Tip:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Dat onderste Hurta ding kan ik volgens mij wel es proberen na te maken
Nee over het algemeen niet, al is het geen geregistreerd ras dus zal er in de vacht van boerenfoxjes veel variatie zitten. Die van mij lijkt qua vacht meer op een greyhound, vrij dun dus. Normaal geen probleem maar als het in de winter een keer lang koud is zoals vorige winter, dan staat 'ie eenmaal buiten te trillen op zijn pootjes. Wel zo leuk als hij dan met jasje nog een keer lang mee kan gaan wandelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 05:46 schreef Dandilion het volgende:
N boerenfox heeft toch geen kleding nodig?
Die laatste Hurtta jas heb ik voor mijn hond, maar die is bepaald geen 20 euro nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:54 schreef K.Weenie het volgende:
Weten jullie misschien nog een goede winkel/webshop om winterkleding voor je hond te halen van rond de 20 euro? En dan bedoel ik niet dunne truitjes met glitters en teksten, maar iets van dit kaliber:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodat ik in de winter met mijn hondje naar het bos kan zonder dat hij stiekem loopt te vernikkelen.De webshop waar ik deze afbeeldingen van heb gehaald heeft prijzen die beginnen rond de 50 euro. Iets te duur voor een arme student.
Dat is nog eens een fijne sale!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Ah zie je, zelfs puppia bodywarmers in de sale nu daar
Maar wel kleine maatjes, welke maat zoek je?
Multi, das wel wat voor die kale van jou!
Is een leuke shop, ik koop niet vaak meer iets maar daar spiek ik nog wel es.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een fijne sale!
Hier zit hij prima, ben zo blij dat ik hem gekocht heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb es zo een heel duur Hurttapak voor Chico kado gekregen van iemand.
Kostte echt een godsvermogen, zat voor geen meter , heb ik weer doorgegeven
Bedoel je zo eentje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar Chico kreeg een pak, geen jas, die jassen daar kan niet veel mis mee gaan qua pasvorm
Volgens mij is het ook verdomd moeilijk om zoiets als een 2e huid exact passend te hebben voor diverse honden. Qua verhoudingen enzo...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Nee de maat was best het was gewoon een rotpak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |