quote:No surprise here. Kolb goes to Ariz for DRC and a No. 2
Het is misschien wel veel, maar nog een jaar met John Skelton of Max Hall under center overleef ik niet.quote:Deal is done. Kolb will sign a five-year extension for over $63 million with over $20 mill (guaranteed)
quote:QB Kevin Kolb will be acquired by the Arizona Cardinals for CB Dominique Rodgers Cromartie and a 2nd round pick according to Jim Trotter at Sports Illustrated. The deal will not be completed until Friday afternoon according to various reports. *Trotter has tweeted he is not confirming the deal is done Cardinal fans are rejoicing at the fact that someone not named Anderson, Skelton, or Hall will be the starting quarterback in Arizona this year. In addition to providing stability at the QB position in Arizona, the trade may assist in the resigning of WR Larry Fitzgerald before he becomes a free agent in 2012.
Verwacht niet teveel van de Bucs. Ze zijn druk doende om de free agents binnen te houden. Davin Joseph en Jeremy Trueblood zijn belangrijk voor de O-line. Protectie voor Freeman is belangrijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:06 schreef popolon het volgende:
Da's teveel kaas voor mij.
NFC North is denk ik dit jaar één van de zwaarste, zo niet de zwaarste, division.
En waar blijven de Bucs? Vorig jaar 10-6, geld (cap space) zat nog en ze blijven stil.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:43 schreef Guard het volgende:
Ohw BB is echt de ideale persoon om Johnson in het gareel te houden....
Ik kan het me niet voorstellen. Ik weet ook niet of ik er blij mee ben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:40 schreef BusterPosey het volgende:
Ochocinco wellicht naar de Patriots. Hij schijnt een bericht naar iemand te hebben verstuurd waarin hij notie maakt over het gegeven dat hij volgend jaar van de clam chowder (mosselsoep) gaat genieten, een lekkernij waar de Boston-regio bekend om staat.
Wen er maar aan, het is waar, 3 year deal.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Ik weet ook niet of ik er blij mee ben.
Player to be named later en een undisclosed draft pick. Goede move door de Panthers. Het is lang geleden dat de Panthers een goede receiving TE hebben gehad. En een TE is a QB;s best friend, vooral voor een rookie. Olsen past gewoon niet in de offense van Mike Martz. Ik ben blij dat hij weg is. De Packers' D had altijd problemen met Olsen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:45 schreef Guard het volgende:
Olsen naar de Panthers, niet duidelijk wat de bears ervoor terugkrijgen.
Bij mij staat er gewoon 250 USD. Zal wel komen omdat ik geen auto-renewal doe.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:42 schreef rgras het volgende:
Uiteraard is hij niet meer van het zelfde niveau van vroeger, maar hij is nog steeds in staat om de aandacht van de D op zich te vestigen. Dit zal hun short passing game zeker ten goede komen.
Overigens is de website van NFL Gamepass weer online. Oude abonnees betalen $240,- en voor nieuwe abonnees is er tijdelijk een speciale aanbieding van $250 / ¤175.
Dan kijk ik vanavond wel even waar ik dat kan vinden. Ik moet sowieso een nieuw CC-nummer invullen omdat ik een nieuwe heb (dankuwel Sonyquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:23 schreef rgras het volgende:
Als je vorig seizoen NFL Gamepass had kan je je t/m 2 augustus nog aanmelden voor auto-renewal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |