Mag Ik dan mee???? :-Dquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:57 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Ik denk toch zeker 4 (dat ze allemaal nog kunnen liggen, Dievertje is 10 kilo). Maar echt, ik gooi dat ding binnenkort een keer in de auto en kom naar je toe rijden(als je dat leuk vind natuurlijk) en dan kun je je roedel er zelf in stoppen en even test fietsen. Met je eigen fiets dan wel natuurlijk.
Ah.... ik heb toch een zwak voor dit soort types. Mooi dat de operatie hem echt wat heeft gebracht!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:51 schreef K.Weenie het volgende:
Mooie hond Lastpost!
Mijn senior op de bank, nog met scheerplekken van de DA:
[ afbeelding ]
En een paar weken later weer mee naar het bos in z'n nieuwe outfit.![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft best een zware operatie achter de rug waarna niet zeker was of het nog goed zou komen (kankertumoren moesten verwijderd worden), maar hij is weer helemaal in orde! Het is echt een hele omslag van een beetje sip hondje naar een energiek, vrolijk beest. Erg nice om te zien! En nu hopen dat 'ie nog een tijdje mee kan, in december wordt hij 14.![]()
Wauw wat een prachtbeest, wat voor een ras is het?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Inclusief onze kleine oppas-hond (van ouders) en grote vriend van Kyra, Spyro.![]()
Die van ons kan sinds een bijt incident met een pitbull in het voorjaar echt niet meer omgaan met kleinere honden, dan schiet ze (denk ik) vanuit angst direct in de aanval zodra de andere hond in kwestie naar d'r snauwt een verkeerde beweging maakt, echt rot.![]()
Gelukkig blijft het tot op heden tot wat stoer gebrul heen en weer en een grote tandenshow, maar je blijft toch op je hoede.
Echt balen want het is zo'n lulletje rozenwater verder die ondanks die 50 kilo nog bang voor onze kat is.
Binnenkort maar eens wat navraag doen bij de experts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:09 schreef bianca en michael het volgende:
En zo stel ik mijn Michael en Boris maar voor samen in de hemel![]()
[ afbeelding ]Dat is wel een hele mooie herinnering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte.![]()
Een kruising tussen een berner sennen en een sint bernard, vandaar de kleuren combi en iets andere vacht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wauw wat een prachtbeest, wat voor een ras is het?
Die 2 blikken gecombineerdquote:
Wat fijn dat de operatie toch goed gelukt is, wat zal dat spannend geweest zijn. En wat een enorm lief snoetjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:51 schreef K.Weenie het volgende:
Mooie hond Lastpost!
Mijn senior op de bank, nog met scheerplekken van de DA:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat een mooie-verdrietige foto zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Veel sterkte, ik hoop dat Diever je de nodige knuffels geeft in deze hele zware tijd.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Indyquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef Lonaa het volgende:
Indy met z'n nieuwe halsband in z'n nieuwe huis, voordat wij weer naar huis gingen, en hij daar zou blijven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje wat heftig.. sterkte
![]()
Kijk maar naar z'n oogjes.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IndyHoe vond hij het in z'n nieuwe huis met nieuwe baas?
Ja vrolijk enthousiast oogt hij op de kiekquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kijk maar naar z'n oogjes.
Het gaat hartstikke goed! Hij is niet nerveus, is dood en dood moe, vindt andere hondje lief en voelt zich op z'n plek en gemak.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Dat roze speeltje ligt daar wel heel ongelukkig trouwens , ik moest echt ff twee keer kijken![]()
Wat leuk! En Sharky, wat een toffe naamquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat fijn dat Indy een eigen plekje heeft nu
En Pisces, Yuka woont hier beneden, die kennen we al jaren, ze hebben drie vaste bulletjesvriendinnen, Yuka, Luna en Sharky![]()
We kwamen vanmorgen op de heenweg drie nieuwe vriendjes tegen, een am, staffordmeisje, en een labradormeneer en een bouviermeneer, die vonden ze ook allemaal erg leuk, heel leuk gespeeld, maar ik was nog niet wakker dus ik heb geen foto's gemaakt
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Dat roze speeltje ligt daar wel heel ongelukkig trouwens , ik moest echt ff twee keer kijken![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vreselijk...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja, inderdaad.quote:
[ afbeelding ]Pfff.....wat heftig,veel sterkte!!! Mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |