Ik las gisteren dat sommige volgers in de pers duidelijke signalen zagen dat Quinn momenteel een stapje voor heeft op Tebow als het gaat om de backup-positie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Guard het volgende:
Fox heeft Orton, zoals verwacht, als starter benoemd.
Tebow mag nu met Quinn gaan uitmaken wie de backup wordt.
Yep. Volgens de schrijvende pers in Colorado is Quinn op dit moment de backup QB. Hij kreeg ook veel snaps in de tweede preseason game en deed het zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:48 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat sommige volgers in de pers duidelijke signalen zagen dat Quinn momenteel een stapje voor heeft op Tebow als het gaat om de backup-positie.
quote:Some members of the Broncos organization tell Mike Silver of Yahoo! Sports that Tim Tebow is the fourth-best QB in training camp.
"If everything was totally equal, and this were a competition based only on performance at this camp, Tebow would probably be the fourth-string guy," one source said. "Kyle [Orton] is far and away the best, and Tebow's way behind [Brady] Quinn, too. And I'm telling you, Adam Weber is flat-out better right now." Added another Broncos exec, "Forget about how [Tebow] delivers the ball, or how accurate it is. First he has to know where to go with it." Team officials are now relieved that the Dolphins opted against meeting Denver's third-round asking price on Orton.
De Dolphins zijn ook relieved, die hebben Orton niet nodig en dit scheelt ze weer een pick.quote:
Waarom zouden ze dan moeilijk doen? Als de Colts Quinn willen moeten ze een prijs betalen, en de Broncos kunnen vragen wat willen, heeft niets te maken met de positie van Quinn op de deptchart. Colts hebben een probleem, Broncos niet, die zullen wel 3 qb's houden. Tebow zal daarbij zijn, maar dat zal meer met zijn hoge prijs te maken hebben dan met zijn fantastische spel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:28 schreef kidkash19 het volgende:
Of het is een groot smokescreen gezien de problemen in Indianapolis met Manning, er waren geruchten dat ze interesse hadden in Quinn.
Je weet het nooit in de NFL
Waarom zou je speeltijd voor je #2 QB opgeven, om je #3 in de etalage te zetten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:36 schreef kidkash19 het volgende:
Een #2 QB heeft meer waarde dan een #3 natuurlijk. Als Quinn minder speeltijd krijgt om zichzelf te laten zien dan is hij voor de ander minder waard natuurlijk.
Je kan als organisatie niet een 3e ronde vragen voor een #3 QB die amper gespeeld heeft, iets wat makkelijker gaat als het een #2 QB is die het heeft laten zien.
Het is en blijft de NFL waar er smerige spelletjes gespeeld worden met spelers
Wat voor worst?twitter:ChrisJohnson28 twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 20:30:07Flying out to Nashville tonight to meet with Joel and the GM in the morning to see which way were going. Could get better or worst reageer retweet
Fox en Elway waren idd nog niet bij de Broncos toen Tebow werd gedraft dus ze hebben beide geen "verplichtingen" om hem te starten. Vooral Elway heeft nogal wat te zeggen bij de Broncos en die heeft vaker in zijn uitspraken laten weten niet de grootste Tebow-fan te zijn. En Joe Ellis is slim genoeg om hun niet Tebow door de strot te douwen en daarmee Fox en Elway tegen zich te krijgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:28 schreef SteveBudin het volgende:
Tebow verpersoonlijkt de erfenis van McDaniels en dat werkt nu tegen hem. Dat neemt niet weg dat hij nog steeds een project is.
Hij is geen fan om Tebow nu al te starten. Dat heeft hij toch vaak genoeg aangegeven? Dat bedoel ik met geen Tebow-fan. Ik heb het er niet over dat hij hem persoonlijk niet moet. Elway werkt dagelijks met hem en zegt zelf dat hij nog geen starter kan zijn. Dezelfde Elway heeft trouwens aangegeven dat als het aan hem ligt de Broncos er alles aan doen om Andrew Luck te draften.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:49 schreef kidkash19 het volgende:
En daarom stond Elway meerdere malen na de training te werken met Tebow? Omdat hij geen Tebow fan is?
Fox is een coach die leunt op veteranen en die heel moeilijk los laat kijk maar naar hoe lang hij Delhomme heeft laten staan. Hij kiest nu gewoon de veilige weg, neemt niet weg dat ik het nog steeds vreemd vind dat ze Orton als trade hebben aangeboden bij de Dolphins. Het is een beetje verhaal met 2 gezichten nu
Of ze hebben geen vertrouwen in de terugkeer van Manning. Of ze hebben geen vertrouwen in Painter. Ik denk allebei. Al lijkt het me wel lastig om een complete offense te leren in een paar weken.quote:INDIANAPOLIS -- No Brett Favre? No problem: The Colts are bringing another veteran quarterback out of retirement, hoping Kerry Collins will be a solid backup plan in case Peyton Manning isn't healed by the regular season.
Colts owner Jim Irsay tweeted Wednesday: "We have agreed to terms with Kerry Collins...more details to come." The team officially announced the move shortly after.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |