Volgens mij mis ik ze steedsquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ben ik de enige die pre season games kijkt? Solder, die 1st round tackle van de Pats, deed het naar mijn leken-oog-mening behoorlijk goed! Verder ook onder de indruk van SUUUUUUUUUUUUUUUUH en leuke dingen gezien van allerlei teamsZin in!
Ik heb helaas nog weinig kunnen zien...quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ben ik de enige die pre season games kijkt? Solder, die 1st round tackle van de Pats, deed het naar mijn leken-oog-mening behoorlijk goed! Verder ook onder de indruk van SUUUUUUUUUUUUUUUUH en leuke dingen gezien van allerlei teamsZin in!
Die nachtwedstrijden zijn zo laat, althans, voor pre-season wedstrijden die nergens om gaan. Vanmiddag wel naar NFL Yearbook zitten kijken. Leuk om er weer in te komen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik kijk vooral highlights en ik lees de keynotes van mensen die het wel volgen. Volgende week zal ik wel wat wedstrijden kijken (alleen de drives van de starting QB (eventueel back-up als er een QB-battle is) en 1st team defense), 3rd string hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dat zijn 3 compleet andere situaties. Tampa had het jaar daarvoor een 38-jarige QB. Dan is het logisch dat je een jonge QB de kans geeft. De Pats zijn een aantal jaar geleden begonnen met rebuilden maar de belangrijkste positie bleef hetzelfde: Brady als QB. Thompson kon alleen rebuilden door het besluit van Favre.Een andere reden waarom een hoop veteranen op defense weg moesten is omdat 2 jaar geleden men van een 4-3 naar een 3-4 defense switchte. Die jongens waren te duur om te houden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Heet Tampa dit niet precies 2 jaar geleden ingezet? Alle veteranen weggedaan en gaan bouwen vanuit de draft? Kijk eens wat ze dat tot nu toe oplevert. Vergeten we ook de Packers trouwens niet? Patriots?
Soms moet je juist zoiets doen als organistie, Denver doet al een tijdje niet mee. Gooi je oude rotten eruit en bouw voor de toekomst, neem voor lief dat je een jaar of 2 minder zal presteren. Bouw vanuit de draft, kijk hoe ver je komt en trek dan Free Agents aan die je over de heuvel kunnen helpen naar de SB (Zie Tampa in 2002)
Nee. Favre nam het besluit en daarna werd Rodgers eerste QB. Toen hij daarna terug wilde komen werd hem verteld dat hij moest knokken om eerste QB te worden en dat wilde hij niet.Hij verwachtte dat men hem gewoon eerste QB zou maken. Toen vroeg hij om een trade want hij stond nog onder contract bij de Packers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:07 schreef kidkash19 het volgende:
Orton geen zwakke plek? Nummers zeggen niet alles, hoe was hij in de redzone? De grootste klacht bij de Bronco fans is dat hij mooie nummers neerzet maar het niet kan afmaken als het moet. Ik bedoel een QB met zoveel yards zou toch wat meer games moeten winnen ook of niet?
Orton is een degelijke QB maar geen winnaar, hij is niet DE reden maar wel 1 van de redenen.
McDaniels was duidelijk geen HC daarom zou de nieuwe HC gewoon op de reset knop moeten drukken.
Vergeten we Chris Simms en Luke McCown trouwens voor het gemak bij de Bucs? Duidelijk dat ze erachter kwamen dat die niet de toekomst waren en toen Josh Johnson draften en het jaar erna Freeman. Volgens mij nam Favre niet het besluit maar was het standpunt simpelweg dat ze doorgingen met Rodgers en dat Favre maar backup zou zijn of moest opzouten
quote:Everyone knew time was short for Aaron Maybin to revive his fledgling NFL career in Buffalo's 2011 training camp. The time may have proven to be shorter than anyone anticipated. Maybin was waived by the Bills on Monday, two days after the team's first preseason contest.
Bills head coach Chan Gailey had said time and again that Maybin had to get stronger, play more consistently and be more productive. Gailey's commentary on the pass rushing linebacker often ended with "he has a long way to go."
Gailey inherited Maybin as a player who was taken in the first round of the 2009 NFL draft, a year prior to Gailey's arrival. From the time he was a rookie getting on the field for measurable playing time proved difficult as evidence by his 24 career tackles in 27 games.
Dus namen de Packers de eindbeslissing terwijl ze makkelijk Favre met open armen hadden kunnen verwelkomen en hem weer starter kunnen maken. Ze waren Favre zat met elk jaar hetzelfde gezeik en kozen voor de jongere QB toen de mogelijkheid zich aangaf.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:21 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Nee. Favre nam het besluit en daarna werd Rodgers eerste QB. Toen hij daarna terug wilde komen werd hem verteld dat hij moest knokken om eerste QB te worden en dat wilde hij niet.Hij verwachtte dat men hem gewoon eerste QB zou maken. Toen vroeg hij om een trade want hij stond nog onder contract bij de Packers.
Tuurlijk helpt het niet als je D en Run Game zo slecht is maar Orton staat bekend erom dat hij wedstrijden waar het close is niet kan afsluiten, dat heeft hij nooit gekund. Nummers en stats zijn leuk maar het gaat om de W's op het veld. In de redzone precies hetzelfde, deze 1e game was het hetzelfde liedje die paar plays die hij heeft gedaan en hij heeft elke down in de redzone mogen gooien (leek mij een soort test van Fox) eindresultaat was een FGquote:Orton's red zone offense? Weet je hoe vaak McDaniels hem liet gooien op first and goal? 6(!) keer. Op second and goal mocht hij in totaal 5(!) keer gooien. Dat is dus in totaal slechts 11 keer. 6 keer resulteerde dat in een TD. Aaron Rodgers gooide op first/second and goal al maar liefst 25 keer. Weet je hoeveel TD's? 6. Brees gooide 18 keer op first/second and goal en 5 keer resulteerde dat in een TD. Het is dus onzin dat Orton choked in de redzone. McDaniels had hele vreemde playcalling in de redzone. Hij bleef maar de bal aan de RB geven en dat resulteerde vaak in niks. Hij had Orton juist vaker moeten laten gooien in de redzone. Op third down and goal mocht Orton helemaal nauwelijks gooien.
Hoeveel games win je als je laatste bent in points allowed, total defense, run defense en sacks? En je bent één van de slechtse running teams in de NFL? Héél weinig. Joe Montana had vorig jaar met dat elftal nog geen 6 games kunnen winnen.
[..]quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dus namen de Packers de eindbeslissing terwijl ze makkelijk Favre met open armen hadden kunnen verwelkomen en hem weer starter kunnen maken. Ze waren Favre zat met elk jaar hetzelfde gezeik en kozen voor de jongere QB toen de mogelijkheid zich aangaf.
Stats zeggen soms zeker genoeg. De nummers van vorig jaar bewijzen gewoon dat het onzin is dat Orton in de redzone geen goede QB is. Dus ik snap nog steeds niet waarom je bijft praten over de redzone offense onder Orton. Je enigste argument om dat te onderbouwen is één drive in de preseason. De enigste reden waarom de redzone offense vorig jaar haperte is de playcalling onder McDaniels. De cijfers liegen niet: Orton's QB rating en TD% op first/second goal is hoger dan Brees en Rodgers. Sorry, soms zeggen cijfers wel genoeg.quote:Tuurlijk helpt het niet als je D en Run Game zo slecht is maar Orton staat bekend erom dat hij wedstrijden waar het close is niet kan afsluiten, dat heeft hij nooit gekund. Nummers en stats zijn leuk maar het gaat om de W's op het veld. In de redzone precies hetzelfde, deze 1e game was het hetzelfde liedje die paar plays die hij heeft gedaan en hij heeft elke down in de redzone mogen gooien (leek mij een soort test van Fox) eindresultaat was een FG
Ik zeg nog steeds dat ze nu wel weten wat ze hebben aan Orton, een degelijke niet boeiende QB die je er niet doorheen slaat als het echt moet. Geef Tebow EN Quinn een kans om met de #1's te spelen en evalueer dan eens want het verschil in Oliners is enorm.
Grappige is wel dat je de rungame aankaart, nu zeg ik niet dat Tebow een waanzinnige QB is maar je zou wel je rungame kunnen versterken met hem erin (iets wat in de redzone zou kunnen helpen ook want daar heeft hij zn geld verdient bij Florida)
Je kan het dus van 2 kanten bekijken, jij ziet het als een beslissing van Favre, ik zie het als beslissing van het bestuur en de coaches om hoe dan ook verder te gaan met een jonkiequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:12 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
[..]
Favre was degene die die eindbeslissing nam. Hij had de strijd aan kunnen gaan met Rodgers. De reden waarom men niet hem zomaar de starting job gaf is dat men na het retiren van Favre Rodgers had beloofd de starting QB te worden. Dat was de enigste reden. Het had niks te maken met willen verjongen of zijn eeuwige gezeik. Toen Favre terugkeerde was het Rodgers die aangaf de strijd aan te willen gaan met Favre, McCarthy zei zelf dat als Favre beter was hij de starting QB zou worden. Favre weigerde.
[..]
Vertel mij niks over hoe moeilijk het is om te winnen met een team, ik heb een dramatijd van 4 jaar achter de rug qua prestaties in Football en dat komt mede door een zware blessure op de QB positie. Ik zeg alleen dat Orton een degelijke QB is maar absoluut geen winnaar en geen clutch QB en met dit team zal Denver niks bijzonders winnen. De Defense is niet sterk genoeg om wedstrijden te dragen en Orton is niet goed genoeg om een wedstrijd naar zijn hand te zetten. Zet je een jonkie erin dan geef je in ieder geval aan dat je dit jaar niks verwacht, hoe kut dat ook is, maar dat je investeert in de toekomst. Meerdere teams hebben dit gedaan de afgelopen jaren en de resultaten zijn soms goed en soms ook slecht, anders heb je altijd nog Andrew Luck volgend jaarquote:Stats zeggen soms zeker genoeg. De nummers van vorig jaar bewijzen gewoon dat het onzin is dat Orton in de redzone geen goede QB is. Dus ik snap nog steeds niet waarom je bijft praten over de redzone offense onder Orton. Je enigste argument om dat te onderbouwen is één drive in de preseason. De enigste reden waarom de redzone offense vorig jaar haperte is de playcalling onder McDaniels. De cijfers liegen niet: Orton's QB rating en TD% op first/second goal is hoger dan Brees en Rodgers. Sorry, soms zeggen cijfers wel genoeg.
Rodgers gooide en rende in 2008 voor maar liefst 32 TD's. De Packers wonnen 6 games. Zo moeilijk is het om games te winnen als je totaal geen defense hebt. Wins is een team effort.
Het is net wat Bruschi gisteren op ESPN zei: de spelers werken dagelijks met Orton, Tebow en Quinn en kiezen voor Orton. Die zien dagelijks wat wij niet zien. Dat kan en mag je als coaching staff niet negeren. De beste speler moet spelen en het is toch wel erg vreemd dat de fans vinden dat dat Tebow is en de eigen spelers en coaching staff vinden dat dat Orton is. Dan neig ik toch de kant te kiezen van degenen die dagelijks met hen trainen.
Wat moet Orton anders? Niet spelen is ook niet goed voor zijn verdere carriere en waarschijnlijk vindt men hem beter dan de tweede man. Alleen Orten denkt nu waarschijnlijk voornamelijk aan zichzelf en aan het team in de tweede.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:44 schreef kidkash19 het volgende:
Ik snap gewoon niet dat je als Front Office een QB wilt traden, dat bijna voorelkaar hebt alleen die QB had wat salariseisen waardoor de trade niet doorgaat en je diezelfde QB nu als starter neerzet. Ik vind het erg professioneel van Orton dat hij gewoon doorgaat zonder te zeuren maar ik vind het een hele vreemde situatie. Het geeft wat vreemde signalen af
Nou ja ik zou wel wat divas weten die de kont in de krib zouden gooien hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Wat moet Orton anders? Niet spelen is ook niet goed voor zijn verdere carriere en waarschijnlijk vindt men hem beter dan de tweede man. Alleen Orten denkt nu waarschijnlijk voornamelijk aan zichzelf en aan het team in de tweede.
Wade Philips is ook een hele goede DC, alleen een hele slechte HCquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Iemand de Houston - NY Jets game gezien? Het is natuurlijk pre season, maar Houston's defense lijkt toch stappen te hebben genomen
Jets speelden ook niet met hun sterkste OL. Maar het ziet er wel beter uit dan vorig jaar (al is daar natuurlijk niet veel voor nodig).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Iemand de Houston - NY Jets game gezien? Het is natuurlijk pre season, maar Houston's defense lijkt toch stappen te hebben genomen
Interessant interview met Vick na afloop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:28 schreef popolon het volgende:
Steelers looking good. Cotchery is ook een prima aanvulling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |