Awww, echt supercute ^^quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:34 schreef DanseMacabre het volgende:
Dat is de mama van een ander nest wat ze hebben.
Ze hebben ook een nest stabijs van 2 weken ouder.
De andere mama komt ook af en toe bij deze pups kijken.
quote:
quote:
Oh dat is wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is crappy zeg!
Moet je in Belgie ook kaartjes lopen en is dat duur?
Ik koop ze hier in NL altijd per 10 of zo, bij de automaat, zonder datum
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:54 schreef Belana het volgende:
das toch wel heel knap van Sjon, komt het dan toch nog goed met hem?
Altijd leuk om te zien dat honden en katten samen kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:55 schreef pos het volgende:
sweet spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de kortharige, Roxy, is van mij. De ander woont hier in de straat en is toevallig op de zelfde dag geboren, 13 jan 2010quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien dat honden en katten samen kunnen gaan.Leuke hondjes..
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft Sjon zn vriendinnetje Luna afgepikt![]()
[ afbeelding ]
Luna valt toch meer op wat oudere mannen ineens![]()
[ afbeelding ]
Nou, ik kan zo snel even geen foto laten zien waarop dat goed duidelijk is. Hij heeft een gemixte vacht en het ruwe haar wat er overal doorheen komt wordt dus geplukt zo elke 10 weken. Je ziet het normaal niet eens zo erg (maar je voelt het des te beter) alleen als hij wind op de kont heeft staat al dat 'ongewenste' haar ineens wijduit en ziet hij eruit als een ontplofte egel. Volgens de kapster hoeft het niet persé geplukt en zou het er ook vanzelf steeds uitvallen maar gaat dat gepaard met jeuk. En dat willen we niet. En veel kroelen willen we welquote:
Ik moest 2 seconden nadenkenquote:
Gadverdegadver, wat kunnen honden toch ook een gore beesten zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Kees is het bijzonder hardhandig onder de koude kraan gewassen nadat ze zich in de pauze door de stront had liggen rollen, de goorlap dat ze dr is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |