Dit deden de Bucs dus:quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:06 schreef popolon het volgende:
.En waar blijven de Bucs? Vorig jaar 10-6, geld (cap space) zat nog en ze blijven stil.
Tja, je moet wat doen om aan die capfloor te raken......quote:New Bucs P Michael Koenen's six-year deal is worth $19.5 million, including $6.5 million guaranteed.We don't normally do separate posts for contracts, but this is like spending a ninth-round fantasy pick on your kicker. It just doesn't make a lot of sense.
Ik denk er over na. Misschien één week met illegale streams proberen. Als dat werkt doen we dat. Ik blijf een Nederlanderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef rgras het volgende:
Regular season + Playoffs komt uit op ¤210,-. Als je ook nog Game Pass in de off-season wil hebben kom je uit op zo'n ¤250,-. Valt mee.
Gisteren bijgetekendquote:
Kan me niet voorstellen dat Samuel hier blij mee is. Hij staat nu 3de op de depth chart. Zijn agent heeft al aangegeven dat het onzin zou zijn als hij als nickel corner zou worden gebruikt. Hij is te klein om safety te spelen. Lijkt me dat Samuel getrade zal worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:22 schreef DrSmoke het volgende:
Wow, Asomugha naar de Eagles. Die hebben nu dus Nnamdi, DRC en Samuel. Best sick.
Sanchez iets meer hot dogs eten dan want dat wordt gooien met Holmes en Plax.quote:
Vick is super entertainment maar de kans dat ie tot aan de superbowl heel blijft en geen INT bug krijgt is vrij klein..quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:29 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Eagles. Met een pure passer zoals Manning, Rivers, Brees of Rodgers zou ik ze meteen opschrijven voor de Superbowl. Met Vick kan ik dit niet.
Nee nog niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:24 schreef BusterPosey het volgende:
Is inmiddels duidelijk of DeSean Jackson een verbeterd contract krijgt?
Eagles games worden erg leuk. En ze spelen ook nog tegen de AFC East. Mooie wedstrijden. Ik verwacht ook wel dat ze de NFC East pakken, maar in de playoffs zijn er teams die te goed zijn om zich te laten foppen door de trucs van Vick. Uiteindelijk is het een scharrelaar. Niet in een playbook te vangen. Leuk voor de higlights.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Vick is super entertainment maar de kans dat ie tot aan de superbowl heel blijft en geen INT bug krijgt is vrij klein..
Maar ik ga denk ik wel veel Eagles games meepakken. Vick en DeSean Jackson zijn top entertainment.
Dat wordt bidden dat Vick heel blijft tijdens de play-offs, anders mag play-off beest Vince Young de meubelen reddenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:09 schreef popolon het volgende:
The Eagles gaan echt all-in, Ronnie Brown nu ook in Philly.
Ik heb ook zo mijn twijfels. In het ideale scenario kunnen ze Vick na 11/12 speelronden wat rust gunnen en sparen voor de play-offs, zodat Vince Young de laatste reguliere wedstrijden kan spelen. Maar eigenlijk zie ik ze dat ideale scenario niet met twee vingers in de neus bewerkstelligen.quote:
De namen die je noemt zijn op Bright en Colombo verder niet zo heel indrukwekkend. Williams en Barber zijn bruikbare spelers, maar ook wel te vervangen. Romo is terug van blessure, Bryant is een jaar verder en Felix Jones/Tashard Choice zijn een goede tandem op running back. En ze hebben Tyron Smith gedraft. Die kan vanaf dag 1 starten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:03 schreef kidkash19 het volgende:
Dallas? Met het verlies van Roy Williams, Troy Bergeron, Marion Barber, Robert Brewster, Marc Colombo, Travis Bright and Kelvin Smith. Stephen Bowen en geen toevoegingen zie ik het niet gebeuren.
Romo zal nog verschrikkelijk roestig zijn (en is geen SB-QB), nee die zie ik geen playoffs halen.
Giants haalden vorig jaar de playoffs niet en hebben niks toegevoegd en verliezen Osi straks
Nieuwe defensive coordinator is ook niet positief met deze korte voorbereidingsperiode. Ik denk dat we veel dezelfde teams in de play-offs zullen zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:03 schreef kidkash19 het volgende:
Dallas? Met het verlies van Roy Williams, Troy Bergeron, Marion Barber, Robert Brewster, Marc Colombo, Travis Bright and Kelvin Smith. Stephen Bowen en geen toevoegingen zie ik het niet gebeuren.
Romo zal nog verschrikkelijk roestig zijn (en is geen SB-QB), nee die zie ik geen playoffs halen.
Giants haalden vorig jaar de playoffs niet en hebben niks toegevoegd en verliezen Osi straks
Slecht nieuws voor de Raiders, die ongetwijfeld een zwaar seizoen gaan krijgen. Offense-wise komt er denk ik te veel druk op McFadden te liggen, die daardoor waarschijnlijk veel spotlight defense tegemoet zal mogen zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:
TE Zach Miller heeft gisteren bij Seattle getekend (5 jaar, 34 miljoen, 17 miljoen guaranteed).
Wel makkelijk dat infinite money van Paul Allen. Ik hoop wel dat ze Carlson weer eens goed gaan inzetten, maar die zal nu wel exit gaan of ze moeten heel veel 2-TE sets gebruiken.
Zoiets heb ik ook gelezen. Ik denk dat we dit jaar sowieso de Chargers wel weer zien in de playoffs en dat Seattle en Chicago er niet bij zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef Guard het volgende:
Las vandaag een tweet van NFL dat er de afgelopen 15 jaar ieder jaar minstens 5 teams de playoffs haalden die het jaar ervoor niet bij waren.
Fairley en Suh maken gehakt van Cutler. Dat wordt knallen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Waarom Chicago niet? Is het heel stom als ik geloof in CutlerDie man gooit bommen! Harde defense, hopelijk wat beter werk van de O-line en ik zie de Bears best op herhaling gaan naar de play offs.
Het is al gezegd maar die O-line is gewoon te zwak.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Waarom Chicago niet? Is het heel stom als ik geloof in CutlerDie man gooit bommen! Harde defense, hopelijk wat beter werk van de O-line en ik zie de Bears best op herhaling gaan naar de play offs.
Ze deden schijnbaar al ongeveer 50-50. Tenminste dat zeggen veel tv-analisten, was mij nooit echt opgevallen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:20 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wat maken jullie trouwens van het verhaal dat de Pats naar een 4-3 zouden gaan met Haynesworth? Schijnbaar zien de trainingen er wel zo uit. Ben benieuwd
Tja, wat is stom? Ik vind Cutler een goede QB maar als ik achtersta in de 4th quarter met nog maar 2 minuten te spelen dan is Jay Cutler niet de QB die ik zou willen hebben om m'n team te leiden. De OL is nog steeds zwak, zwakker zelfs dan vorig jaar. Een ervaren center vervang je niet zomaar. Carimi is een rookie dus je moet maar zien hoe hij het doet. Ik denk wel dat Roy Williams de offense zal helpen. Meer dan Barber. Ik zie Barber op dat langzame veld in Chicago geen potten breken. Williams kent de Mike Martz offense dus die zal geen aanpassingsproblemen hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Teams met een hele goede running game en teams met goede TE's gaan de Eagles nog problemen opleveren. De LB's zijn namelijk nog steeds dé zwakke plek van hun defense. Hun CB's kunnen namelijk niet elke receiver dekken. Ik moet wel lachen als ik lees dat de Eagles nu de beste secondary in de NFL hebben. Volgens mij horen ook je safties tot een secondary en zo geweldig zijn de safties in Phillie niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:05 schreef DaMayan het volgende:
Ik ga trouwens wel lachen als de Eagles er opeens compleet niets bakken
Geef Rice, BMW, Miller en Carlson een decent QB en ze maken gehakt van de Eaglesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Teams met een hele goede running game en teams met goede TE's gaan de Eagles nog problemen opleveren. De LB's zijn namelijk nog steeds dé zwakke plek van hun defense. Hun CB's kunnen namelijk niet elke receiver dekken. Ik moet wel lachen als ik lees dat de Eagles nu de beste secondary in de NFL hebben. Volgens mij horen ook je safties tot een secondary en zo geweldig zijn de safties in Phillie niet.
Uiteindelijk zal het spel van Vick bepalen hoe ver de Eagles komen. Ik denk dat defenses beter voorbereid zijn op Vick dan vorig jaar. Je zag laat in het seizoen dat teams beter voorbereird waren en véél meer blitzten. Vick heeft daar nog steeds veel moeite mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |