs?
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:29:37 #240
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_101034297
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 18:19 schreef Guard het volgende:
Texans zien er goed uit, dit jaar dan eindelijk een keer play-offs?
Ik hoop het wel voor ze. Maar de Defense ziet er nog steeds erg slecht uit...
Elke game weer een shoot-out?
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_101034822
Ik vond de defense al een stuk beter dan vorig jaar, in de twee stukjes die ik heb gezien tot nu toe.
pi_101039339
quote:
Police interviewed witnesses and looked for suspects Sunday after two men were shot and wounded following a San Francisco 49ers-Oakland Raiders preseason game, while the NFL and the mayors of the two cities jointly called for an end to "intimidation" and acts of violence at sporting events.

Saturday night's shooting in the parking lot at Candlestick Park evoked memories of another recent disturbing act of postgame violence involving two rival California pro sports teams -- the near-fatal beating this spring of a San Francisco Giants fan outside Dodger Stadium.

In Saturday's attacks, a 24-year-old man, who reportedly was wearing a "F--- the Niners" T-shirt, remained hospitalized in serious condition Sunday after being shot several times in the stomach. He managed to stumble to Candlestick Park stadium security for help despite the severe injuries, police said.

A second victim, a 20-year-old man, was treated for less serious wounds in a separate shooting, also after the game.
  maandag 22 augustus 2011 @ 22:56:19 #243
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_101061904
Oakland Raiders gebruiken een 3rd round pick om Terrelle Pryor te draften in de supplemental draft.
Eventueel inzetbaar als QB/WR, maar eerste 5 wedstrijden geschorst.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 00:05:49 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_101065902
Vanacht Giants vs. Bears *O*
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_101072001
Pryor naar de Raiders voor een 3rd (!) round pick in de supplemental draft.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_101073638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 03:48 schreef zjroentje het volgende:
Pryor naar de Raiders voor een 3rd (!) round pick in de supplemental draft.
:').
Ik was al blij toen ik las dat Seattle niet eens naar zijn work-out is gegaan :D.
Get it and Bet it
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 09:08:19 #247
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_101074001
Wat een verrassing eigenlijk ook, gekke Al Davis. Nu heb je geen 2e, 3e en 4e ronde pick in 2012

[ Bericht 33% gewijzigd door kidkash19 op 23-08-2011 09:15:46 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_101075126
Er kon er ook maar 1 dit in zijn hoofd halen he...idd Mad Al.
pi_101075458
Madman, een 3rd round pick... 8)7
pi_101084076
Fox heeft Orton, zoals verwacht, als starter benoemd.
Tebow mag nu met Quinn gaan uitmaken wie de backup wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')