Dit deden de Bucs dus:quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:06 schreef popolon het volgende:
.En waar blijven de Bucs? Vorig jaar 10-6, geld (cap space) zat nog en ze blijven stil.
Tja, je moet wat doen om aan die capfloor te raken......quote:New Bucs P Michael Koenen's six-year deal is worth $19.5 million, including $6.5 million guaranteed.We don't normally do separate posts for contracts, but this is like spending a ninth-round fantasy pick on your kicker. It just doesn't make a lot of sense.
Ik denk er over na. Misschien één week met illegale streams proberen. Als dat werkt doen we dat. Ik blijf een Nederlanderquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:19 schreef rgras het volgende:
Regular season + Playoffs komt uit op ¤210,-. Als je ook nog Game Pass in de off-season wil hebben kom je uit op zo'n ¤250,-. Valt mee.
Gisteren bijgetekendquote:
Kan me niet voorstellen dat Samuel hier blij mee is. Hij staat nu 3de op de depth chart. Zijn agent heeft al aangegeven dat het onzin zou zijn als hij als nickel corner zou worden gebruikt. Hij is te klein om safety te spelen. Lijkt me dat Samuel getrade zal worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:22 schreef DrSmoke het volgende:
Wow, Asomugha naar de Eagles. Die hebben nu dus Nnamdi, DRC en Samuel. Best sick.
Sanchez iets meer hot dogs eten dan want dat wordt gooien met Holmes en Plax.quote:
Vick is super entertainment maar de kans dat ie tot aan de superbowl heel blijft en geen INT bug krijgt is vrij klein..quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:29 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de Eagles. Met een pure passer zoals Manning, Rivers, Brees of Rodgers zou ik ze meteen opschrijven voor de Superbowl. Met Vick kan ik dit niet.
Nee nog niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:24 schreef BusterPosey het volgende:
Is inmiddels duidelijk of DeSean Jackson een verbeterd contract krijgt?
Eagles games worden erg leuk. En ze spelen ook nog tegen de AFC East. Mooie wedstrijden. Ik verwacht ook wel dat ze de NFC East pakken, maar in de playoffs zijn er teams die te goed zijn om zich te laten foppen door de trucs van Vick. Uiteindelijk is het een scharrelaar. Niet in een playbook te vangen. Leuk voor de higlights.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Vick is super entertainment maar de kans dat ie tot aan de superbowl heel blijft en geen INT bug krijgt is vrij klein..
Maar ik ga denk ik wel veel Eagles games meepakken. Vick en DeSean Jackson zijn top entertainment.
Dat wordt bidden dat Vick heel blijft tijdens de play-offs, anders mag play-off beest Vince Young de meubelen reddenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 05:09 schreef popolon het volgende:
The Eagles gaan echt all-in, Ronnie Brown nu ook in Philly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |