haha, maar goed om te horen dat ze terecht isquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:54 schreef K.Weenie het volgende:
ZE IS GEVONDEN!!
Slijmbal dat het is, is ze waarschijnlijk met wandelaars meegelopen naar het dorpje hier in de buurt, of aan de verkeerde kant van het maisveld uitgekomen en maar doorgelopen. Daar heeft iemand haar wereldreis onderschept en haar vrijdagavond al naar het asiel in Uden (hier wel een eindje vandaan) gebracht. Aan meisje van het asiel te horen heeft ze zich daar wel vermaakt het afgelopen weekend. Stomme hond! Zit ik hier met mijn opgezwollen ogen.
Inderdaad,misschien verstandig om je 06- erop aan te brengen >halsband/tuigquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, maar goed om te horen dat ze terecht is![]()
Godzijdank, wat geweldig nieuwsquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:54 schreef K.Weenie het volgende:
ZE IS GEVONDEN!!
Slijmbal dat het is, is ze waarschijnlijk met wandelaars meegelopen naar het dorpje hier in de buurt, of aan de verkeerde kant van het maisveld uitgekomen en maar doorgelopen. Daar heeft iemand haar wereldreis onderschept en haar vrijdagavond al naar het asiel in Uden (hier wel een eindje vandaan) gebracht. Aan meisje van het asiel te horen heeft ze zich daar wel vermaakt het afgelopen weekend. Stomme hond! Zit ik hier met mijn opgezwollen ogen.
Geen kokertje , bestel ff op ebay een tag met gegraveerd nummer, ik pm je zo de link!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:53 schreef K.Weenie het volgende:
Bedankt voor alle steunbetuigingen.![]()
Inderdaad zeeend, ik zal eens zo'n kokertje halen, ze had net een nieuwe halsband waar alleen een botje aanhing en ze is verder ook niet gechipt o.i.d., slecht.
Ik zag Yuma nog op amivedi staan, sterkte.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet de link gewoon nog eens hier neer, echt, bestel dr een of twee, kost geen drol, en superhandig!
Oh nee tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
na altijd vrolijke foto`s te hebben geplaatst helaas een afscheidsfoto.
mijn grote liefde Yuma is vandaag omgekomen bij een verkeersongeluk.
ik ben er tsja....geen woorden voor.
erger dan gesloopt.
mijn grote vriend en zielsmaatje 5 kusjes voor de Yuma................
[ afbeelding ]
Wow, ik lees dit nu pasquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
na altijd vrolijke foto`s te hebben geplaatst helaas een afscheidsfoto.
mijn grote liefde Yuma is vandaag omgekomen bij een verkeersongeluk.
ik ben er tsja....geen woorden voor.
erger dan gesloopt.
mijn grote vriend en zielsmaatje 5 kusjes voor de Yuma................
[ afbeelding ]
Mijnes allemaal, ze hebben aan elk setje zo een penning hangen, hoef ik niet telkens te wisselenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]Baloe heeft een botje aan zijn ketting. Met naam en 06 nr
Heb je nog tips waar ik zo'n botje kan vinden? In de winkel zijn ze belachelijk duur en deze slijt een beetje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes allemaal, ze hebben aan elk setje zo een penning hangen, hoef ik niet telkens te wisselen
ZIE JE DIE LINK NIET BLINDE???quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je nog tips waar ik zo'n botje kan vinden? In de winkel zijn ze belachelijk duur en deze slijt een beetje.
Schatje, daar staat geen botje tussen.quote:
Dan neem je es wat anders als een botje autistquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schatje, daar staat geen botje tussen.
Ik ben een autist en ik hou niet van veranderingquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan neem je es wat anders als een botje autist![]()
OF je neemt een duur botje, zelfde als wat al die andere mensen hebben
Ja kak, dan zoek maar zelf hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben een autist en ik hou niet van verandering
Kusje op je opgezwollen tepel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kak, dan zoek maar zelf hoor![]()
Sgatjuh
Ah tres bien! Ik heb geen PayPal, is het dan niet een hoop gedoe die voor een paar dollar aan te maken of valt het wel mee?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik zet de link gewoon nog eens hier neer, echt, bestel dr een of twee, kost geen drol, en superhandig!
Zie foto.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Wat bedoel je met bovenop?
Bij mijn honden pak je gewoon de penning en dan staat hun naam dr op met mijn nummer, appeltje eitje.
Chips staan wel allemaal goed geregistreerd op mijn adres, maar dat duurt me allemaal veel te lang en bovendien hoor je nog vaak zat dat het fout gaat, dus daar vertrouw ik niet eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |