abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:48:29 #251
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_101084826
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Guard het volgende:
Fox heeft Orton, zoals verwacht, als starter benoemd.
Tebow mag nu met Quinn gaan uitmaken wie de backup wordt.
Ik las gisteren dat sommige volgers in de pers duidelijke signalen zagen dat Quinn momenteel een stapje voor heeft op Tebow als het gaat om de backup-positie.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_101084924
Ik heb de tweede ps game van de Broncos niet gezien, maar in ps game #1 deed Quinn zeker niet onder voor Tebow.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_101090416
Volgens verschillende bronnen is Quinn al 2e QB op de depth-chart...
pi_101092541
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:48 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Ik las gisteren dat sommige volgers in de pers duidelijke signalen zagen dat Quinn momenteel een stapje voor heeft op Tebow als het gaat om de backup-positie.
Yep. Volgens de schrijvende pers in Colorado is Quinn op dit moment de backup QB. Hij kreeg ook veel snaps in de tweede preseason game en deed het zeker niet slecht.
pi_101107679
quote:
Some members of the Broncos organization tell Mike Silver of Yahoo! Sports that Tim Tebow is the fourth-best QB in training camp.
"If everything was totally equal, and this were a competition based only on performance at this camp, Tebow would probably be the fourth-string guy," one source said. "Kyle [Orton] is far and away the best, and Tebow's way behind [Brady] Quinn, too. And I'm telling you, Adam Weber is flat-out better right now." Added another Broncos exec, "Forget about how [Tebow] delivers the ball, or how accurate it is. First he has to know where to go with it." Team officials are now relieved that the Dolphins opted against meeting Denver's third-round asking price on Orton.
pi_101108090
Ouch, de transition naar pro football is dus toch te lastig?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:28:49 #257
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_101109275
Of het is een groot smokescreen gezien de problemen in Indianapolis met Manning, er waren geruchten dat ze interesse hadden in Quinn.

Je weet het nooit in de NFL
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:48:38 #258
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_101110529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]

De Dolphins zijn ook relieved, die hebben Orton niet nodig en dit scheelt ze weer een pick.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_101116767
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef kidkash19 het volgende:
Of het is een groot smokescreen gezien de problemen in Indianapolis met Manning, er waren geruchten dat ze interesse hadden in Quinn.

Je weet het nooit in de NFL
Waarom zouden ze dan moeilijk doen? Als de Colts Quinn willen moeten ze een prijs betalen, en de Broncos kunnen vragen wat willen, heeft niets te maken met de positie van Quinn op de deptchart. Colts hebben een probleem, Broncos niet, die zullen wel 3 qb's houden. Tebow zal daarbij zijn, maar dat zal meer met zijn hoge prijs te maken hebben dan met zijn fantastische spel.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 08:36:06 #260
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_101117365
Een #2 QB heeft meer waarde dan een #3 natuurlijk. Als Quinn minder speeltijd krijgt om zichzelf te laten zien dan is hij voor de ander minder waard natuurlijk.
Je kan als organisatie niet een 3e ronde vragen voor een #3 QB die amper gespeeld heeft, iets wat makkelijker gaat als het een #2 QB is die het heeft laten zien. En als je de verhalen mag geloven over hun #4 QB dan is het risico om Quinn weg te doen natuurlijk miniem

Het is en blijft de NFL waar er smerige spelletjes gespeeld worden met spelers

[ Bericht 11% gewijzigd door kidkash19 op 24-08-2011 08:48:53 ]
Luck is for losers
pi_101117537
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Een #2 QB heeft meer waarde dan een #3 natuurlijk. Als Quinn minder speeltijd krijgt om zichzelf te laten zien dan is hij voor de ander minder waard natuurlijk.
Je kan als organisatie niet een 3e ronde vragen voor een #3 QB die amper gespeeld heeft, iets wat makkelijker gaat als het een #2 QB is die het heeft laten zien.

Het is en blijft de NFL waar er smerige spelletjes gespeeld worden met spelers
Waarom zou je speeltijd voor je #2 QB opgeven, om je #3 in de etalage te zetten?
Krijg je misschien een hogere pick voor terug, maar het is niet goed voor je team.

Ik geloof er niets van, en als het wel zo mocht zijn, mag Elway zich serieus gaan afvragen of het niet tijd wordt om een andere baan te zoeken. Bovendien denk ik niet Fox zomaar meedoet aan die smerige spelletjes.

Nee Tebow is falling on the depthchart.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:26:26 #262
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_101118099
Mwah ik verbaas mij gewoon nergens meer over als het gaat om het handelen in spelers in de NFL, het is een smeriger wereldje dan wij ooit zullen denken. Heb het dichtbij meegemaakt met de Admirals via een kennis en in de NFL zal het nog wel een stuk groter zijn.

Ik zei de 1e preseason game al dat Quinn er heel goed uitzag maar ik vind het een weinig eerlijke competitie daar in Denver, die organisatie komt er voorlopig niet bovenop
Luck is for losers
pi_101118147
Tebow verpersoonlijkt de erfenis van McDaniels en dat werkt nu tegen hem. Dat neemt niet weg dat hij nog steeds een project is.
Get it and Bet it
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:35:26 #264
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_101118286
Als Tebow " gewoon" in ronde 2 a 3 gedraft was was dit waarschijnlijk niet eens een groot punt geweest en had iedereen hem de tijd gegeven
Luck is for losers
pi_101118610
Chris Johnson is in town om met de Titans(Mike Reinfeldt) te praten...ben benieuwd of ze dichter bij elkaar kunnen komen...
pi_101118707
http://twitter.com/#!/ChrisJohnson28/status/106070731791675392

Hij verwacht er niet al teveel van, ik geloof niet dat CJ2K heel erg bereid is water bij de wijn te doen..
De titans zullen diep in de buidel moeten tasten.
pi_101118755
Dat denk ik ook.
En Lange Larry (Fitzgerald) heeft het er ook niet makkelijker op gemaakt voor de Titans...
Natuurlijk verdient CJ een nieuw en goed contract...maar dat soort bedragen(Fitzgerald) hakken wel heel erg in je salarycap...
pi_101118777
ChrisJohnson28 twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 20:30:07 Flying out to Nashville tonight to meet with Joel and the GM in the morning to see which way were going. Could get better or worst reageer retweet
Wat voor worst? :D
Get it and Bet it
pi_101124883
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:28 schreef SteveBudin het volgende:
Tebow verpersoonlijkt de erfenis van McDaniels en dat werkt nu tegen hem. Dat neemt niet weg dat hij nog steeds een project is.
Fox en Elway waren idd nog niet bij de Broncos toen Tebow werd gedraft dus ze hebben beide geen "verplichtingen" om hem te starten. Vooral Elway heeft nogal wat te zeggen bij de Broncos en die heeft vaker in zijn uitspraken laten weten niet de grootste Tebow-fan te zijn. En Joe Ellis is slim genoeg om hun niet Tebow door de strot te douwen en daarmee Fox en Elway tegen zich te krijgen.

De Broncos zijn van plan om hun offense totaal te veranderen ten opzichte van onder McDaniels. Dat heeft Fox al gezegd. Het word meer zoals Fox de Panthers liet spelen en dat betekent dus vooral leunen op je running game en een QB die geen gekke dingen doet. Zoals Delhomme destijds. Zoals de Chiefs en Raiders vorig jaar. Dan is het niet vreemd dat je dan voor de meer ervaren QB gaat en niet een project die zich nog moet ontwikkelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door The_Playmaker op 24-08-2011 13:26:41 ]
  woensdag 24 augustus 2011 @ 13:49:26 #270
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_101125953
En daarom stond Elway meerdere malen na de training te werken met Tebow? Omdat hij geen Tebow fan is?

Fox is een coach die leunt op veteranen en die heel moeilijk los laat kijk maar naar hoe lang hij Delhomme heeft laten staan. Hij kiest nu gewoon de veilige weg, neemt niet weg dat ik het nog steeds vreemd vind dat ze Orton als trade hebben aangeboden bij de Dolphins. Het is een beetje verhaal met 2 gezichten nu
Luck is for losers
pi_101126144
Ik dacht dat jij alleen college-football ging kijken dit jaar :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:06:37 #272
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_101126658
Nou ik kijk sowieso meer CFB dan NFL, CFB staan vaak 4 streams tegelijk aan maar NFL vergeet ik nog wel eens haha

Nee meer mijn interesse in Tebow die het in stand houdt wat er gebeurt + het Bucs fan zijn
Luck is for losers
pi_101127185
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:49 schreef kidkash19 het volgende:
En daarom stond Elway meerdere malen na de training te werken met Tebow? Omdat hij geen Tebow fan is?

Fox is een coach die leunt op veteranen en die heel moeilijk los laat kijk maar naar hoe lang hij Delhomme heeft laten staan. Hij kiest nu gewoon de veilige weg, neemt niet weg dat ik het nog steeds vreemd vind dat ze Orton als trade hebben aangeboden bij de Dolphins. Het is een beetje verhaal met 2 gezichten nu
Hij is geen fan om Tebow nu al te starten. Dat heeft hij toch vaak genoeg aangegeven? Dat bedoel ik met geen Tebow-fan. Ik heb het er niet over dat hij hem persoonlijk niet moet. Elway werkt dagelijks met hem en zegt zelf dat hij nog geen starter kan zijn. Dezelfde Elway heeft trouwens aangegeven dat als het aan hem ligt de Broncos er alles aan doen om Andrew Luck te draften.

En dat gedoe met Fox en veteranen is enkel met de veteranen met wie hij eerder samengewerkt heeft. Die laat hij niet zomaar vallen. Daar kreeg hij bij de Panthers viel kritiek op. Maar hij is een coach die loyaal blijft ten op zichte van spelers met wie hij jaren heeft samengewerkt, zoals een Delhomme. Die band heeft hij met Orton totaal niet. Brady Quinn is toch ook geen veteraan of wel soms? Toch krijgt hij van Fox alle kans om te laten zien dat hij weldegelijk kan spelen. En de Broncos hebben nauwelijks oude spelers binnegehaald in FA. Alleen McGahee en Ty Warren. En dat terwijl de Broncos wel wat ervaring kunnen gebruiken.

Orton heeft nog maar een éénjarig contract dus misschien wilde men zien wat men kon krijgen voor hem. Er zijn genoeg teams die een QB nodig hebben. Ik schat de kans in dat de Broncos volgend jaar een QB draften erg hoog in. De QB class van volgend jaar is beter dan afgelopen jaar. Is het niet Luck dan zal men wel voor Barkley of iemand anders gaan. Elway zal de QB gaan draften die hij wil.
pi_101137993
quote:
INDIANAPOLIS -- No Brett Favre? No problem: The Colts are bringing another veteran quarterback out of retirement, hoping Kerry Collins will be a solid backup plan in case Peyton Manning isn't healed by the regular season.

Colts owner Jim Irsay tweeted Wednesday: "We have agreed to terms with Kerry Collins...more details to come." The team officially announced the move shortly after.
Of ze hebben geen vertrouwen in de terugkeer van Manning. Of ze hebben geen vertrouwen in Painter. Ik denk allebei. Al lijkt het me wel lastig om een complete offense te leren in een paar weken.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_101140797
Afgelopen week naar Vikings @ Seahawks geweest. Ge-wel-dig!

Super kaarten kunnen regelen buiten het stadion. Aan het loket alleen nog maar nok van het stadion te krijgen en voor dezelfde prijs kaartjes in een hoek eerste ring gekocht met zicht op het Hawks Nest en downtown Seattle. Wedstrijd was een beetje matig (had ook niet meer verwacht). Sfeer was super vond ik voor een preseason wedstrijd. Ruim 65.000 toeschouwers en wat een lawaai zeg. :D Kan me goed voorstellen dat dit stadion bovenaan staat met het aantal false starts.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 24 augustus 2011 @ 21:08:02 #276
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_101142866
Nice pics.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 21:33:02 #277
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_101144189
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:16 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Of ze hebben geen vertrouwen in de terugkeer van Manning. Of ze hebben geen vertrouwen in Painter. Ik denk allebei. Al lijkt het me wel lastig om een complete offense te leren in een paar weken.
Het is inderdaad maar de vraag of Manning de season opening gaat halen. Zou zonde zijn voor zijn consecutive start streak. Houdt Favre in elk geval voorlopig nog dat record vast.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  Redactie Frontpage woensdag 24 augustus 2011 @ 21:33:15 #278
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_101144201
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef zjroentje het volgende:
Afgelopen week naar Vikings @ Seahawks geweest. Ge-wel-dig!

Super kaarten kunnen regelen buiten het stadion. Aan het loket alleen nog maar nok van het stadion te krijgen en voor dezelfde prijs kaartjes in een hoek eerste ring gekocht met zicht op het Hawks Nest en downtown Seattle. Wedstrijd was een beetje matig (had ook niet meer verwacht). Sfeer was super vond ik voor een preseason wedstrijd. Ruim 65.000 toeschouwers en wat een lawaai zeg. :D Kan me goed voorstellen dat dit stadion bovenaan staat met het aantal false starts.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gaaf!!
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_101149257
Coole pics zeg!

Manning heeft gezegd dat hij nog wat jaartjes doorgaat dus zou wel jammer zijn als de streak stopt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:29:25 #280
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_101162792
quote:
TBO_Buccaneers TBO Buccaneers
Roy: MLB Mason Foster fined $20,000 for blowing up Chad Ochocinco. Foster says fine won't alter the way he plays.
quote:
@ochocinco Chad Ochocinco
@nflcommish Dad no disrespect but I don't agree with @mason_foster fine n I'll be reimbursing him personally.Please feel free to contact me
F! You NFL...dat was een cleane hit als een hit maar clean kan zijn, ga maar vlaggetjes dragen dan. Heel veel respect naar Chad toe dat hij zn woord houdt
Luck is for losers
  donderdag 25 augustus 2011 @ 10:32:08 #281
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_101162854
Mooie geste van Ochocinco ^O^
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_101163433
Pics zijn van mijn telefoon, na 5 foto's was de batterij van de camera leeg en ik was vergeten een nieuwe mee te nemen. :')

Ze hebben trouwens ook een soort van capo bij de Seahawks. :D :')
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_101163512
Hulde voor Ocho!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:16:20 #284
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_101166103
PS> Kan er voor dit topic misschien een serie aangemaakt worden, zodat het direct in 'mijn actieve topics' blijft staan?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:20:01 #285
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_101166221
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef BusterPosey het volgende:
PS> Kan er voor dit topic misschien een serie aangemaakt worden, zodat het direct in 'mijn actieve topics' blijft staan?
Volgens mij staat ie dat al? Ik krijg 'm automagisch door altijd.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_101166898
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef BusterPosey het volgende:
Heb ik al eens gevraagd in FB: [SPT] Feedback enzulks

Nog geen reactie tot op heden...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:44:57 #287
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_101167103
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:39 schreef Guard het volgende:

[..]

Heb ik al eens gevraagd in FB: [SPT] Feedback enzulks

Nog geen reactie tot op heden...
Ik heb het in dat topic nogmaals gevraagd.
  donderdag 25 augustus 2011 @ 13:07:54 #288
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_101167997
Done. Maar iedereen kan er een reeks van maken. :P Gewoon topic ID van een oude reeks invoeren onderaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_101169394
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef popolon het volgende:
Done. Maar iedereen kan er een reeks van maken. :P Gewoon topic ID van een oude reeks invoeren onderaan.
^O^

Dat laatste wist ik niet :@
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:03:09 #290
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_101215987
Panthers :'), zo slecht dat ze de Bengals er goed uit laten zien _O-.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_101247504
1st team van de Chiefs weer bijna niet gespeeld gisteren. :o
pi_101248735
Ron Wemel Andy Dalton slingerde een paar aardige ballen :) Maar inderdaad, weet niet in hoeverre Cinci daar zelf de grootste actor in was ;)
pi_101277535
Lions zien er goed uit. Patriots defense not so much!!
if you ain't cheating you ain't trying
  zondag 28 augustus 2011 @ 04:36:33 #294
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_101279072
Ja da's nooit een goed teken als de Lions het goed doen in preseason. :D

Maar goed, Stafford has got to stay healthy. 12/14, 2 TD's _O_ Pats laten zelfs Brady veel langer staan dan ik had verwacht. 12/22.

Maar goed, 34-10 Lions, een NE spanking is altijd leuk. :)
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:20:17 #295
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_101283199
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef popolon het volgende:

Veel is afhankelijk van Stafford die elk jaar wel wat games mist en de secondary is nog steeds matig/slecht.
pi_101288149
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 02:26 schreef Moonlighter het volgende:
Lions zien er goed uit. Patriots defense not so much!!
Patriots defense kreeg nauwelijks druk op Stafford. Dat was vorig jaar al een probleem voor de Pats defense, hun pass-rush. Nou deden Haynesworth, Spikes en Ellis niet mee maar degenen die wel speelden maakten weinig indruk.

Het meest opvallende was hoe onzichtbaar Ocho Cinco was. Brady gooide nauwelijks naar zijn richting en ging af en toe flink tekeer tegen hem aan de zijlijn.
  Redactie Frontpage zondag 28 augustus 2011 @ 20:25:01 #297
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_101302254
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef popolon het volgende:

Maar goed, Stafford has got to stay healthy. 12/14, 2 TD's _O_ Pats laten zelfs Brady veel langer staan dan ik had verwacht. 12/22.

Maar goed, 34-10 Lions, een NE spanking is altijd leuk. :)
Nee dat is niet leuk :(
Lions en vooral Stafford zagen er goed uit. Pats faalden op alle fronten.
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef The_Playmaker het volgende:

[..]
Het meest opvallende was hoe onzichtbaar Ocho Cinco was. Brady gooide nauwelijks naar zijn richting en ging af en toe flink tekeer tegen hem aan de zijlijn.
Brady had gezegd dat Ocho vrijwel vanaf nul moest beginnen omdat alle teams waar hij gespeeld had een nummer voor een play gebruikten en de Pats gebruiken een woord voor een play, dus hij moet opnieuw alles leren.
  maandag 29 augustus 2011 @ 14:36:49 #298
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_101330525
Achja blijft pre-season. We hebben vaak genoeg gezien dat teams die er niet goed uitzien opeens knallen week1 en nog vaker andersom.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  maandag 29 augustus 2011 @ 15:19:04 #299
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_101331794
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:

Brady had gezegd dat Ocho vrijwel vanaf nul moest beginnen omdat alle teams waar hij gespeeld had een nummer voor een play gebruikten en de Pats gebruiken een woord voor een play, dus hij moet opnieuw alles leren.
Is minder lastig dan je denkt, ik denk dat de audible rules lastiger zijn dan dat.
Ik heb ergens nog het 2007 playbook van de Patriots liggen, die had ik uit mn hoofd geleerd tot de hoogte dat ik een x een play hoorde op de TV en ik precies wist wat ze gingen doen. Kwestie van concepten leren en stampen.
Audible / blitz rules zijn een stap verder dan
Luck is for losers
pi_101333925
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Is minder lastig dan je denkt, ik denk dat de audible rules lastiger zijn dan dat.
Ik heb ergens nog het 2007 playbook van de Patriots liggen, die had ik uit mn hoofd geleerd tot de hoogte dat ik een x een play hoorde op de TV en ik precies wist wat ze gingen doen. Kwestie van concepten leren en stampen.
Audible / blitz rules zijn een stap verder dan
Hmm.. klinkt interessant on zoiets eens te zien, zou je 't willen uploaden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')