Ik las gisteren dat sommige volgers in de pers duidelijke signalen zagen dat Quinn momenteel een stapje voor heeft op Tebow als het gaat om de backup-positie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Guard het volgende:
Fox heeft Orton, zoals verwacht, als starter benoemd.
Tebow mag nu met Quinn gaan uitmaken wie de backup wordt.
Yep. Volgens de schrijvende pers in Colorado is Quinn op dit moment de backup QB. Hij kreeg ook veel snaps in de tweede preseason game en deed het zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat sommige volgers in de pers duidelijke signalen zagen dat Quinn momenteel een stapje voor heeft op Tebow als het gaat om de backup-positie.
quote:Some members of the Broncos organization tell Mike Silver of Yahoo! Sports that Tim Tebow is the fourth-best QB in training camp.
"If everything was totally equal, and this were a competition based only on performance at this camp, Tebow would probably be the fourth-string guy," one source said. "Kyle [Orton] is far and away the best, and Tebow's way behind [Brady] Quinn, too. And I'm telling you, Adam Weber is flat-out better right now." Added another Broncos exec, "Forget about how [Tebow] delivers the ball, or how accurate it is. First he has to know where to go with it." Team officials are now relieved that the Dolphins opted against meeting Denver's third-round asking price on Orton.
De Dolphins zijn ook relieved, die hebben Orton niet nodig en dit scheelt ze weer een pick.quote:
Waarom zouden ze dan moeilijk doen? Als de Colts Quinn willen moeten ze een prijs betalen, en de Broncos kunnen vragen wat willen, heeft niets te maken met de positie van Quinn op de deptchart. Colts hebben een probleem, Broncos niet, die zullen wel 3 qb's houden. Tebow zal daarbij zijn, maar dat zal meer met zijn hoge prijs te maken hebben dan met zijn fantastische spel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef kidkash19 het volgende:
Of het is een groot smokescreen gezien de problemen in Indianapolis met Manning, er waren geruchten dat ze interesse hadden in Quinn.
Je weet het nooit in de NFL
Waarom zou je speeltijd voor je #2 QB opgeven, om je #3 in de etalage te zetten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Een #2 QB heeft meer waarde dan een #3 natuurlijk. Als Quinn minder speeltijd krijgt om zichzelf te laten zien dan is hij voor de ander minder waard natuurlijk.
Je kan als organisatie niet een 3e ronde vragen voor een #3 QB die amper gespeeld heeft, iets wat makkelijker gaat als het een #2 QB is die het heeft laten zien.
Het is en blijft de NFL waar er smerige spelletjes gespeeld worden met spelers
Wat voor worst?twitter:ChrisJohnson28 twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 20:30:07Flying out to Nashville tonight to meet with Joel and the GM in the morning to see which way were going. Could get better or worst reageer retweet
Fox en Elway waren idd nog niet bij de Broncos toen Tebow werd gedraft dus ze hebben beide geen "verplichtingen" om hem te starten. Vooral Elway heeft nogal wat te zeggen bij de Broncos en die heeft vaker in zijn uitspraken laten weten niet de grootste Tebow-fan te zijn. En Joe Ellis is slim genoeg om hun niet Tebow door de strot te douwen en daarmee Fox en Elway tegen zich te krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:28 schreef SteveBudin het volgende:
Tebow verpersoonlijkt de erfenis van McDaniels en dat werkt nu tegen hem. Dat neemt niet weg dat hij nog steeds een project is.
Hij is geen fan om Tebow nu al te starten. Dat heeft hij toch vaak genoeg aangegeven? Dat bedoel ik met geen Tebow-fan. Ik heb het er niet over dat hij hem persoonlijk niet moet. Elway werkt dagelijks met hem en zegt zelf dat hij nog geen starter kan zijn. Dezelfde Elway heeft trouwens aangegeven dat als het aan hem ligt de Broncos er alles aan doen om Andrew Luck te draften.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:49 schreef kidkash19 het volgende:
En daarom stond Elway meerdere malen na de training te werken met Tebow? Omdat hij geen Tebow fan is?
Fox is een coach die leunt op veteranen en die heel moeilijk los laat kijk maar naar hoe lang hij Delhomme heeft laten staan. Hij kiest nu gewoon de veilige weg, neemt niet weg dat ik het nog steeds vreemd vind dat ze Orton als trade hebben aangeboden bij de Dolphins. Het is een beetje verhaal met 2 gezichten nu
Of ze hebben geen vertrouwen in de terugkeer van Manning. Of ze hebben geen vertrouwen in Painter. Ik denk allebei. Al lijkt het me wel lastig om een complete offense te leren in een paar weken.quote:INDIANAPOLIS -- No Brett Favre? No problem: The Colts are bringing another veteran quarterback out of retirement, hoping Kerry Collins will be a solid backup plan in case Peyton Manning isn't healed by the regular season.
Colts owner Jim Irsay tweeted Wednesday: "We have agreed to terms with Kerry Collins...more details to come." The team officially announced the move shortly after.
Het is inderdaad maar de vraag of Manning de season opening gaat halen. Zou zonde zijn voor zijn consecutive start streak. Houdt Favre in elk geval voorlopig nog dat record vast.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:16 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Of ze hebben geen vertrouwen in de terugkeer van Manning. Of ze hebben geen vertrouwen in Painter. Ik denk allebei. Al lijkt het me wel lastig om een complete offense te leren in een paar weken.
Gaaf!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:26 schreef zjroentje het volgende:
Afgelopen week naar Vikings @ Seahawks geweest. Ge-wel-dig!
Super kaarten kunnen regelen buiten het stadion. Aan het loket alleen nog maar nok van het stadion te krijgen en voor dezelfde prijs kaartjes in een hoek eerste ring gekocht met zicht op het Hawks Nest en downtown Seattle. Wedstrijd was een beetje matig (had ook niet meer verwacht). Sfeer was super vond ik voor een preseason wedstrijd. Ruim 65.000 toeschouwers en wat een lawaai zeg.Kan me goed voorstellen dat dit stadion bovenaan staat met het aantal false starts.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:TBO_Buccaneers TBO Buccaneers
Roy: MLB Mason Foster fined $20,000 for blowing up Chad Ochocinco. Foster says fine won't alter the way he plays.
F! You NFL...dat was een cleane hit als een hit maar clean kan zijn, ga maar vlaggetjes dragen dan. Heel veel respect naar Chad toe dat hij zn woord houdtquote:@ochocinco Chad Ochocinco
@nflcommish Dad no disrespect but I don't agree with @mason_foster fine n I'll be reimbursing him personally.Please feel free to contact me
Volgens mij staat ie dat al? Ik krijg 'm automagisch door altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef BusterPosey het volgende:
PS> Kan er voor dit topic misschien een serie aangemaakt worden, zodat het direct in 'mijn actieve topics' blijft staan?
Heb ik al eens gevraagd in FB: [SPT] Feedback enzulksquote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:16 schreef BusterPosey het volgende:
PS> Kan er voor dit topic misschien een serie aangemaakt worden, zodat het direct in 'mijn actieve topics' blijft staan?
Ik heb het in dat topic nogmaals gevraagd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb ik al eens gevraagd in FB: [SPT] Feedback enzulks
Nog geen reactie tot op heden...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:07 schreef popolon het volgende:
Done. Maar iedereen kan er een reeks van maken.Gewoon topic ID van een oude reeks invoeren onderaan.
Veel is afhankelijk van Stafford die elk jaar wel wat games mist en de secondary is nog steeds matig/slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef popolon het volgende:
Ja da's nooit een goed teken als de Lions het goed doen in preseason.
Patriots defense kreeg nauwelijks druk op Stafford. Dat was vorig jaar al een probleem voor de Pats defense, hun pass-rush. Nou deden Haynesworth, Spikes en Ellis niet mee maar degenen die wel speelden maakten weinig indruk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:26 schreef Moonlighter het volgende:
Lions zien er goed uit. Patriots defense not so much!!
Nee dat is niet leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 04:36 schreef popolon het volgende:
Ja da's nooit een goed teken als de Lions het goed doen in preseason.
Maar goed, Stafford has got to stay healthy. 12/14, 2 TD'sPats laten zelfs Brady veel langer staan dan ik had verwacht. 12/22.
Maar goed, 34-10 Lions, een NE spanking is altijd leuk.![]()
Brady had gezegd dat Ocho vrijwel vanaf nul moest beginnen omdat alle teams waar hij gespeeld had een nummer voor een play gebruikten en de Pats gebruiken een woord voor een play, dus hij moet opnieuw alles leren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Het meest opvallende was hoe onzichtbaar Ocho Cinco was. Brady gooide nauwelijks naar zijn richting en ging af en toe flink tekeer tegen hem aan de zijlijn.
Is minder lastig dan je denkt, ik denk dat de audible rules lastiger zijn dan dat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:25 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Brady had gezegd dat Ocho vrijwel vanaf nul moest beginnen omdat alle teams waar hij gespeeld had een nummer voor een play gebruikten en de Pats gebruiken een woord voor een play, dus hij moet opnieuw alles leren.
Hmm.. klinkt interessant on zoiets eens te zien, zou je 't willen uploaden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:19 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Is minder lastig dan je denkt, ik denk dat de audible rules lastiger zijn dan dat.
Ik heb ergens nog het 2007 playbook van de Patriots liggen, die had ik uit mn hoofd geleerd tot de hoogte dat ik een x een play hoorde op de TV en ik precies wist wat ze gingen doen. Kwestie van concepten leren en stampen.
Audible / blitz rules zijn een stap verder dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |