Oke, snap ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik meet en pas altijd als ik geen goed patroon heb, als je een patroon had wilde ik het wel proberen, maar zo los durf ik dat echt niet
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je zo eentje?
[ afbeelding ]
Psalm 95 toch? :Berouw komt na de zondequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef Guess. het volgende:
Wat een leuke honden jasjes,die bodywarmers van Billy en Chico zijn echt GEWEDIG!!!
Gijs is afgelopen maandag gecastereerd,hij was echt zo zielig,voelde me helemaal schuldig!
Ja nu je het zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 06:40 schreef Dandilion het volgende:
Ik moest bij dit plaatje denken aan een hond in een pak van n pakman :-) (Politiehonden pakman)
Hihihihi
Wat een leuke fotoserie, ze lijken goed aan elkaar gewaagd zoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
Arme Gijs een jeweetwel hond.![]()
![]()
Hier krijgt Tessa opvoedcursus via Noukie.
Lijkt er soms hard aan toe te gaan, maar Tessa heeft nog geen enkele keer gejankt
Noukie eerder als ze in haar oor of dicht bij haar oog werd gebeten. Germ.
Noukie/Tessa spam.
Hond niet op de bank ofzo bedoel je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:18 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Psalm 95 toch? :Berouw komt na de zonde
Gerelateerd aan de foto zou ik ook een lagere positie voor de hond kiezen als het kind .
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef Guess. het volgende:
[..]
Hond niet op de bank of zo bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Wat heerlijk, je zult ze wel gemist hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:39 schreef Belana het volgende:
helleu!!Wij gaan zo de dame en de heer weer ophalen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |