Dat is eigenlijk de stoel van Syl,had al een vermoeden dat de honden em ook erg leuk zouden vinden dus volgende dag gelijk maar een bijgehaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:39 schreef Belana het volgende:
helleu!!Wij gaan zo de dame en de heer weer ophalen
![]()
Geweldigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:20 schreef Belana het volgende:
hahaha, ze werden helemaal wild!!
ze zijn nu weer lekker thuis
Wat kijkt Beetle haast komisch op de 2e fotoquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:01 schreef Greys het volgende:
Mijn 6 maandjes oude boef maakt vrienden hier in huis
Met 15-jarige Bink:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met de kat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef oh-oh het volgende:
En de kleine biatch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat een gevaarlijk beest.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 -08 Dino & Semmy
01-07 Vanuit de auto direkt het water in...... Vergissing:?
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
na altijd vrolijke foto`s te hebben geplaatst helaas een afscheidsfoto.
mijn grote liefde Yuma is vandaag omgekomen bij een verkeersongeluk.
ik ben er tsja....geen woorden voor.
erger dan gesloopt.
mijn grote vriend en zielsmaatje 5 kusjes voor de Yuma................
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
erger dan gesloopt.
[ afbeelding ]
och jezus wat vreselijk! Heel veel sterkte!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
erger dan gesloopt.
[ afbeelding ]
Wat verschrikkelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef winterstorm666 het volgende:
erger dan gesloopt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nogmaals de foto:
Ik heb al posters opgehangen en een vermissingsbericht op Amivedi geplaatst. Sinds ik het weet zit ik aan een stuk door te janken.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef K.Weenie het volgende:
Sinds zaterdagochtend is mijn hond vermist, hij (of eigenlijk zij, het is een teefje) woont bij mijn ouders, ik weet het sinds vanmiddag pas. (ik zit op kamers)
Het is een 13 jaar oud aanhankelijk boerenfox teefje met een gecoupeerde staart, wit met zwarte vlekken en een bruine kop. Ze heeft nog maar aan een kant van haar buik tepels door een recente operatie en heeft waarschijnlijk nog een halsband om met een penning eraan waar een botje op staat. Mijn ouders wonen in Sint-Oedenrode (bij Eindhoven). Ook al is het onwaarschijnlijk, mochten jullie iets zien/horen laat het dan a.u.b. weten via het emailadres in de spoiler.Ik hoop dat ze snel gevonden wordt, wat klote joh die onzekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nogmaals de foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb al posters opgehangen en een vermissingsbericht op Amivedi geplaatst. Sinds ik het weet zit ik aan een stuk door te janken.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ze loopt altijd los rond op het erf van mijn ouders (die wonen op een woonboerderij met daar om heen veel weilanden en bos). Vrijdagavond heeft onze buurman haar voor het laatst in de tuin zien zitten en sindsdien is ze gewoon helemaal verdwenen. Mijn ouders maakten zich niet meteen zorgen omdat ze regelmatig in de bosjes rond ons huis op muizenjacht is, maar nu duurt het dus wel heel lang voor ze terug is. Het is extra lastig zoeken omdat rondom het huis nu veel hoge maisvelden staan, misschien dat er wat mis is gegaan in haar hoofd waardoor ze ineens de weg kwijt is geraakt ofzo.. ik weet het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:11 schreef oh-oh het volgende:
K,Weenie, wat erg, hoe is ze kwijt geraakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |