quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig kan ik nog prima foto's maken!
Gister is meneer in de sloot gevallen. Het is daar zo'n meter diep. Kan je vertellen dat het niet echt een prettig gevoel is als je erin moet om je hond eruit te halen.
Je raekt an de dinge geweun.
quote:
Gaaf een Sint Bernard! Als die laatste twee op je komen liggen heb je 's winters èn geen deken èn geen verwarming nodig (en je bent plat. Dat ook natuurlijk).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:56 schreef lipper het volgende:
dit is mijn deeltijdhond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:21 schreef Messina het volgende:
Lonaa! Die tweede foto is echt geweldig! Ik moest lachen
[..]
![]()
Zo, sorry dat ik zo lang niet geweest ben.Zo, dat is geen gekneusde teen. Zeg maar. Sterkte (en er zijn zeker gene foto's van jou + kraag terwijl je in de sloot staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig kan ik nog prima foto's maken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister is meneer in de sloot gevallen. Het is daar zo'n meter diep. Kan je vertellen dat het niet echt een prettig gevoel is als je erin moet om je hond eruit te halen.)
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
Wen je al een beetje zonder Indy?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:41 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb echt niet in de modder lopen graven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In (stilstaand iig) beeld ziet Sammy er altijd zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:11 schreef Crazy-M het volgende:
weer even paar oude fotos van ons sammy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smorgens op de trap wachten tot ik naar beneden kom
en een vergelijkingsfoto:
toen hij paar dagen bij ons was:
[ afbeelding ]
en nu:
[ afbeelding ]
Lijkt me zo handig, een volwassen hond die een pup leert hoe alles 'moet'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
Prachtige foto's weer.
Puppy's, Sally, Indy, Sammie. Allemaal![]()
[ afbeelding ]
Noukie en Tessa aan het spelen.
Ja hij doet het ook met een aanloopje, dat merk je welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Gaaf een Sint Bernard! Als die laatste twee op je komen liggen heb je 's winters èn geen deken èn geen verwarming nodig (en je bent plat. Dat ook natuurlijk).
Jawel. Het is weer net als "in het begin" toen we alleen Sally hadden. Daarnaast ook nog 5 katten in huis en 3 kittens (die ook nog ziek zijn) dus zat te doen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Wen je al een beetje zonder Indy?
Haha erg nice, vooral de sterrenoutfit die ik laatst zag!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb bergen kleren , maar ik maak het zelf
![]()
Mn behaarde honden hebben echt geen kleren aan, of nodig, als die het koud hebben rennen ze maar een tandje harder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |