Awww, echt supercute ^^quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat is de mama van een ander nest wat ze hebben.
Ze hebben ook een nest stabijs van 2 weken ouder.
De andere mama komt ook af en toe bij deze pups kijken.
quote:
quote:
Oh dat is wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is crappy zeg!
Moet je in Belgie ook kaartjes lopen en is dat duur?
Ik koop ze hier in NL altijd per 10 of zo, bij de automaat, zonder datum
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Belana het volgende:
das toch wel heel knap van Sjon, komt het dan toch nog goed met hem?
Altijd leuk om te zien dat honden en katten samen kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef pos het volgende:
sweet spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de kortharige, Roxy, is van mij. De ander woont hier in de straat en is toevallig op de zelfde dag geboren, 13 jan 2010quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien dat honden en katten samen kunnen gaan.Leuke hondjes..
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft Sjon zn vriendinnetje Luna afgepikt![]()
[ afbeelding ]
Luna valt toch meer op wat oudere mannen ineens![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik kan zo snel even geen foto laten zien waarop dat goed duidelijk is. Hij heeft een gemixte vacht en het ruwe haar wat er overal doorheen komt wordt dus geplukt zo elke 10 weken. Je ziet het normaal niet eens zo erg (maar je voelt het des te beter) alleen als hij wind op de kont heeft staat al dat 'ongewenste' haar ineens wijduit en ziet hij eruit als een ontplofte egel. Volgens de kapster hoeft het niet persé geplukt en zou het er ook vanzelf steeds uitvallen maar gaat dat gepaard met jeuk. En dat willen we niet. En veel kroelen willen we welquote:
Ik moest 2 seconden nadenkenquote:
Gadverdegadver, wat kunnen honden toch ook een gore beesten zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Kees is het bijzonder hardhandig onder de koude kraan gewassen nadat ze zich in de pauze door de stront had liggen rollen, de goorlap dat ze dr is
Wat goed van Sjonquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Fijne vakantie Belaaaaantje
Kijkeswatiekan!
Wat heerlijk Belanaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:42 schreef Belana het volgende:
we gaan morgen weg naar de Dordogne voor 2 weken
Ja ik ook, wat een leuke foto's weer Oh-oh en Strega wat mooie foto's van jullie honden zou ook leuk zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 20:40 schreef Strega het volgende:
Oh Geweldig die Thessa en haar prinses. Sowieso, mooie foto's!![]()
(Ik moet hier gewoon veel vaker kijken en posten)
En foto's van de 4 heren posten.
Jaaa!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:42 schreef Lonaa het volgende:
Gister waren we allemaal moe in huize Lonaa...
quote:
Mooie foto's Q! En wat een mooi plekje daar!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:13 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Zwemmen!
[ afbeelding ]
Baasje kan mooi zelf naar de steiger lopen om mijn bal te halen
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
King of the world!
Ik heb er nog meer van die houding. Ik ging helemaal stuk. Hij leunde achterover als een mofoquote:
Dat is het park hier om de hoekquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Mooie foto's Q! En wat een mooi plekje daar!![]()
Hij geniet echt hé!
quote:
quote:
Wat een cute klein ding!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef rickyszz het volgende:
Sinds vandaag hebben we een chihuahua![]()
Het is een zij, 14 weken oud, maar heeft nog geen naam![]()
[ afbeelding ]
Wat een klein schatje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:18 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag op het strand in Hoek van Holland! Joy, Diever en daar ontmoet kooikertje Marley op de film. Joy's eerste ontmoeting met de zee. Ik geloof dat het wel beviel![]()
Let niet op mijn stem![]()
Lieve kop heeft hij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef bluestar88 het volgende:
Dit is Bobby, de nova scotia/toller van mij en mn ouders
[ afbeelding ]
Het was warm dus we hadden hem even afgekoelt..
afgelopen Juni is hij 1 geworden.
Wat een mooie hond is Bobbyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef bluestar88 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit was nogal een geil kooikertjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Kooikertjes zijn leuk he, en Joy vindt de zee wel dikke prima geloof ik![]()
Dievertje houdt niet zo van water?
Zonder blaffen
Wat een snoepie. Ik heb echt een zwak voor hondenneuzen en vind ze extra leuk als ze niet zwart zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:02 schreef bluestar88 het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Heb je trouwens mn kaartje gehad, ik kon het adres niet helemaal goed lezen
Jeeee wat is ze ineens groot geworden!Mooi meisje,heerlijk zo met de hondjes!quote:
Mieke!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben al een naam voor d'r: Sandy!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:19 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jeeee wat is ze ineens groot geworden!Mooi meisje,heerlijk zo met de hondjes!
[..]
Mieke!
cutequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:40 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze past nu nog in het tvmeubel. Ben benieuwd wanneer ze er niet meer in kan.
[..]Leuk gezicht dat rennen door het water. Wat kunnen ze toch genieten van zoiets simpels.
Wat lekker zo'n aanhanger! 15km is een flinke rit voor een beginnend stukjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef bianca en michael het volgende:
Vandaag voor het eerst in ernstig lange tijd weer gefietst. Vroeger de aanhanger achter Michael zijn fiets met 2 honden, nu voor het eerst achter mijn fiets met 1 hondje. Diever vond het helemaal leuk, en ik ook. 15 Kilometer zo een eerste keer vond ik wel weer even genoeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check op de laatste foto dat nieuwsgierige hoofd van Joy van 'achter de geraniums'
Ik moet hardop lachen, de foto's in combi met tekstquote:
Geile Gijsje. Er af met die ballenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:08 schreef Guess. het volgende:
Wat leuk,fietsen met Diever!
Gijsje heeft er nog steeds zin in
[ afbeelding ]
Joost word er moedeloos van...
[ afbeelding ]
Teun en Syl chillen gewoon lekker samen
[ afbeelding ]
Goed hè! Ik vind het ook wel goed van mezelf. Nu nog kijken wat mijn billen er morgen van vinden. Vrijdag gaan we weer, dan met vriendin en dezelfde route.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lekker zo'n aanhanger! 15km is een flinke rit voor een beginnend stukje![]()
Mooi koppiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:04 schreef bluestar88 het volgende:
Wat een leuke fototjes allemaalen wat leuk dat karretje voor aan je fiets!
Een collega had ook zon karretje voor toen haar Viszla nog puppy was... nu rent ze gewoon lekker mee naast de fiets, haha.
hier nog een foto van Bobby en zn varkens neusje
[ afbeelding ]
Ja, een leuke neusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:04 schreef bluestar88 het volgende:
Wat een leuke fototjes allemaalen wat leuk dat karretje voor aan je fiets!
Een collega had ook zon karretje voor toen haar Viszla nog puppy was... nu rent ze gewoon lekker mee naast de fiets, haha.
hier nog een foto van Bobby en zn varkens neusje
[ afbeelding ]
Ik ga ook met de lift, eerst fiets, dan aanhanger. En zoals gezegd de aanhanger kun je opvouwen! En ik heb je ge-pmt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou echt bijna een testrit komen maken, ik zit er serieus aan te denken, maar ik ben bang dat ik net niet met fiets en aanhanger in de lift van de flat pas en dan wordt het teveel gedoe
Ik ga morgen mijn rolmaat even meenemen als we weer op stap gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Hoe lang is de fiets met aanhanger, weet je dat?
Ja ik zou dan ook twee keer moeten gaan, das me net wat te veel gedoe dus
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:02 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn rolmaat even meenemen als we weer op stap gaan.
haha schattigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:49 schreef winterstorm666 het volgende:
in slaap vallen met je speeltje in je smoelwerk
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:49 schreef winterstorm666 het volgende:
in slaap vallen met je speeltje in je smoelwerk
[ afbeelding ]
Het zwikkie is om en nabij en ongeveer zo een beetje 2.50 meter lang. (En, en, hoe diep is je lift?)quote:
Zo die heeft een pracht kop zeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Inclusief onze kleine oppas-hond (van ouders) en grote vriend van Kyra, Spyro.![]()
Die van ons kan sinds een bijt incident met een pitbull in het voorjaar echt niet meer omgaan met kleinere honden, dan schiet ze (denk ik) vanuit angst direct in de aanval zodra de andere hond in kwestie naar d'r snauwt een verkeerde beweging maakt, echt rot.![]()
Gelukkig blijft het tot op heden tot wat stoer gebrul heen en weer en een grote tandenshow, maar je blijft toch op je hoede.
Echt balen want het is zo'n lulletje rozenwater verder die ondanks die 50 kilo nog bang voor onze kat is.
Binnenkort maar eens wat navraag doen bij de experts.
Ik ga zo metenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:27 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Het zwikkie is om en nabij en ongeveer zo een beetje 2.50 meter lang. (En, en, hoe diep is je lift?)
Maar eigenlijk is het ook weer niet zo heel boeiend want de aanhanger is met 1 kleine handeling (staafje uit de verbinding halen) los te maken van je fiets, als het (net) niet past zet je de aanhanger even wat dichter bij je fiets.quote:
Ik denk toch zeker 4 (dat ze allemaal nog kunnen liggen, Dievertje is 10 kilo). Maar echt, ik gooi dat ding binnenkort een keer in de auto en kom naar je toe rijden(als je dat leuk vind natuurlijk) en dan kun je je roedel er zelf in stoppen en even test fietsen. Met je eigen fiets dan wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en hoeveel Dievertjes passen er in jouw aanhangert?
Ja, leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Heel leuk, gaan we dan wandelen in de heuvels met Dievertje en mijn posse?
Mijn honden gaan goed met castraatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
Mag Ik dan mee???? :-Dquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:57 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik denk toch zeker 4 (dat ze allemaal nog kunnen liggen, Dievertje is 10 kilo). Maar echt, ik gooi dat ding binnenkort een keer in de auto en kom naar je toe rijden(als je dat leuk vind natuurlijk) en dan kun je je roedel er zelf in stoppen en even test fietsen. Met je eigen fiets dan wel natuurlijk.
Ah.... ik heb toch een zwak voor dit soort types. Mooi dat de operatie hem echt wat heeft gebracht!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:51 schreef K.Weenie het volgende:
Mooie hond Lastpost!
Mijn senior op de bank, nog met scheerplekken van de DA:
[ afbeelding ]
En een paar weken later weer mee naar het bos in z'n nieuwe outfit.![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft best een zware operatie achter de rug waarna niet zeker was of het nog goed zou komen (kankertumoren moesten verwijderd worden), maar hij is weer helemaal in orde! Het is echt een hele omslag van een beetje sip hondje naar een energiek, vrolijk beest. Erg nice om te zien! En nu hopen dat 'ie nog een tijdje mee kan, in december wordt hij 14.![]()
Wauw wat een prachtbeest, wat voor een ras is het?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Inclusief onze kleine oppas-hond (van ouders) en grote vriend van Kyra, Spyro.![]()
Die van ons kan sinds een bijt incident met een pitbull in het voorjaar echt niet meer omgaan met kleinere honden, dan schiet ze (denk ik) vanuit angst direct in de aanval zodra de andere hond in kwestie naar d'r snauwt een verkeerde beweging maakt, echt rot.![]()
Gelukkig blijft het tot op heden tot wat stoer gebrul heen en weer en een grote tandenshow, maar je blijft toch op je hoede.
Echt balen want het is zo'n lulletje rozenwater verder die ondanks die 50 kilo nog bang voor onze kat is.
Binnenkort maar eens wat navraag doen bij de experts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:09 schreef bianca en michael het volgende:
En zo stel ik mijn Michael en Boris maar voor samen in de hemel![]()
[ afbeelding ]Dat is wel een hele mooie herinnering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte.![]()
Een kruising tussen een berner sennen en een sint bernard, vandaar de kleuren combi en iets andere vacht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wauw wat een prachtbeest, wat voor een ras is het?
Die 2 blikken gecombineerdquote:
Wat fijn dat de operatie toch goed gelukt is, wat zal dat spannend geweest zijn. En wat een enorm lief snoetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:51 schreef K.Weenie het volgende:
Mooie hond Lastpost!
Mijn senior op de bank, nog met scheerplekken van de DA:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat een mooie-verdrietige foto zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Veel sterkte, ik hoop dat Diever je de nodige knuffels geeft in deze hele zware tijd.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Indyquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef Lonaa het volgende:
Indy met z'n nieuwe halsband in z'n nieuwe huis, voordat wij weer naar huis gingen, en hij daar zou blijven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje wat heftig.. sterkte
![]()
Kijk maar naar z'n oogjes.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IndyHoe vond hij het in z'n nieuwe huis met nieuwe baas?
Ja vrolijk enthousiast oogt hij op de kiekquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kijk maar naar z'n oogjes.
Het gaat hartstikke goed! Hij is niet nerveus, is dood en dood moe, vindt andere hondje lief en voelt zich op z'n plek en gemak.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Dat roze speeltje ligt daar wel heel ongelukkig trouwens , ik moest echt ff twee keer kijken![]()
Wat leuk! En Sharky, wat een toffe naamquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat fijn dat Indy een eigen plekje heeft nu
En Pisces, Yuka woont hier beneden, die kennen we al jaren, ze hebben drie vaste bulletjesvriendinnen, Yuka, Luna en Sharky![]()
We kwamen vanmorgen op de heenweg drie nieuwe vriendjes tegen, een am, staffordmeisje, en een labradormeneer en een bouviermeneer, die vonden ze ook allemaal erg leuk, heel leuk gespeeld, maar ik was nog niet wakker dus ik heb geen foto's gemaakt
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Dat roze speeltje ligt daar wel heel ongelukkig trouwens , ik moest echt ff twee keer kijken![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vreselijk...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, inderdaad.quote:
[ afbeelding ]Pfff.....wat heftig,veel sterkte!!! Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig kan ik nog prima foto's maken!
Gister is meneer in de sloot gevallen. Het is daar zo'n meter diep. Kan je vertellen dat het niet echt een prettig gevoel is als je erin moet om je hond eruit te halen.
Je raekt an de dinge geweun.
quote:
Gaaf een Sint Bernard! Als die laatste twee op je komen liggen heb je 's winters èn geen deken èn geen verwarming nodig (en je bent plat. Dat ook natuurlijk).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:56 schreef lipper het volgende:
dit is mijn deeltijdhond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Messina het volgende:
Lonaa! Die tweede foto is echt geweldig! Ik moest lachen
[..]
![]()
Zo, sorry dat ik zo lang niet geweest ben.Zo, dat is geen gekneusde teen. Zeg maar. Sterkte (en er zijn zeker gene foto's van jou + kraag terwijl je in de sloot staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig kan ik nog prima foto's maken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister is meneer in de sloot gevallen. Het is daar zo'n meter diep. Kan je vertellen dat het niet echt een prettig gevoel is als je erin moet om je hond eruit te halen.)
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
Wen je al een beetje zonder Indy?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb echt niet in de modder lopen graven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In (stilstaand iig) beeld ziet Sammy er altijd zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
weer even paar oude fotos van ons sammy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smorgens op de trap wachten tot ik naar beneden kom
en een vergelijkingsfoto:
toen hij paar dagen bij ons was:
[ afbeelding ]
en nu:
[ afbeelding ]
Lijkt me zo handig, een volwassen hond die een pup leert hoe alles 'moet'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
Prachtige foto's weer.
Puppy's, Sally, Indy, Sammie. Allemaal![]()
[ afbeelding ]
Noukie en Tessa aan het spelen.
Ja hij doet het ook met een aanloopje, dat merk je welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Gaaf een Sint Bernard! Als die laatste twee op je komen liggen heb je 's winters èn geen deken èn geen verwarming nodig (en je bent plat. Dat ook natuurlijk).
Jawel. Het is weer net als "in het begin" toen we alleen Sally hadden. Daarnaast ook nog 5 katten in huis en 3 kittens (die ook nog ziek zijn) dus zat te doen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wen je al een beetje zonder Indy?
Haha erg nice, vooral de sterrenoutfit die ik laatst zag!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb bergen kleren , maar ik maak het zelf
![]()
Mn behaarde honden hebben echt geen kleren aan, of nodig, als die het koud hebben rennen ze maar een tandje harder.
Tip:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Dat onderste Hurta ding kan ik volgens mij wel es proberen na te maken
Nee over het algemeen niet, al is het geen geregistreerd ras dus zal er in de vacht van boerenfoxjes veel variatie zitten. Die van mij lijkt qua vacht meer op een greyhound, vrij dun dus. Normaal geen probleem maar als het in de winter een keer lang koud is zoals vorige winter, dan staat 'ie eenmaal buiten te trillen op zijn pootjes. Wel zo leuk als hij dan met jasje nog een keer lang mee kan gaan wandelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:46 schreef Dandilion het volgende:
N boerenfox heeft toch geen kleding nodig?
Die laatste Hurtta jas heb ik voor mijn hond, maar die is bepaald geen 20 euro nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:54 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie misschien nog een goede winkel/webshop om winterkleding voor je hond te halen van rond de 20 euro? En dan bedoel ik niet dunne truitjes met glitters en teksten, maar iets van dit kaliber:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodat ik in de winter met mijn hondje naar het bos kan zonder dat hij stiekem loopt te vernikkelen.De webshop waar ik deze afbeeldingen van heb gehaald heeft prijzen die beginnen rond de 50 euro. Iets te duur voor een arme student.
Dat is nog eens een fijne sale!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Ah zie je, zelfs puppia bodywarmers in de sale nu daar
Maar wel kleine maatjes, welke maat zoek je?
Multi, das wel wat voor die kale van jou!
Is een leuke shop, ik koop niet vaak meer iets maar daar spiek ik nog wel es.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een fijne sale!
Hier zit hij prima, ben zo blij dat ik hem gekocht heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb es zo een heel duur Hurttapak voor Chico kado gekregen van iemand.
Kostte echt een godsvermogen, zat voor geen meter , heb ik weer doorgegeven
Bedoel je zo eentje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar Chico kreeg een pak, geen jas, die jassen daar kan niet veel mis mee gaan qua pasvorm
Volgens mij is het ook verdomd moeilijk om zoiets als een 2e huid exact passend te hebben voor diverse honden. Qua verhoudingen enzo...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Nee de maat was best het was gewoon een rotpak
Oke, snap ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik meet en pas altijd als ik geen goed patroon heb, als je een patroon had wilde ik het wel proberen, maar zo los durf ik dat echt niet
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je zo eentje?
[ afbeelding ]
Psalm 95 toch? :Berouw komt na de zondequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef Guess. het volgende:
Wat een leuke honden jasjes,die bodywarmers van Billy en Chico zijn echt GEWEDIG!!!
Gijs is afgelopen maandag gecastereerd,hij was echt zo zielig,voelde me helemaal schuldig!
Ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:40 schreef Dandilion het volgende:
Ik moest bij dit plaatje denken aan een hond in een pak van n pakman :-) (Politiehonden pakman)
Hihihihi
Wat een leuke fotoserie, ze lijken goed aan elkaar gewaagd zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
Arme Gijs een jeweetwel hond.![]()
![]()
Hier krijgt Tessa opvoedcursus via Noukie.
Lijkt er soms hard aan toe te gaan, maar Tessa heeft nog geen enkele keer gejankt
Noukie eerder als ze in haar oor of dicht bij haar oog werd gebeten. Germ.
Noukie/Tessa spam.
Hond niet op de bank ofzo bedoel je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:18 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Psalm 95 toch? :Berouw komt na de zonde
Gerelateerd aan de foto zou ik ook een lagere positie voor de hond kiezen als het kind .
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hond niet op de bank of zo bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Wat heerlijk, je zult ze wel gemist hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:39 schreef Belana het volgende:
helleu!!Wij gaan zo de dame en de heer weer ophalen
![]()
Dat is eigenlijk de stoel van Syl,had al een vermoeden dat de honden em ook erg leuk zouden vinden dus volgende dag gelijk maar een bijgehaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:39 schreef Belana het volgende:
helleu!!Wij gaan zo de dame en de heer weer ophalen
![]()
Geweldigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:20 schreef Belana het volgende:
hahaha, ze werden helemaal wild!!
ze zijn nu weer lekker thuis
Wat kijkt Beetle haast komisch op de 2e fotoquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
Mijn 6 maandjes oude boef maakt vrienden hier in huis
Met 15-jarige Bink:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met de kat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef oh-oh het volgende:
En de kleine biatch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat een gevaarlijk beest.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 -08 Dino & Semmy
01-07 Vanuit de auto direkt het water in...... Vergissing:?
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
na altijd vrolijke foto`s te hebben geplaatst helaas een afscheidsfoto.
mijn grote liefde Yuma is vandaag omgekomen bij een verkeersongeluk.
ik ben er tsja....geen woorden voor.
erger dan gesloopt.
mijn grote vriend en zielsmaatje 5 kusjes voor de Yuma................
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
erger dan gesloopt.
[ afbeelding ]
och jezus wat vreselijk! Heel veel sterkte!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
erger dan gesloopt.
[ afbeelding ]
Wat verschrikkelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
erger dan gesloopt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nogmaals de foto:
Ik heb al posters opgehangen en een vermissingsbericht op Amivedi geplaatst. Sinds ik het weet zit ik aan een stuk door te janken.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef K.Weenie het volgende:
Sinds zaterdagochtend is mijn hond vermist, hij (of eigenlijk zij, het is een teefje) woont bij mijn ouders, ik weet het sinds vanmiddag pas. (ik zit op kamers)
Het is een 13 jaar oud aanhankelijk boerenfox teefje met een gecoupeerde staart, wit met zwarte vlekken en een bruine kop. Ze heeft nog maar aan een kant van haar buik tepels door een recente operatie en heeft waarschijnlijk nog een halsband om met een penning eraan waar een botje op staat. Mijn ouders wonen in Sint-Oedenrode (bij Eindhoven). Ook al is het onwaarschijnlijk, mochten jullie iets zien/horen laat het dan a.u.b. weten via het emailadres in de spoiler.Ik hoop dat ze snel gevonden wordt, wat klote joh die onzekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nogmaals de foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al posters opgehangen en een vermissingsbericht op Amivedi geplaatst. Sinds ik het weet zit ik aan een stuk door te janken.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ze loopt altijd los rond op het erf van mijn ouders (die wonen op een woonboerderij met daar om heen veel weilanden en bos). Vrijdagavond heeft onze buurman haar voor het laatst in de tuin zien zitten en sindsdien is ze gewoon helemaal verdwenen. Mijn ouders maakten zich niet meteen zorgen omdat ze regelmatig in de bosjes rond ons huis op muizenjacht is, maar nu duurt het dus wel heel lang voor ze terug is. Het is extra lastig zoeken omdat rondom het huis nu veel hoge maisvelden staan, misschien dat er wat mis is gegaan in haar hoofd waardoor ze ineens de weg kwijt is geraakt ofzo.. ik weet het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
K,Weenie, wat erg, hoe is ze kwijt geraakt?
haha, maar goed om te horen dat ze terecht isquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:54 schreef K.Weenie het volgende:
ZE IS GEVONDEN!!
Slijmbal dat het is, is ze waarschijnlijk met wandelaars meegelopen naar het dorpje hier in de buurt, of aan de verkeerde kant van het maisveld uitgekomen en maar doorgelopen. Daar heeft iemand haar wereldreis onderschept en haar vrijdagavond al naar het asiel in Uden (hier wel een eindje vandaan) gebracht. Aan meisje van het asiel te horen heeft ze zich daar wel vermaakt het afgelopen weekend. Stomme hond! Zit ik hier met mijn opgezwollen ogen.
Inderdaad,misschien verstandig om je 06- erop aan te brengen >halsband/tuigquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, maar goed om te horen dat ze terecht is![]()
Godzijdank, wat geweldig nieuwsquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:54 schreef K.Weenie het volgende:
ZE IS GEVONDEN!!
Slijmbal dat het is, is ze waarschijnlijk met wandelaars meegelopen naar het dorpje hier in de buurt, of aan de verkeerde kant van het maisveld uitgekomen en maar doorgelopen. Daar heeft iemand haar wereldreis onderschept en haar vrijdagavond al naar het asiel in Uden (hier wel een eindje vandaan) gebracht. Aan meisje van het asiel te horen heeft ze zich daar wel vermaakt het afgelopen weekend. Stomme hond! Zit ik hier met mijn opgezwollen ogen.
Geen kokertje , bestel ff op ebay een tag met gegraveerd nummer, ik pm je zo de link!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:53 schreef K.Weenie het volgende:
Bedankt voor alle steunbetuigingen.![]()
Inderdaad zeeend, ik zal eens zo'n kokertje halen, ze had net een nieuwe halsband waar alleen een botje aanhing en ze is verder ook niet gechipt o.i.d., slecht.
Ik zag Yuma nog op amivedi staan, sterkte.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet de link gewoon nog eens hier neer, echt, bestel dr een of twee, kost geen drol, en superhandig!
Oh nee tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
erger dan gesloopt.
[ afbeelding ]
Wow, ik lees dit nu pasquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
erger dan gesloopt.
[ afbeelding ]
Mijnes allemaal, ze hebben aan elk setje zo een penning hangen, hoef ik niet telkens te wisselenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]Baloe heeft een botje aan zijn ketting. Met naam en 06 nr
Heb je nog tips waar ik zo'n botje kan vinden? In de winkel zijn ze belachelijk duur en deze slijt een beetje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes allemaal, ze hebben aan elk setje zo een penning hangen, hoef ik niet telkens te wisselen
ZIE JE DIE LINK NIET BLINDE???quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je nog tips waar ik zo'n botje kan vinden? In de winkel zijn ze belachelijk duur en deze slijt een beetje.
Schatje, daar staat geen botje tussen.quote:
Dan neem je es wat anders als een botje autistquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schatje, daar staat geen botje tussen.
Ik ben een autist en ik hou niet van veranderingquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan neem je es wat anders als een botje autist![]()
OF je neemt een duur botje, zelfde als wat al die andere mensen hebben
Ja kak, dan zoek maar zelf hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben een autist en ik hou niet van verandering
Kusje op je opgezwollen tepel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kak, dan zoek maar zelf hoor![]()
Sgatjuh
Ah tres bien! Ik heb geen PayPal, is het dan niet een hoop gedoe die voor een paar dollar aan te maken of valt het wel mee?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet de link gewoon nog eens hier neer, echt, bestel dr een of twee, kost geen drol, en superhandig!
Zie foto.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Wat bedoel je met bovenop?
Bij mijn honden pak je gewoon de penning en dan staat hun naam dr op met mijn nummer, appeltje eitje.
Chips staan wel allemaal goed geregistreerd op mijn adres, maar dat duurt me allemaal veel te lang en bovendien hoor je nog vaak zat dat het fout gaat, dus daar vertrouw ik niet eens op
Ah ja dat is best handig, zeker als je een drukke hond hebt en dan onder de bek of in de nek een penning moet gaan draaien voor een achterkant ofzo...quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef zeeeend het volgende:
Ik heb bij de schoenmaker aluminium naamplaatjes laten graveren.
¤ 6,00 en ¤ 2,00 voor het erop laten klinken .
Kokertjes raken los ,of zijn niet waterdicht .
Bovenop is ook goed zichtbaar,voor sommige is het een beproeving om een penning
bij een DH af te gaan lezen
Nu kijk je er zo bovenop.
[ afbeelding ]
Nee dan is een halsband veiliger ,lekker voor het nekkiequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil helemaal niet dat mijn honden tuigjes aan hebben als ze los lopen, sleuren ze het halve struikgewas in mee
Die van ons heeft het tuigje alleen maar aan tijdens het uitlaten, thuis of ergens anders waar hij binnen zit heeft hij alleen een tekenband om, meer niet. Geen halsband of tuigjequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar goed het gaat hier om een hond die altijd los loopt op het eigen erg.
Kattenbandje met penning eraan en gaan, de hele dag met een tuig om lopen lijkt me echt helemaal niks.
enkel met uitlaten anders kost het de vacht ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar goed het gaat hier om een hond die altijd los loopt op het eigen erg.
Kattenbandje met penning eraan en gaan, de hele dag met een tuig om lopen lijkt me echt helemaal niks.
Op zo'n nakie kan je toch ook bodypainten,ik heb wel eens aan blondeerpoeder gedachtquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat snap ik, maar de hond van K.Weenie loopt altijd buiten los op de eigen grond.
Ik zou er toch een telefoonnummer aan willen hangen dan hoor, om herhaling te voorkomen.
Mijn honden dragen ook alleen buiten een halsband, binnen nooit.
En Karel en Sjon niet eens een halsband vaak
Waarom zou ik ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:14 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Op zo'n nakie kan je toch ook bodypainten,ik heb wel eens aan blondeerpoeder gedacht
grapjequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom zou ik ?
Ik ben haske tevreden met mn penningen
Ik krijg er natte ogen vanquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:21 schreef winterstorm666 het volgende:
ik hoop dat hij af en toe nog even bij me komt kijken...........
ach wat vreselijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:21 schreef winterstorm666 het volgende:
dank jullie wel allemaal.
we zijn nu bezig regelingen te treffen voor de crematie.
yuma was drie jaar en 8 maanden oud.
mijn hartedief en zielsmaatje is niet meer....
ik besloot na naar mijn ouders te zijn geweest yuma nog even uit te laten op het doodlopende wegetje naar de boerderij toe.
dan loopt hij meestal even achter wat konijntjes aan en draait via het erf terug.
ik loop meestal dan een stukje terug en dan komt hij achter mij aan. hij heeft een hekel aan alleen gelaten worden.
maar deze keer is hij via de boerderij over de weilanden anderhalve km verder gelopen en aangereden op de 80 km weg. waarschijnlijk met een konijn nog in zijn vizier.
de automobilist is doorgereden en een meisje heeft hem een tijdje later gevonden en de polite gebeld.
ik heb hem de hele nacht lopen zoeken.nog met de auto over die 80 km weg gereden maar hem niet gevonden.
smorgens gebeld met het asiel en die zei dat ik de ambulance moest bellen.
met hoge snelheid naar het asiel gereden en daar lag mijn manneke onder een gordijn. helemaal gaaf nog. alleen bloed uit zijn neus.
het was mijn allesje mijn kindje. mijn levensloop was gevlochten met die van hem.
overal was hij bij... ik hoop dat hij af en toe nog even bij me komt kijken...........
Ach kijk hem nou zitten, wat leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:00 schreef bianca en michael het volgende:
Ik ben net wezen logeren bij onze vrienden in het 'hoge noorden' en die hebben een schommel in de tuin. Telkens als ik (of iemand anders) daarop ging zitten schommelen ging Diever keffen, en voor de schommel staan (gevaarlijk) te springen. Tot we het begrepen, hij wil mee schommelen! Wie heeft er ook een hond die dit wil en leuk vind?![]()
Don't mind me
Weer thuis gelukkig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef K.Weenie het volgende:
Kreeg vanmiddag een foto gemaild van mijn ouders van mijn toch niet zo trouwe viervoeter, eenmaal weer terug uit het asiel.
[ afbeelding ]
De crimineel!
checkquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:54 schreef K.Weenie het volgende:
ZE IS GEVONDEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |